Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги встановленню системи вентиляції для облаштування тимчасового укриття у приміщенні закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №12 Львівської міської ради по вул. Довбуша, 20
Очікувана вартість
93 364,85 UAH
UA-2022-11-14-004405-a e66ce5184c1949d583615ed5acec1a67
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашковська Софія

380322546423 sophiapashkovska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, проспект Червоної Калини,66
Контактна особа: Пашковська Софія
380322546423
sophiapashkovska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги встановленню системи вентиляції для облаштування тимчасового укриття у приміщенні закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №12 Львівської міської ради по вул. Довбуша, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, вул. Довбуша, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

14 листопада 2022 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2022 11:28
договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАНА ПЛАТІНУМ"
#38142321
Переможець 93 364,85
UAH з ПДВ
14 листопада 2022 11:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 12:33
ДУ.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 12:32
договір.pdf укладений
14 листопада 2022 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 14/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 90 217,96
UAH (в тому числі ПДВ 15 036,33 UAH)