Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний
Очікувана вартість
1 039 920,00 UAH
UA-2022-11-18-007914-a 70c90e5687c54e82bc54b025a1cb54d8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Могир

+380679506630 adm.card.c@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
Код ЄДРПОУ: 39183149
Вебсайт: http://vcc.vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Євген Могир
+380679506630
adm.card.c@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2022 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2022 18:00
Очікувана вартість: 1 039 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 199,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 штуки
Стіл палатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
3 штуки
Стіл для конференційної зали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
42 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
44 штуки
Стіл однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
1 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 штуки
Стіл приставний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 13:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 листопада 2022 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2022 13:25
Додаток 1.docx
18 листопада 2022 13:25
Додаток 4.docx
18 листопада 2022 13:25
Оголошення про вiдкритi торги.docx
18 листопада 2022 13:25
ТД столи.doc
18 листопада 2022 13:25
Додаток 2.docx
18 листопада 2022 13:25
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ЛДСП
Дата подання: 22 листопада 2022 14:16
Дата відповіді: 24 листопада 2022 09:16
Доброго дня шановний замовник! Вивчивши тендерну документацію виникає питання, чи принципово використання ЛДСП ЕГГЕР при виготовленні меблів, а також надайте відповідь на питання чи можуть учасники застосовувати ЛДСП українських виробників які значно дешевше, а по якості не відрізняються? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)» та повідомляє наступне.

Щодо вимоги внести зміни в «Технічні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації та забрати умову виготовлення стільниць та дерев’яних деталей з ДСП ламінованої EGGER.
Згідно умов «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що стільниці та дерев’яні деталі столів повинні бути виготовлені з ДСП ламінованої EGGER.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наголошуємо, що головною характеристикою ДСП ламінованої EGGER на відміну від ДСП українських виробників є, те що ДСП ламінована EGGER виготовляється з хвойних порід деревини та використовують безпечний клейовий склад із затверджувачем, в якому відсутній хлор. Також зменшений вміст фенолу та відсутній запах фольмадегіну, які здатні подразнювати очі дихальні шляхи. Цей факторважливий, тому що меблі будуть використовуватись в медичному закладі.
Більш того, плита деревинно-стружкова емісії Е-0,5. Поверхня стійка до дії хімічних речовин. При догляді за меблями дозволяється застосування всіх видів дезинфікуючих розчинів. Плити мають стійке покриття та стійкість до підвищеної вологості.
Відповідно до положень статті 49 Конституції України кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування.
Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.
Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності.
Більш того, відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Враховуючи вищевикладене, основним пріоритетом Замовника є закупівля товару з екологічно чистих матеріалів, які не будуть нести в собі небезпечних факторів для здоров’я та життя наших пацієнтів.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Щодо висновків сан-гіг
Дата подання: 22 листопада 2022 14:30
Дата відповіді: 24 листопада 2022 09:17
Шановний Замовник. У Додатоку 2 до тендерної документації Загальні вимоги є вимога у п 3.3. до учасника закупівлі надати документи з таким формулюванням: Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати: «3.3. Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства». Просимо внести зміни у ТД і видалити з вимоги про надання Копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо) слово «ТОЩО», оскільки дане формулювання не несе чіткого і конкретного завдання для учасника закупівлі. Учасник не має здогадуватися, які саме документи хоче бачити замовник, а має чітко виконати умови ТД і надати конкретні документи, які вказав замовник. Просимо КОНКРЕТНО вказати, які саме гігієнічні висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на матеріали повинен надати учасник процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)» та повідомляє наступне.

Щодо вимоги внести зміни в підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації відповідно до якого Учасники закупівлі повинні надати копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.
Згідно умов підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Встановлення вимоги надання копій гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи обумовлене необхідністю підтвердження відповідності матеріалу для виготовлення запропонованого товару встановленим медичним критеріям безпеки та оцінки ризику для здоров’я населення.
Більш того,звертаємо увагу, що у вказаному підпункті не встановлено вичерпного переліку матеріалів на які необхідно надати висновки СЕС, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Вимоги до учасників
Дата подання: 23 листопада 2022 10:14
Дата відповіді: 25 листопада 2022 11:36
Шановний Замовнику, просимо прибрати дискримінаційні умови в тендерній документації які не мають відношення до предмету закупівлі, а саме: Копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ГОСТ 11015-93 , ГОСТ 12029-93. Оскільки, 1) ГОСТ 12029-93 - "Настоящий стандарт распространяется на стулья с подлокотниками (кресла рабочие) или без них, табуреты, пуфы и устанавливает методы испытаний на: долговечность деревянных стульев; долговечность опор качения и поворотных опор стульев на металлическом каркасе, пуфов." 2) ГОСТ 11015-93 - "Настоящий стандарт распространяется на ученические столы, используемые в комплекте с ученическими стульями по ГОСТ 11016 для оборудования рабочих мест учащихся в классах и учебных кабинетах, и устанавливает их типы и функциональные размеры." Сертифікати відповідності по зазначеним вище нормам не мають жодного стосунку до предмета закупівлі. Просимо прибрати у вимозі стосовно сертифікатів слово "зокрема" та вказати конкретні стандарти і норми по яким має бути надані сертифікати. Уточніть стосовно вимоги - "Учасник надає оригінальні зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах;". Зазначені меблі будуть виготовлятися після підписання договору за результатами закупівлі. Чи достатньо для задоволення цієї вимоги надати ескізи запропонованих товарів? Вимагаємо прибрати зазначену дискрімінаційну вимогу - "Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону безкоштовно надати протягом 5-ти робочих днів зразки товару, що є предметом закупівлі, про що у складі пропозиції учасником надається підтвердження. У разі не відповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію." У Замовника не має права встанолювати такі вимоги а також відхиляти пропозиції учасників за її не виконання. Про це свідчить безліч рішеннь АМКУ по аналогічним питанням. За не обхдністю можемо привести номери рішень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі та повідомляє наступне.

І. Щодо вимоги внести зміни в підпункт 3.2. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації відповідно до якого Учасники закупівлі повинні надати копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 , ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93.
Згідно умов підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 , ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Встановлення вимоги надання вказаного переліку сертифікатів відповідності згідно ДСТУ та ГОСТ було зумовлене тим, що Замовник зацікавлений у постачанні товару від виробника, який має великий досвід у виробництві меблів та підтверджує якість запропонованого товару відповідно до різних встановлених державою технічних стандартів та регламентів, адже наявність вказаних сертифікатів підтверджують, що виробник гарантує, що запропонований товар є безпечним і зробленим із екологічно безпечного матеріалу .
ІІ. Щодо зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах
Згідно пункту 10 Загальних вимог Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає оригінальні зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах.
Відповідно до Наказу № 12 від 30.01.1995 року «Про затвердження Правил складання та подання заявки на видачу патенту України на промисловий зразок» фотографії — це документ, що містить основну інформацію про промисловий зразок, і дозволяє визначити обсяг його правової охорони.
Окрім того, згідно Наказу Міністерства культури і туризму України № 22 від 03.04.2007 року «Про затвердження Інструкції з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах» фотодокумент — аудіовізуальний документ, що містить інформацію, зафіксовану на ньому за допомогою фотографічної техніки; предмети у вигляді окремих фотозображень.
Враховуючи вищевказане для виконання вимоги зазначеної в пункті 9 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації буде достатньо надати ескіз або візалізацію запропонованого товару, який буде містити основну інформацію про запропонований товар.
ІІІ. Щодо невідповідності зразків вимогам замовника
Повідомляємо, що вказана закупівля відбувається з метою забезпечення належного та ефективного виконання Плану заходів з реалізації медичного субпроекту в рамках договору на будівництво, відповідно всі технічні вимоги товару, що закуповується встановлені відповідно до проектно-кошторисної документації, в тому числі у відповідності до локальних кошторисів. Замовник зацікавлений в тому, що б запропонований товар відповідав вказаних умовам тендерної документації, адже в подальшому можуть виникнути проблеми при монтажу та подальшій експлуатації, що в свою чергу зумовить додаткові витрати часу і коштів.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 858 400,00
UAH з ПДВ
858 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 грудня 2022 09:28
Електронний підпис
01 грудня 2022 09:09
МВС (1).rar
01 грудня 2022 09:09
Довідка НАЗК.zip
30 листопада 2022 15:49
Електронний підпис
30 листопада 2022 14:45
Витяг НАЗК про корупцію.pdf
30 листопада 2022 14:45
ВИТЯГ щодо судимості.pdf
28 листопада 2022 23:26
Електронний підпис
26 листопада 2022 13:37
Електронний підпис
26 листопада 2022 12:31
Інформаційна довідка № 3.pdf
26 листопада 2022 12:31
Довідка про працівників.pdf
26 листопада 2022 12:31
Виписка з ЄДР.pdf
26 листопада 2022 12:31
Технічна Специфікація.pdf
26 листопада 2022 12:31
Тендерна Пропозиція 858400.pdf
26 листопада 2022 12:31
Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2022 12:31
Інформаційна довідка № 2.pdf
26 листопада 2022 12:31
Анал_Договір КЗ ЗОШ 35.pdf
26 листопада 2022 12:31
Довідка про бенефіціарів.pdf
26 листопада 2022 12:31
Довідка по ст 2 ст 17.pdf
26 листопада 2022 12:31
Договір Проект 858400.pdf
26 листопада 2022 12:31
Відомості про Учасника.pdf
26 листопада 2022 12:31
Довідка про М Т Б.pdf
26 листопада 2022 12:31
СЕРТИФІКАТИ м е т а л.rar
26 листопада 2022 12:31
Довідка про ціну товарів.pdf
26 листопада 2022 12:31
Паспорт Ід код Прописка.pdf
26 листопада 2022 12:31
Інформаційна довідка № 1.pdf
26 листопада 2022 12:31
Анал_Договір ВМКЦ ЦР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3080911848
Переможець 858 400,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2022 14:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2022 14:23

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. 18.11.2022 року код Оголошення UA-2022-11-18-007914-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848). У відповідності до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)». Відповідно до пункту 40 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)» виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типу носія, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (відповідно до офіційного сайту Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Максименко Анжели Олександрівни. Більш того, відповідно вказаного протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений. Згідно із п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848) не дотримано вимог тендерної документації на закупівлю товару. Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 року, згідно якої невідповідність типу електронного підпису є невідповідністю у розумінні пункту 40 Особливостей, тому на вказану невідповідність потрібно надавати 24 години на виправлення. Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-21-010656-a. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • підписати тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія (КЕП), учасника ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" (РНОКПП 3080911848)

Документи

29 листопада 2022 14:47
Електронний підпис
29 листопада 2022 14:39
Протокол столи 296 3312-9.pdf
27 листопада 2022 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2022 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3080911848
858 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2022 14:47
Електронний підпис
29 листопада 2022 14:39
Протокол столи 296 3312-9.pdf
27 листопада 2022 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 10:25
Електронний підпис укладений
05 грудня 2022 15:12
Договір 293.pdf укладений
05 грудня 2022 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 858 400,00
UAH