Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38079323 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Міцкевича, 23а |
Контактна особа: |
Дмитро Карпук +380958582603 karpyk89@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 592 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2022 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2022 14:07 |
тендерна документація нова редакція.pdf | |
17 листопада 2022 14:07 |
тендерна документація нова редакція.pdf | |
17 листопада 2022 14:07 |
перелік змін.pdf |
17 листопада 2022 14:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2022 14:07 |
тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
17 листопада 2022 14:07 |
тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
17 листопада 2022 14:07 |
перелік змін.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000009 ● 4f175ee644c9411b9080c1f5a07f57ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-11-17-000495-a від 17.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 13:39:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Генератори код ДК 021:2015(CPV) 31120000-3 (Генератор)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-013865-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 16:07:29
Пояснення
Відповідно до кошторисних призначень на закупівлю генераторів Головним управління ДСНС України у Волинській області було виділено кошти в розмірі 592 650,00 грн на придбання генераторів.
Визначення технічних та якісних характеристик здійснювалося на підставі наявної потреби та на підставі необхідної потужності генераторів, які повинні забезпечити потреби підрозділів в електричній енергії.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме здійснено пошук, збір та аналіз інформації по предмету закупівлі Генератори код ДК 021:2015(CPV) 31120000-3 (Генератор) потужністю не менше 8 кВт, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, а також проведено аналіз закупівель аналогічних товарів, в тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках та офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro». За результатами пошуку було знайдено наступні аналогічні закупівлі UA-2022-10-18-010681-a; UA-2022-10-17-011373-a; UA-2022-10-11-010149-a; UA-2022-09-26-005035-a
Також шляхом порівняння ринкових цін, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації прайс-листів на момент вивчення ринку, а також здійснення аналізу реальних угод купівлі-продажу відповідного товару в інших суб’єктів господарювання.
Пошук інформації про вартість та технічні характеристики здійснювався на наступних сайтах:
https://energostar.kiev.ua/ua/g209921-dizelnye-generatory
https://compressor.dp.ua/generatori
https://ekvives.store/ua/g108522562-dizelni-generatori.
Також визначення очікуваної вартості відбувалося із врахування отриманих не електронну адресу 2 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Волинській області комерційних пропозицій від ПП Віксав Груп та Військова Мануфактура.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vl.dsns.gov.ua/uk/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli-pidporiadkovani-pidrozdili.
Додатки:
1. Копія комерційної пропозиції ПП Віксав Груп - 1 арк.;
2. Копія комерційної пропозиції Військова Мануфактура - 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, 2 державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління ДСНС України у Волинській області здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, проведена роз'яснювальна робота, а також Уповноважені були направлені на відповідне навчання та врахують надану інформацію в подальшій роботі, зокрема при формуванні Тендерної документації. Принагідно повідомляємо про те, що учасником в складі пропозиції надані відповідні документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
2023-03-20 11:50:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником у тендерній документації не дотримано вимог пункту 3 статті 17 Закону, а саме: не зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які визначаються Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОРИТ ТОРГ" |
592 650,00
UAH з ПДВ
|
592 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОРИТ ТОРГ" #43393701 |
Переможець |
592 650,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 11:17
|
Договір.pdf | укладений |
12 грудня 2022 11:13
|