Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з впровадження Програмної продукції Priocom CRM (Priocom Customer Relationship Management) та послуги з технічної підтримки
Очікувана вартість
520 175,40 UAH
UA-2022-11-15-008360-a a3049f00c30e44e3abe7c9e2f1ca8e34
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лой Людмила Григорівна

380677971798 loi-lh@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Лой Людмила Григорівна
380677971798
loi-lh@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Інформація про технічні та якісні характеристики послуг зазначена в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, ул. Метрополита Шептицького, 16/4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
Послуги з впровадження ПП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, ул. Метрополита Шептицького, 16/4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 штуки
Примірник Програмної продукції (ПП) Priocom CRM (Priocom Customer Relationship Management) з ліцензією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, ул. Метрополита Шептицького, 16/4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

15 листопада 2022 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ПРІОКОМ"
#30635929
Переможець 520 175,40
UAH з ПДВ
15 листопада 2022 13:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2023 18:32
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 18:55
Dodatkova uhoda 1 do dohovoru 101122-01E-22-2284-19.zip зміни до договору
27 січня 2023 18:54
Dohovir PrAT Priokom-AT Ukrposhta.zip укладений
15 листопада 2022 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи зміну умов щодо надання пільг з оподаткування за Договором, а саме: припинення з 01.01.2023р. дії положень п. 26¹ підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України про звільнення від оподаткування ПДВ вартості операцій з постачання програмної продукції, відповідно до підпункту 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 пунктів 3.2, 3.5 та 16.2. Договору внести зміни до Додатку №1 до Договору та викласти його в редакції, що наведена в Додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 101122-01Е/22/2284-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 534 930,40
UAH (в тому числі ПДВ 88 988,40 UAH)