Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний
Очікувана вартість
1 039 920,00 UAH
UA-2022-11-18-007914-a ● 70c90e5687c54e82bc54b025a1cb54d8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
Код ЄДРПОУ: | 39183149 |
Вебсайт: | http://vcc.vmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Контактна особа: |
Євген Могир +380679506630 adm.card.c@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 039 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 199,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розгорнути
Згорнути
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 штуки
Стіл палатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
3 штуки
Стіл для конференційної зали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
42 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
44 штуки
Стіл однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
1 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 штуки
Стіл приставний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 13:25 |
Додаток 1.docx | |
18 листопада 2022 13:25 |
Додаток 4.docx | |
18 листопада 2022 13:25 |
Оголошення про вiдкритi торги.docx | |
18 листопада 2022 13:25 |
ТД столи.doc | |
18 листопада 2022 13:25 |
Додаток 2.docx | |
18 листопада 2022 13:25 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ЛДСП
Дата подання: 22 листопада 2022 14:16
Дата відповіді: 24 листопада 2022 09:16
Доброго дня шановний замовник! Вивчивши тендерну документацію виникає питання, чи принципово використання ЛДСП ЕГГЕР при виготовленні меблів, а також надайте відповідь на питання чи можуть учасники застосовувати ЛДСП українських виробників які значно дешевше, а по якості не відрізняються? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)» та повідомляє наступне.
Щодо вимоги внести зміни в «Технічні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації та забрати умову виготовлення стільниць та дерев’яних деталей з ДСП ламінованої EGGER.
Згідно умов «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що стільниці та дерев’яні деталі столів повинні бути виготовлені з ДСП ламінованої EGGER.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наголошуємо, що головною характеристикою ДСП ламінованої EGGER на відміну від ДСП українських виробників є, те що ДСП ламінована EGGER виготовляється з хвойних порід деревини та використовують безпечний клейовий склад із затверджувачем, в якому відсутній хлор. Також зменшений вміст фенолу та відсутній запах фольмадегіну, які здатні подразнювати очі дихальні шляхи. Цей факторважливий, тому що меблі будуть використовуватись в медичному закладі.
Більш того, плита деревинно-стружкова емісії Е-0,5. Поверхня стійка до дії хімічних речовин. При догляді за меблями дозволяється застосування всіх видів дезинфікуючих розчинів. Плити мають стійке покриття та стійкість до підвищеної вологості.
Відповідно до положень статті 49 Конституції України кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування.
Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.
Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності.
Більш того, відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Враховуючи вищевикладене, основним пріоритетом Замовника є закупівля товару з екологічно чистих матеріалів, які не будуть нести в собі небезпечних факторів для здоров’я та життя наших пацієнтів.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Щодо вимоги внести зміни в «Технічні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації та забрати умову виготовлення стільниць та дерев’яних деталей з ДСП ламінованої EGGER.
Згідно умов «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що стільниці та дерев’яні деталі столів повинні бути виготовлені з ДСП ламінованої EGGER.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наголошуємо, що головною характеристикою ДСП ламінованої EGGER на відміну від ДСП українських виробників є, те що ДСП ламінована EGGER виготовляється з хвойних порід деревини та використовують безпечний клейовий склад із затверджувачем, в якому відсутній хлор. Також зменшений вміст фенолу та відсутній запах фольмадегіну, які здатні подразнювати очі дихальні шляхи. Цей факторважливий, тому що меблі будуть використовуватись в медичному закладі.
Більш того, плита деревинно-стружкова емісії Е-0,5. Поверхня стійка до дії хімічних речовин. При догляді за меблями дозволяється застосування всіх видів дезинфікуючих розчинів. Плити мають стійке покриття та стійкість до підвищеної вологості.
Відповідно до положень статті 49 Конституції України кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування.
Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.
Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності.
Більш того, відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Враховуючи вищевикладене, основним пріоритетом Замовника є закупівля товару з екологічно чистих матеріалів, які не будуть нести в собі небезпечних факторів для здоров’я та життя наших пацієнтів.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Щодо висновків сан-гіг
Дата подання: 22 листопада 2022 14:30
Дата відповіді: 24 листопада 2022 09:17
Шановний Замовник.
У Додатоку 2 до тендерної документації Загальні вимоги є вимога у п 3.3. до учасника закупівлі надати документи з таким формулюванням:
Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати: «3.3. Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства».
Просимо внести зміни у ТД і видалити з вимоги про надання Копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо) слово «ТОЩО», оскільки дане формулювання не несе чіткого і конкретного завдання для учасника закупівлі. Учасник не має здогадуватися, які саме документи хоче бачити замовник, а має чітко виконати умови ТД і надати конкретні документи, які вказав замовник.
Просимо КОНКРЕТНО вказати, які саме гігієнічні висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на матеріали повинен надати учасник процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Стіл палатний; Стіл для конференційної зали; Стіл письмовий; Стіл однотумбовий; Стіл письмовий; Стіл приставний)» та повідомляє наступне.
Щодо вимоги внести зміни в підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації відповідно до якого Учасники закупівлі повинні надати копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.
Згідно умов підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Встановлення вимоги надання копій гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи обумовлене необхідністю підтвердження відповідності матеріалу для виготовлення запропонованого товару встановленим медичним критеріям безпеки та оцінки ризику для здоров’я населення.
Більш того,звертаємо увагу, що у вказаному підпункті не встановлено вичерпного переліку матеріалів на які необхідно надати висновки СЕС, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Щодо вимоги внести зміни в підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації відповідно до якого Учасники закупівлі повинні надати копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.
Згідно умов підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Встановлення вимоги надання копій гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи обумовлене необхідністю підтвердження відповідності матеріалу для виготовлення запропонованого товару встановленим медичним критеріям безпеки та оцінки ризику для здоров’я населення.
Більш того,звертаємо увагу, що у вказаному підпункті не встановлено вичерпного переліку матеріалів на які необхідно надати висновки СЕС, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Вимоги до учасників
Дата подання: 23 листопада 2022 10:14
Дата відповіді: 25 листопада 2022 11:36
Шановний Замовнику, просимо прибрати дискримінаційні умови в тендерній документації які не мають відношення до предмету закупівлі, а саме: Копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ГОСТ 11015-93 , ГОСТ 12029-93. Оскільки, 1) ГОСТ 12029-93 - "Настоящий стандарт распространяется на стулья с подлокотниками (кресла рабочие) или без них, табуреты, пуфы и устанавливает методы испытаний на: долговечность деревянных стульев; долговечность опор качения и поворотных опор стульев на металлическом каркасе, пуфов." 2) ГОСТ 11015-93 - "Настоящий стандарт распространяется на ученические столы, используемые в комплекте с ученическими стульями по ГОСТ 11016 для оборудования рабочих мест учащихся в классах и учебных кабинетах, и устанавливает их типы и функциональные размеры." Сертифікати відповідності по зазначеним вище нормам не мають жодного стосунку до предмета закупівлі. Просимо прибрати у вимозі стосовно сертифікатів слово "зокрема" та вказати конкретні стандарти і норми по яким має бути надані сертифікати. Уточніть стосовно вимоги - "Учасник надає оригінальні зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах;". Зазначені меблі будуть виготовлятися після підписання договору за результатами закупівлі. Чи достатньо для задоволення цієї вимоги надати ескізи запропонованих товарів? Вимагаємо прибрати зазначену дискрімінаційну вимогу - "Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону безкоштовно надати протягом 5-ти робочих днів зразки товару, що є предметом закупівлі, про що у складі пропозиції учасником надається підтвердження. У разі не відповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію." У Замовника не має права встанолювати такі вимоги а також відхиляти пропозиції учасників за її не виконання. Про це свідчить безліч рішеннь АМКУ по аналогічним питанням. За не обхдністю можемо привести номери рішень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі та повідомляє наступне.
І. Щодо вимоги внести зміни в підпункт 3.2. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації відповідно до якого Учасники закупівлі повинні надати копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 , ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93.
Згідно умов підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 , ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Встановлення вимоги надання вказаного переліку сертифікатів відповідності згідно ДСТУ та ГОСТ було зумовлене тим, що Замовник зацікавлений у постачанні товару від виробника, який має великий досвід у виробництві меблів та підтверджує якість запропонованого товару відповідно до різних встановлених державою технічних стандартів та регламентів, адже наявність вказаних сертифікатів підтверджують, що виробник гарантує, що запропонований товар є безпечним і зробленим із екологічно безпечного матеріалу .
ІІ. Щодо зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах
Згідно пункту 10 Загальних вимог Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає оригінальні зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах.
Відповідно до Наказу № 12 від 30.01.1995 року «Про затвердження Правил складання та подання заявки на видачу патенту України на промисловий зразок» фотографії — це документ, що містить основну інформацію про промисловий зразок, і дозволяє визначити обсяг його правової охорони.
Окрім того, згідно Наказу Міністерства культури і туризму України № 22 від 03.04.2007 року «Про затвердження Інструкції з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах» фотодокумент — аудіовізуальний документ, що містить інформацію, зафіксовану на ньому за допомогою фотографічної техніки; предмети у вигляді окремих фотозображень.
Враховуючи вищевказане для виконання вимоги зазначеної в пункті 9 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації буде достатньо надати ескіз або візалізацію запропонованого товару, який буде містити основну інформацію про запропонований товар.
ІІІ. Щодо невідповідності зразків вимогам замовника
Повідомляємо, що вказана закупівля відбувається з метою забезпечення належного та ефективного виконання Плану заходів з реалізації медичного субпроекту в рамках договору на будівництво, відповідно всі технічні вимоги товару, що закуповується встановлені відповідно до проектно-кошторисної документації, в тому числі у відповідності до локальних кошторисів. Замовник зацікавлений в тому, що б запропонований товар відповідав вказаних умовам тендерної документації, адже в подальшому можуть виникнути проблеми при монтажу та подальшій експлуатації, що в свою чергу зумовить додаткові витрати часу і коштів.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
І. Щодо вимоги внести зміни в підпункт 3.2. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації відповідно до якого Учасники закупівлі повинні надати копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 , ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93.
Згідно умов підпункт 3.3. «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати копію сертифікату відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 , ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Встановлення вимоги надання вказаного переліку сертифікатів відповідності згідно ДСТУ та ГОСТ було зумовлене тим, що Замовник зацікавлений у постачанні товару від виробника, який має великий досвід у виробництві меблів та підтверджує якість запропонованого товару відповідно до різних встановлених державою технічних стандартів та регламентів, адже наявність вказаних сертифікатів підтверджують, що виробник гарантує, що запропонований товар є безпечним і зробленим із екологічно безпечного матеріалу .
ІІ. Щодо зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах
Згідно пункту 10 Загальних вимог Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає оригінальні зображення виробів, вказаних в Технічних вимогах.
Відповідно до Наказу № 12 від 30.01.1995 року «Про затвердження Правил складання та подання заявки на видачу патенту України на промисловий зразок» фотографії — це документ, що містить основну інформацію про промисловий зразок, і дозволяє визначити обсяг його правової охорони.
Окрім того, згідно Наказу Міністерства культури і туризму України № 22 від 03.04.2007 року «Про затвердження Інструкції з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах» фотодокумент — аудіовізуальний документ, що містить інформацію, зафіксовану на ньому за допомогою фотографічної техніки; предмети у вигляді окремих фотозображень.
Враховуючи вищевказане для виконання вимоги зазначеної в пункті 9 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації буде достатньо надати ескіз або візалізацію запропонованого товару, який буде містити основну інформацію про запропонований товар.
ІІІ. Щодо невідповідності зразків вимогам замовника
Повідомляємо, що вказана закупівля відбувається з метою забезпечення належного та ефективного виконання Плану заходів з реалізації медичного субпроекту в рамках договору на будівництво, відповідно всі технічні вимоги товару, що закуповується встановлені відповідно до проектно-кошторисної документації, в тому числі у відповідності до локальних кошторисів. Замовник зацікавлений в тому, що б запропонований товар відповідав вказаних умовам тендерної документації, адже в подальшому можуть виникнути проблеми при монтажу та подальшій експлуатації, що в свою чергу зумовить додаткові витрати часу і коштів.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2022 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
858 400,00
UAH з ПДВ
|
858 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3080911848 |
Переможець |
858 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2022 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 15:12
|
Договір 293.pdf | укладений |
05 грудня 2022 15:11
|