Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка картриджів)
Очікувана вартість
2 800,00 UAH
UA-2022-11-18-005026-a ff722f192556400a9c3a1573463aff3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавель Наталія Василівна

0562271524 centr.reab.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Обійми" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25927459
Місцезнаходження: 49051, Україна , Дніпропетровська обл., ДНІПРО, м.Дніпро, Дніпропетровська область, Індустріальний район, вул.Тверська, 41
Контактна особа: Журавель Наталія Василівна
0562271524
centr.reab.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49051, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Тверська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

18 листопада 2022 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#2980010175
Переможець 2 800,00
UAH
18 листопада 2022 11:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 13:25
Електронний підпис укладений
18 листопада 2022 11:33
35заправка.pdf укладений
18 листопада 2022 11:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка картриджів) 14 послуга 200,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 800,00
UAH