Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з навантаження гуманітарних вантажів навантажувачем вилковим
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-11-16-010966-a b619688031034f6f8b498e27e0583d96
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузь Артем Ігорович

+380552490106 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Гузь Артем Ігорович
+380552490106
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Технічні та якісні характеристики відповідають вимогам чинного законодавства УКраїни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з навантаження гуманітарних вантажів навантажувачем вилковим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться після підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2022 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІзична особа-підприємець Колєва Раїса Іванівна
#2899921488
Переможець 200 000,00
UAH
16 листопада 2022 15:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2022 12:42
ДУ КОЛЕВА.PDF зміни до договору
24 листопада 2022 12:41
ДОГОВОР НАВАНТАЖУВАЧ.PDF укладений
16 листопада 2022 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії воєнного стану в Україні
Номер договору про закупівлю: 14/11-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML