Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
275 940,00 UAH
UA-2022-11-18-006444-a ● 94d55c9625f8420ba54986ab968e8a64
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
18 листопада 2022
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Марина Кондратюк +380685041454, +380442726077 maryna.kondratiuk@sso.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Характеристики товару: Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий. Умови постачання: 1. Термін поставки Товару: до 16.12.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010: Київська обл., за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
ВАЖЛИВО! Відповідно до пункту 66 Постанови Кабінет Міністрів України «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі - Постанова) Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня отримання від переможця відбору повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, визначених у замовленні/запиті ціни пропозицій в електронному каталозі.
Таким чином, Постачальником має бути поставлений товар, який він пропонує під час підтвердження запиту ціни в електронному каталозі і який має відповідний профіль товару. Поставка іншого товару, який не представлений в електронному каталозі, неможлива.
Розгорнути
Згорнути
ВАЖЛИВО! Відповідно до пункту 66 Постанови Кабінет Міністрів України «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі - Постанова) Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня отримання від переможця відбору повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, визначених у замовленні/запиті ціни пропозицій в електронному каталозі.
Таким чином, Постачальником має бути поставлений товар, який він пропонує під час підтвердження запиту ціни в електронному каталозі і який має відповідний профіль товару. Поставка іншого товару, який не представлений в електронному каталозі, неможлива.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Щільність аркуша | 80 | грам на квадратний метр |
Товщина аркуша | від 103 | мікрометр |
Непрозорість паперу | від 91 | відсоток |
Кількість аркушів в пачці | 500 | штуки |
Білизна аркуша | від 150 | відсоток |
Формат паперу | А4 (210х297 мм) | |
Колір паперу | білий |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2022 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГАНТЕК" |
226 800,00
UAH з ПДВ
|
226 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
227 253,60
UAH з ПДВ
|
227 253,60
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР А-ТРЕЙД" |
229 320,00
UAH з ПДВ
|
229 320,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
229 370,40
UAH з ПДВ
|
229 370,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
231 562,80
UAH з ПДВ
|
231 562,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Бумвест" |
245 700,00
UAH з ПДВ
|
245 700,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
246 456,00
UAH з ПДВ
|
246 456,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГАНТЕК" #42305064 |
Переможець |
226 800,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2022 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 15:41
|
№36ссо-22.pdf | укладений |
30 листопада 2022 15:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий | 1260 | пачка |
180,00
UAH
|