Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Юлія Дорохова +380444612797 yuliia.dorokhova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2022 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 84 199 392,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 841 993,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за наданий Сервіс проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг з сервісного обслуговування, Акту приймання-передачі запасних частин, на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 13:52 |
ТД_083_Послуги та ремонту обладнання верстатів Bentec.docx | |
28 листопада 2022 13:52 |
Додаток № 4 Проєкт Договору КОРЕКТ.docx | |
28 листопада 2022 13:52 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 1 до цінової пропозиції.xlsx | |
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 01.01.22.xlsx |
28 листопада 2022 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2022 13:52 |
ТД_083_Послуги та ремонту обладнання верстатів Bentec.docx
|
|||
28 листопада 2022 13:52 |
Додаток № 4 Проєкт Договору КОРЕКТ.docx
|
|||
28 листопада 2022 13:52 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 1 до цінової пропозиції.xlsx
|
|||
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
15 листопада 2022 11:33 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 01.01.22.xlsx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000020 ● 14ba4b47268c46e28ebd588cb8116332
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-11-15-005214-a 15.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-10 09:33:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту обладнання верстатів Bentec (ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-15-005214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 11:39:34
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 22П-083 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування та ремонту обладнання верстатів Bentec), ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-15-005214-a, надається наступна інформація:
На запит ДАСУ «постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.» повідомляю таке.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до діючого в Товаристві порядку, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну шляхом направлення запитів до потенційних Учасників. При цьому, Товариство отримало комерційну пропозицію лише від ТОВ «БЕНТЕК», яка повністю відповідає кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що не суперечить порядку визначення очікуваної вартості в Товаристві.
Отже, очікувана вартість за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) була визначена згідно отриманої комерційної пропозиції від ТОВ «БЕНТЕК» та склала – 84 199 392,29 грн з ПДВ (розрахунок очікуваної вартості та комерційна пропозиція від ТОВ «БЕНТЕК» додаються).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуги з технічного обслуговування та ремонту обладнання верстатів Bentec визначались з огляду на періоди спорудження свердловин методом буріння за допомогою бурових верстатів Bentec SR5600 відповідно до затвердженого плану-графіку буріння, що визначає час та режими роботи обладнання (тривалість буріння) для забезпечення підтримки працездатності та безвідмовної роботи бурового верстату при виконані робіт зі спорудження свердловин.
Кількість сервісів по кожній одиниці обладнання бурових верстатів визначалась відповідно до інструкції з експлуатації та часу прогнозованого напрацювання обладнання. Під кожний сервіс формувався відповідний перелік необхідних запасних частин та матеріалів. Перелік додаткових запасних частин сформовано з урахуванням досвіду експлуатації бурових верстатів, рекомендацій заводу виробника, а також відповідно до прогнозованого напрацювання обладнання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНТЕК" |
84 199 392,29
UAH з ПДВ
|
84 199 392,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНТЕК" #42292244 |
Переможець |
84 199 392,29
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2022 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:04
|
Звіт виконання договору №299-010-22 для публікації.pdf | укладений |
07 березня 2024 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 11:16
|
Додаткова угода №1 до дог.УБГ 299 010-22 від 30.12.22 22П-083.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 14:29
|
Договір №УБГ 299-010-22 від 30.12.22р..pdf | укладений |
30 грудня 2022 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною оперативного графіку буріння свердловин, враховуючи відтермінування постачання матеріалів для проектів горизонтальних свердловин, переміщення бурових верстатів було переплановано. Для забезпечення проведення запланованого технічного обслуговування обладнання (верстатів) в повному обсязі відповідно до оновленого графіку буріння свердловин та забезпечення безперебійної експлуатації бурових верстатів, пропонується продовжити термін дії Договору до 01.02.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | УБГ 299/010-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |