Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2022-11-16-010368-a 05deb4d1bbf64770982069072caf084e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрич Дмитро Васильович

+380269314544 mr.tur-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43932524
Місцезнаходження: 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, вул. Січових Стрільців, будинок 23
Контактна особа: Кудрич Дмитро Васильович
+380269314544
mr.tur-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Договір укладено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ч.6 п.13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оскільки відмінено відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-26-011668-a) через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8800 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82500, Україна, Львівська область, Самбірський район, Вовченський ЗЗСОІ-ІІІ ст. Ільницький ЗЗСОІ-ІІІ ст. Лімнянський ЗЗСОІ-ІІІ ст. ім. Романа Мотичака Ясеницький ЗЗСОІ-ІІІ ст. . Явірський ЗЗСОІ-ІІІ ст. Жукотинська гімназія . Завадівська гімназія ім. Івана Сакаля . Ісаївська гімназія Лосинецька гімназія Мельничненська гімназія Присліпська гімназія Радицький ЗЗСОІ-ІІ ст. Розлуцька гімназія . Турківська гімназія №2 Шум'яцька гімназія Хащівський ЗЗСОІ-ІІ ст. Дністрик – Дубівська початкова школа Ільник – Закіпчанська початкова школа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2022 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2022 15:31
Звіт харчування ЛОТ 1.pdf
16 листопада 2022 15:31
ОГОЛОШЕННЯ ХАРЧУВАННЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фазан Людмила Каролівна
#2378421780
Переможець 264 000,00
UAH
16 листопада 2022 15:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2023 12:44
Електронний підпис укладений
02 грудня 2022 10:49
ду 102.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 10:48
Договір укладений
16 листопада 2022 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 73 357,00
UAH