Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори
Очікувана вартість
4 700 000,00 UAH
UA-2022-11-18-003851-a ● ede05c2292bc44de807db3decdf2e2ab
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36290160 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Морозюк Руслан Дмитрович 380677353965 zakupki@dpsp.omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2022 15:26 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2022 15:26 |
Очікувана вартість: | 4 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Відповідно до рішення Одеського міського оперативного штабу з координації діяльності органів місцевого самоврядування, територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, пов’язаної із введенням надзвичайного стану № 72 від 02.11.2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 штуки
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем за КЕКВ 2230 у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на рахунок Продавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 17:30 |
Перелік змін до ТД Продуктові набори.docx | |
25 листопада 2022 17:28 |
Тендерна документація (Нова редакція) Продуктові набори.docx |
25 листопада 2022 18:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2022 17:30 |
Перелік змін до ТД Продуктові набори.docx
|
||||||
25 листопада 2022 17:28 |
Тендерна документація (Нова редакція) Продуктові набори.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 20 листопада 2022 22:26
Дата відповіді: 21 листопада 2022 14:05
умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»».
У додатку 8 до тендерної документації визначено вимоги до складу продуктового набору з посиланням на торгові марки з визначенням або "еквівалент", а саме: Продуктовий набір у складі:
Макаронні вироби
ТМ «Тая» або еквівалент
Крупа пшенична «Артек»
ТМ «Хуторок» або еквівалент
Борошно пшеничне вищого ґатунку ТМ «Хуторок» або еквівалент
Олія соняшникова рафінована
ТМ «ДЕНКО» або еквівалент
Якщо учасником процедруи закупівлі буде запропоновано інші торгові марки, ніж це вимагає замовник, чи буде це рахуватись еквівалент та чи не стане це причиною для відхилення пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації (п.6. ч.ІІІ), всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент».
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 8 тендерної документації «Технічні вимоги (технічна специфікація) щодо предмету закупівлі».
Якщо Учасником процедури закупівлі буде запропоновано інші торгові марки, ніж зазначено в ТД та в Додатку 8, але вони будуть відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, то це буде рахуватися як «еквівалент» та не стане причиною для відхилення пропозиції учасника.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 8 тендерної документації «Технічні вимоги (технічна специфікація) щодо предмету закупівлі».
Якщо Учасником процедури закупівлі буде запропоновано інші торгові марки, ніж зазначено в ТД та в Додатку 8, але вони будуть відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, то це буде рахуватися як «еквівалент» та не стане причиною для відхилення пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2022 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
3 927 000,00
UAH з ПДВ
|
3 927 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
4 680 000,00
UAH з ПДВ
|
4 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій