Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 38620155 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Контактна особа: |
Семен Лебедєв +380442783698 s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2022 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 634 038,21 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 170,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Назва банку бенефіціара – його назву – «Державна казначейська служба України, м. Київ», МФО 820172, р/р UA618201720343161001200085222»; Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції учасника. У разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Розмір забезпечення пропозиції: 83170.19 грн. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий/кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Розмір забезпечення пропозиції встановлено в розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 83170.19 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється поетапно, згідно розділу ІІІ договору про закупівлю | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 15:42 |
ТД зі змінами.pdf | |
18 листопада 2022 15:42 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
18 листопада 2022 15:42 |
ТД зі змінами.pdf |
18 листопада 2022 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2022 15:42 |
ТД зі змінами.pdf
|
|||
18 листопада 2022 15:42 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
18 листопада 2022 15:42 |
ТД зі змінами.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000003 ● 6dc663b8d8ac4e119a21b0f726b0d0c4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2022-11-14-010615-a 14.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 15:50:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту приміщень будівлі 6-ї державної пожежно - рятувальної частини Головного управдіння ДСНС України у м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Молдавській 3а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-14-010615-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 14:42:31
Відповідь
Замовником проводяться дані відкриті торги, у зв’язку з тим, що договір про закупівлю робіт з капітального ремонту приміщень будівлі 6-ї державної пожежно - рятувальної частини Головного управдіння ДСНС України у м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Молдавській 3а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-15-011202-a) не був реалізований, у зв’язку з припиненням його дії.
Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристик предмету закупівлі по закупівлі UA-2022-11-14-010615-a визначено замовником на основі тих, що були встановлені в закупівді за номером UA-2022-09-15-011202-a, а саме:
Розмір бюджетного призначення визначено Замовником, виходячи з очікуваних кошторисних призначень на 2022 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені замовником, виходячи з необхідності проведення ремонту приміщень будівлі 6-ї державної пожежно - рятувальної частини та виходячи із дефектного акту на проведення робіт.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається замовником з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Перед безпосереднім визначенням очікуваної вартості предмета закупівлі замовником застосовано наступні етапи визначення очікуваної вартості:
1. Визначення потреби в роботах.
Визначення потреби в роботах, зокрема кількісні та якісні показники, здійснювалась на підставі аналізу фактичного виконання робіт для забезпечення діяльності подібних об’єктів замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
До формування опису предмета закупівлі залучались співробітники замовника, які відповідають за подальшу експлуатацію об’єкта. Комісією підрозділу 6-ї державної пожежно - рятувальної частини періодично проводяться огляди будівлі та приміщень із складанням відповідних актів огляду. На підставі наявної потреби та складеного дефектного акту сформовано опис предмета закупівлі.
3. Аналіз ринку.
Для аналізу ринку використано як загальнодоступну інформацію щодо цін на види робіт так і інформацію, отриману шляхом проведення консультацій з компаніями, які можуть виконувати дані роботи.
Під час проведення консультацій надавався дефектний акт з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
4. Визначення вимог до умов поставки і оплати.
Вимоги до умов поставки і оплати встановлено з урахуванням періоду запланованого виконання робіт, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника.
Згідно п. 4 розділу ІІІ Методики, визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Враховуючи те, що на сьогоднішній день ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратили чинність, замовником визначено очікувану вартість закупівлі UA-2022-09-15-011202-a, шляхом застосування пунктів 1 та 2 розділу ІІІ Методики.
За результатом застосування даних пунктів, від чотирьох компаній отримано листи із вартістю виготовлення проектно-кошторисної документації та вартістю проведення робіт: ТОВ «ВБФ «БУДГРУП» 16120000,00 грн, ТОВ «БК «МЕГА СТАЙЛ» 16500000,00 грн, ТОВ «ІТЕН БУД» 15990880,00 грн, ТОВ «Ремонтна компанія «ІЗОЛ» 18000000,00 грн. Визначення очікуваної вартості закупівлі UA-2022-09-15-011202-a здійснено як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що становить 16 652 720,00 грн.
Враховуючи те, що закупівля робіт із капітального ремонту приміщень будівлі 6-ї державної пожежно - рятувальної частини Головного управдіння ДСНС України у м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Молдавській 3а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-14-010615-a) проводиться повторно, очікувана вартість її була встановлена як нижча вартість пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі UA-2022-09-15-011202-a, що становить 16 634 038,21 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" |
16 444 439,48
UAH з ПДВ
|
16 444 439,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" #24257784 |
Переможець |
16 444 439,48
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:36
|
2-1612.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:11
|
1-1612.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 12:39
|
1612.pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Із врахуванням звіту експертизи кошторисної документації внесено зміни до п. 3.3. Договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1612 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Із врахуванням звіту експертизи кошторисної документації внесено зміни до п. 3.3. Договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1612 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |