Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Олександр Копил +380444612937 oleksandr.kopyl@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 13:21 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 13:21 |
Очікувана вартість: | 206 537 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 040 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.7 та п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6196110 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | 30% попередня оплата на підставі оригіналу рахунку (електронної копії інвойсу - для нерезидентів) Постачальника та банківської гарантії повернення авансового платежу, що відповідає формі зазначеної у документації/договорі | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Поставка товару | 70% по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 14:21 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари.xlsx | |
10 листопада 2022 14:21 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
10 листопада 2022 14:21 |
ТД_22Т-119_Труби обсадні 508мм.docx | |
10 листопада 2022 14:21 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
10 листопада 2022 14:21 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога 1.
Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань включає в себе наступні розділи:
1. Код ЄДРПОУ:
2. Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності:
3. Повне та скорочене найменування юридичної особи англійською мовою у разі їх наявності:
4. Ідентифікаційний код юридичної особи:
5. Організаційно-правова форма:
6. Центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків:
7. Місцезнаходження юридичної особи:
8. Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, якщо засновник
– фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа:
9. Дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та про дату закінчення його формування:
10. Види діяльності:
11. Відомості про органи управління юридичної особи:
12. Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи:
13. Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань":
14. Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань":
15. Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті
перетворення:
16. Назва установчого документа:
17. Дані про наявність відмітки про те, що юридична особа створюється та діє на підставі модельного статуту:
18. Дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: найменування та місцезнаходження відокремленого підрозділу, його ідентифікаційний код
19. Дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, зокрема відомості про розпорядника майна, санатора:
20. Відомості про перебування юридичної особи у процесі припинення:
21. Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог:
22. Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення:
23. Дата та номер запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, підстава для його внесення:
24. Дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа:
25. Дані про юридичних осіб-правонаступників: повне найменування та місцезнаходження юридичних осіб-правонаступників, їх ідентифікаційні коди:
26. Номер та дата розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, винесеного уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку:
27. Місцезнаходження реєстраційної справи:
28. Відомості, отримані в порядку взаємного обміну інформацією з відомчих реєстрів органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України:
29. Дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України, в яких юридична особа перебуває на обліку:
30. Дата надходження від органів Міндоходів, Пенсійного фонду України до державного реєстратора документів (повідомлень, інформації), передбачених Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", у зв’язку з припиненням юридичної особи із зазначенням прізвища, імені та по батькові посадової особи, яка підписала документ:
31. Дані органів статистики про основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік:
32. Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності:
33. Термін, до якого юридична особа перебуває на обліку в органі Міндоходів за місцем попередньої реєстрації, у разі зміни місцезнаходження юридичної особи:
34. Інформація про здійснення зв'язку з юридичною особою:
35. Дані про реєстраційні дії:
36. Номер, дата та час формування витягу.
Відповідно до п1. Розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель», Учасники нерезиденти надають аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником в цій частині (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником.
Повідомляємо, що крім України, в світі немає країн, які мають подібні до Витягу документи, які будуть містити ВСІ тридцять шість пунктів, які містяться в українському Витягу з ЄДР. Подання нерезидентом іншого, схожого за суттю документу, проте який не містить всі вищеперелічені пункти буде розцінено Замовником, як подання учасником неналежно оформленого документу, який НЕ містить аналогічного наповнення та інформації. Тому, така пропозиція буде Замовником відхилена.
Відповідно до ч.10 Розділу І Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах. Проте, вимога Замовника надати компанією-нерезидентом повного аналогу документу, а саме Витягу з українського ЄДР, є дискримінаційною вимогою, що має на меті відсіяти на торгах всіх нерезидентів.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та заначити, що вказаний документ, а саме витяг з ЄДР, подається на торги лише компаніями резидентами України. Компанії-нерезиденти подають його в довільній формі і лише у випадку якщо такий документ передбачений законодавством країн реєстрації учасника-нерезидента.
Крім того, вимога Замовника до компаній-нерезидентів, надати на торги документ, який містить аналогічне наповнення та інформацію, є і в ч.10 Розділу І Тендерної документації, що взагалі спотворює сам принцип рівної участі в торгах компаній резидентів та нерезидентів України, адже абсолютно однакових документів в різних країнах не існує.
Вимагаємо також прибрати з ч.10 Розділу І Тендерної документації наступні слова «(аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником)»
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до п.10 Розділу І тендерної документації Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.
Зважаючи на викладене, Ваша вимога є необґрунтованою, у зв’язку з чим не підлягає задоволенню.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Відповідно до п.10 Розділу І тендерної документації зазначено, що «
Документи, що надаються іноземною юридичною особою, мають бути легалізовані відповідно до законодавства України.».
При цьому не зрозуміло, маються на увазі статутні документи учасника-нерезидента чи будь-який лист чи файл учасника-нерезидента, який також по суті можна назвати документом?
Чи потрібно, відповідно до цього пункту легалізовувати такі документи, як сертифікат API, чи наприклад, заповнений учасником Додаток 3 (технічна пропозиція)?
Вимагаємо змінити формулювання п.10 Розділу І тендерної документації та написати його наступним чином «Статутні документи, що надаються іноземною юридичною особою, та видані державними органами влади країни її реєстрації, мають бути легалізовані відповідно до законодавства України.», або “Офіційні документи, видані органами державної влади, які надаються іноземною юридичною особою, та видані державними органами влади країни її реєстрації, мають бути легалізовані відповідно до законодавства України”
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
На Вашу вимогу повідомляємо, що Міжнародне законодавство та законодавство України передбачають процедуру легалізації або посвідчення офіційних документів, виданих в іноземних державах. Тобто документи, що видані та мають юридичну силу на території однієї держави можуть використовуватись на території іншої держави тільки після їх відповідного засвідчення, якщо, зокрема, іншого не передбачено міжнародними договорами.
Інструкція про порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні і за кордоном, затверджена наказом Міністерства закордонних справ України від 04.06.2002 № 113, зазначає, що офіційний документ — це письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб.
У Рекомендації Ради Європи № R (2002)2 «Про доступ до офіційних документів» від 21 лютого 2002 року зазначено, що «офіційні документи» означають будь-яку інформацію, яка є записаною в будь-якому вигляді, вироблена або отримана органами державної влади і пов’язана з будь-якою державною або адміністративною функцією.
Відповідно до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних документів (Гаазька конвенція (1961)) офіційними документами вважаються:
1) документи, що надходять від органу або посадової особи, що діють в юрисдикції держави, включаючи документи, що надходять від органів прокуратури, секретаря суду або судового виконавця;
2) адміністративні документи;
3) нотаріальні акти;
4) офіційні написи, зроблені на документах, підписаних особами у їх приватній якості, такі як офіційні свідоцтва про реєстрацію документа або факту, який мав місце на певну дату, та офіційне і нотаріальне засвідчення підписів.
Окрім того, п.10 Розділу І тендерної документації містить інформацію, щодо незастосування вимог легалізації документів.
На підставі вищевикладеного зазначаємо, що вказані Вами положення тендерної документації відповідають нормам законодавства, у зв’язку з чим Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Адже саме так зазначена ця інформація в п.7.4. Проекту договору, що є складовою частиною тендерної документації.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що п.2 Розділу VII тендерної документації передбачає умови участі в аукціоні учасників нерезидентів та/або якщо тендерна пропозиція учасника подається в іншій валюті та/або при умовах поставки DAP. У той час, як наведені Вами положення проекту договору передбачають складову змісту майбутнього договору постачання, укладання якого здійснюється після проведення аукціону та подання тендерних пропозицій і є заключною стадією проведення відповідної закупівлі.
А тому умови тендерної документації в цій частинні відповідають положенням проекту договору та не потребують приведення у відповідність з його змістом.
У зв’язку з чим, Ваша вимога Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести зміни до Додатку 3 тендерної документації та в словосполученні «специфікації 5СТ стандарта АРІ або еквівалент» або прибрати слово «еквівалент» або чітко визначити що э еквівалентом: а саме фізичні властивості сталі, її хімічний склад, креслення різі, методики руйнівних випробувань, методики неруйнівного контролю, вимоги до маркування та пакування, вимоги до покриття та інше. Без зазначення цієї інформації еквівалентом можна вважати все що завгодно.
Те саме стосується і словосполучення «API 5B або еквівалент».
В разі задоволення нашої вимоги, також пропонуємо прибрати з Додатку 3.1 підпункт 2.1
Повідомляємо, що в словосполучення «специфікації 5СТ стандарта АРІ або еквівалент» зміни вноситись не будуть, так як тендерною документацією передбачено технічні вимоги до еквіваленту, по яких буде оцінюватись пропозиція Учасника на предмет відповідності умовам ТД, а саме геометричні розміри та міцнісні характеристики тіла труби.
Окремо, зауважуємо, що ця закупівля відбувається відповідно до Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель, які встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, та зобов’язують Замовників проводити закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пункт 28 Особливостей визначає: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
У статті 22 Закону у свою чергу визначено, що в тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: «33) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (яка встановлює: 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
При підготовці вказаної інформації в ТД Закон вимагає керуватися вимогами статті 23, де встановлена вимога щодо додавання виразу "або еквівалент".
Зауважуємо, що на захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Запропонована Вами вимога може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога є необґрунтованою та суперечить нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим не підлягає задоволенню.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації. Внести зміни до п.6.3.5 проекту договору поставки та викласти його в наступній редакції «Протягом 90 календарних днів з дати підписання даного Договору, Постачальник зобов'язується надати Покупцю довідку (або нотаріально завірену копію), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою підписано міжнародний Договір з Україною, за формою, затвердженою згідно з законодавством відповідної країни, яка повинна бути легалізована/апостильована, перекладена згідно з законодавством України. (застосовується, якщо Постачальник є нерезидентом в Україні). Така довідка надається Постачальником кожного календарного року, в якому Покупець здійснює платежі Постачальнику.», адже зробити таку довідку, легалізувати та доставити її в Україну протягом 30 календарних днів неможливо.
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що проект типового договору, що є додатком 4 до тендерної документації, розроблений та узгоджений відповідно до правових документів Товариства та затверджений у Товаристві у встановленому порядку.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права. Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації. Внести зміни до п.6.6.5 проекту договору поставки та викласти його в наступній редакції «За 10 календарних днів до отримання Товару Покупцем, Постачальник зобов’язаний направити на електронну адресу Покупця: ___________________________, наступні документи: - Звіт незалежної інспекційної компанії. - Сертифікати якості на готовий виріб (Товар). Документи мають бути надані українською мовою або англійською мовою, з обов’язковим перекладом на українську або російську мови.». Існуюче в п.6.6.1 проекту договору поставки формулювання, щодо необхідності надання таких документів за 10 календарних днів до відвантаження Товару призводить до того, що вже виготовлений товар має лежати на складах виробника 10 днів, а тільки після цього може бути відвантажений Замовнику, що враховуючи короткий час поставки за договором може призвести до необґрунтованих штрафів та пені на адресу Постачальника.
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що проект типового договору, що є додатком 4 до тендерної документації, розроблений та узгоджений відповідно до правових документів Товариства та затверджений у Товаристві у встановленому порядку.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації. Внести зміни до п.6.5 проекту договору поставки щодо заміни неякісного Товару на Товар належної якості протягом не 20, а 180 календарних днів з дня отримання повідомлення від вантажоотримувача чи Покупця про дефекти або невідповідність якості Товару, якщо інший строк письмово не узгоджений Сторонами. Адже термін виготовлення товару, не враховуючи його доставку в Україну складає не менше 120 календарних днів.
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що проект типового договору, що є додатком 4 до тендерної документації, розроблений та узгоджений відповідно до правових документів Товариства та затверджений у Товаристві у встановленому порядку.
Повідомляємо, що компанія-нерезидент, отримати таку довідку в Національному агентстві з питань запобігання корупції України не може по причині того, що не має кваліфікованої електронної печатки та отримати її в Україні не може.
З метою рівної участі в торгах компаній резидентів та нерезидентів України, вимагаємо видалити цей пункт для компаній нерезидентів або дозволити їм надання такої довідки в довільній формі.
За результатами опрацювання Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Абзац другий Додатку № 2.1 до тендерної документації передбачає, що «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено, слід надати замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, (для переможця нерезидента – з урахуванням вимог п. 10 розділу І тендерної документації)». У свою чергу, п.10 розділу І тендерної документації регламентує, що Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.
Таким чином, зазначені Вами положення не є дискримінаційними та дозволяють рівну участь в торгах компаній резидентів та нерезидентів.
У зв’язку з цим, Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Повідомляємо, що керівник компанія-нерезидента, отримати таку довідку в Національному агентстві з питань запобігання корупції України не може по причині того, що не має кваліфікованого електронного підпису та отримати його в Україні не може.
З метою рівної участі в торгах компаній резидентів та нерезидентів України, вимагаємо видалити цей пункт для компаній нерезидентів або дозволити їм надання такої довідки в довільній формі.
За результатами опрацювання Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Абзац другий Додатку № 2.1 до тендерної документації передбачає, що «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено, слід надати замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель,
(для переможця нерезидента – з урахуванням вимог п. 10 розділу І тендерної документації)». \
У свою чергу, п.10 розділу І тендерної документації регламентує, що Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.
Таким чином, зазначені Вами положення не є дискримінаційними та дозволяють рівну участь в торгах компаній резидентів та нерезидентів.
У зв’язку з цим, Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Повідомляємо, що керівник компанія-нерезидента, отримати таку довідку в Міжрегіональних управліннях юстиції Міністерства юстиції України не може по причині того, що не має реєстрації в Україні, та не працює по її законам.
З метою рівної участі в торгах компаній резидентів та нерезидентів України, вимагаємо видалити цей пункт для компаній нерезидентів або дозволити їм надання такої довідки в довільній формі.
За результатами опрацювання Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Абзац другий Додатку № 2.1 до тендерної документації передбачає, що «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено, слід надати замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель,
(для переможця нерезидента – з урахуванням вимог п. 10 розділу І тендерної документації)».
У свою чергу, п.10 розділу І тендерної документації регламентує, що Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.
Таким чином, зазначені Вами положення не є дискримінаційними та дозволяють рівну участь в торгах компаній резидентів та нерезидентів.
У зв’язку з цим, Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Повідомляємо, що керівник компанія-нерезидента, отримати таку довідку в Міністерстві внутрішніх справ України не може по причині того, що для її отримання необхідно увійти до Особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису, який керівник компанії -нерезидента, не громадянин України, отримати в Україні не може. Цю інформацію Замовник може самостійно перевірити на сайті МВС за адресою: https://hsc.gov.ua/dovidka-pro-vidsutnist-sudimosti/.
З метою рівної участі в торгах компаній резидентів та нерезидентів України, вимагаємо видалити цей пункт для компаній нерезидентів або дозволити їм надання такої довідки в довільній формі.
За результатами опрацювання Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Абзац другий Додатку № 2.1 до тендерної документації передбачає, що «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено, слід надати замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель,
(для переможця нерезидента – з урахуванням вимог п. 10 розділу І тендерної документації)».
У свою чергу, п.10 розділу І тендерної документації регламентує, що Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.
Таким чином, зазначені Вами положення не є дискримінаційними та дозволяють рівну участь в торгах компаній резидентів та нерезидентів.
У зв’язку з цим, Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
30% попередня оплата на підставі оригіналу рахунку (електронної копії інвойсу - для нерезидентів) Постачальника та банківської гарантії повернення авансового платежу, що відповідає формі зазначеної у документації/договорі,
70% по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати поставки товару
Вимагаємо надати пояснення чи може учасник запропонувати умови оплати товару – 30 календарних днів по факту поставки товару Замовнику і як будуть впливати такі умови оплати на чисту приведену вартість Товару?
Крім того, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та Додатку 7 та надати можливість учаснику подати тендерну пропозицію з умовами оплати відмінними від 30% передплати, наприклад оплатою по факту поставки товару на склад Замовника, протягом 30 календарних днів.
Також, звертаємо увагу замовника на помилку у вкладці Таб.7.1_для НЕРЕЗИДЕНТІВ Додатку 7. В рядку «Кі-сть транспортних засобів, що планується використати для заявленого обєму», Замовник пропонує учаснику вказати відсоток авансу(у випадку наявності).
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відомості щодо умов оплати відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаються окрім тендерної документації ще й в оголошенні про проведення відкритих торгів, а Законом не передбачена можливість внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів.
Частиною другою статті 24 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Разом з тим, початком конкурентної процедури закупівлі є оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону оголошення про її проведення, яке має унікальний номер, присвоєний електронною системою закупівель.
Зміст оголошення про проведення відкритих торгів визначено частиною другою статті 21 Закону. Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема умови оплати.
При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Оскільки Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель, поміняти умови оплати не вбачається за можливе.
У разі внесення змін лише до тендерної документації в частині умов оплати зміст такої тендерної документації не відповідатиме оголошенню по даній закупівлі, що у свою чергу буде порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на викладене та за наведених обставин, умови оплати, що передбачені у цій закупівлі, не підлягають зміні.
У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до примітки у Додатку 7 повідомляємо, що Замовник не буде вносити запропоновані Вами зміни з причини, що вони жодним чином не впливають на заповнення даних в Додатку 7.
Запрошуємо до участі у закупівлі!
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Відповідно п.6.6.7 проекту договору поставки «Відвантаження та відправка Товару Постачальником Покупцю здійснюється тільки після отримання Покупцем Звіту незалежної інспекційної компанії та погодження Покупцем відвантаження та відправки Товару щодо якого отримано Звіт незалежної інспекційної компанії.».
При цьому, вказаний пункт не містить жодної інформації про те, протягом якого часу Покупець має надати Постачальнику таке погодження і в якій формі. Така ситуація може призвести до необґрунтованого затягування Покупцем часу погодження, що не дозволить Постачальнику вчасно відвантажити товар, та як наслідок призведе до зриву термінів поставки та штрафних санкцій.
Вимагаємо внести зміни до вказаного пункту та, або встановити чіткі строки на погодження відвантаження Покупцем товару (не більше 3-х календарних днів), а в разі якщо такі терміни прострочені – вважати, що таке погодження Продавцем отримане, або видалити такий механізм як погодження відвантаження п.6.6.7 проекту договору поставки.
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що проект типового договору, що є додатком 4 до тендерної документації, розроблений та узгоджений відповідно до правових документів Товариства та затверджений у Товаристві у встановленому порядку. Запрошуємо до участі у закупівлі!
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Відповідно до п.8.3 проекту договору поставки «8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим уповноваженим на це органом України та/або Торгово-промисловою палатою або іншим уповноваженим на це органом країни розташування Сторони яка постраждала внаслідок таких обставин, та/або країни у якій виникли такі обставини, внаслідок чого постраждала Сторона.».
На сьогодні, під час дії воєнного стану, склалася ситуація з перевантаженням роботою Торгово-промислової палати України, яка через брак фахівців не здатна вчасно опрацьовувати чисельні запити.
Вимагаємо внести зміни до цього пункту та написати його наступним чином «8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними підрозділами або іншим уповноваженим на це органом України та/або Торгово-промисловою палатою або іншим уповноваженим на це органом країни розташування Сторони яка постраждала внаслідок таких обставин, та/або країни у якій виникли такі обставини, внаслідок чого постраждала Сторона.»
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що форс-мажор в Україні регулюється Законом України «Про торгово-промислові палати в Україні», Регламентом засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Конвенцією ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України відповідно до цього Закону та свого Статуту здійснює представницькі функції як в Україні, так і за її межами, об'єднує торгово-промислові палати та координує їх діяльність.
Стаття 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» регламентує, що Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини.
У випадку настання тимчасової перешкоди для регіональної ТПП щодо виконання своєї функції із засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), зокрема, відсутність фахівця, окупація території, настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), дану функцію виконує ТПП України або, за її дорученням, інша регіональна торгово-промислова палата, найближча за розташуванням або за спеціалізацією.
Враховуючи викладене, зазначені Вами положення проекту договору відповідають нормам чинного законодавства України, не обмежують учасників щодо участі в торгах та не порушують їх прав.
У зв’язку з цим, Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Відповідно до абзацу другого п.8.3 проекту договору поставки щодо надання документу Торгово-промисловою палатою України або іншого уповноваженого органу «З такого документу повинно вбачатися, що він стосується неможливості виконання Стороною, яка посилається на обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), конкретних зобов’язань по Договору внаслідок дії таких обставини, із зазначенням конкретної обставини та тим, що така обставина є обставиною непереборної сили (форс-мажорною обставиною), місце, початок виникнення і строк дії такої обставини непереборної сили (форс-мажорної обставини), а також причинно-наслідковий зв’язок між обставиною непереборної сили (форс-мажорними обставинами) і неможливістю виконання такою Стороною своїх зобов'язань за цим Договором.».
Надання такого документу Торгово-промисловою палатою України, а тим більше Торгово-промисловою палатою іноземної країни де зареєстрований учасник-нерезидент є неможливим з тієї підстави, що вказані організації не працюють за вимогами АТ «Укргазвидобування», а лише за державними та власними законами, порядками та регламентами. Ні про які причинно-наслідкові зв’язки між обставиною непереборної сили (форс-мажорними обставинами) і неможливістю виконання такою Стороною своїх зобов'язань за цим Договором, документи видані Торгово-промисловими палатами не свідчать, вони лише підтверджують існування факту обставин непереборної сили.
Додавання вказаного пункту в проект договору поставки свідчить на умисне не бажання АТ «Укргазвидобування» приймати будь-які документи Продавців, що підтверджують настання обставин непереборної сили.
Вимагаємо видалити другий абзац п.8.3 проекту договору поставки.
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що проект типового договору, що є додатком 4 до тендерної документації, розроблений та узгоджений відповідно до правових документів Товариства та затверджений у Товаристві у встановленому порядку.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Відповідно до п.5.18 проекту договору поставки «За ___________ календарних днів до планової дати поставки Товару Постачальник зобов’язаний направити на e-mail Покупця _______________________ скановану копію технічного опису на Товар на фірмовому бланку Постачальника та скріплений підписом та печаткою (за наявності) Постачальника, а також копію сертифікату якості/технічного паспорту на Товар (якщо такий сертифікат якості /технічний паспорт на Товар передбачені п. 5.5. даного Договору). Такий технічний опис має містити технічні характеристики Товару, фото, опис принципу роботи та сфери застосування, матеріалу виготовлення, країну виробництва та найменування компанії-виробника. Технічний опис надається на українській або російській мові. (застосовується якщо Постачальник є нерезидентом в Україні).
У випадку, якщо наданого технічного опису буде не достатньо, Постачальник має надати додаткову інформацію та/або документи на запит від Покупця.».
Вимагаємо видалити цей пункт проекту договору поставки, оскільки він дублює вимоги викладені в п. 6.6.5, згідно яких Постачальник надає Покупцю такі документи як сертифікат MТС, інспекційний звіт, які містять всю цю інформацію.
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що проект типового договору, що є додатком 4 до тендерної документації, розроблений та узгоджений відповідно до правових документів Товариства та затверджений у Товаристві у встановленому порядку.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Відповідно до п.6.2.3 проекту договору поставки Покупець має право «Зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну ціну цього Договору, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.».
Після початку виробництва партії товару, Постачальник вже не може зменшити кількість замовленого товару, без втрати сплачених за нього коштів.
Вимагаємо або чітко зазначити в цьому пункті інформацію на якому етапі Покупець має право зменшити обсяг закупівлі та що Покупець має робити з отриманою передплатою або взагалі видалити даний пункт.
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що проект типового договору, що є додатком 4 до тендерної документації, розроблений та узгоджений відповідно до правових документів Товариства та затверджений у Товаристві у встановленому порядку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000019 ● ab70569e002a4e29a7ab33d7e5c65345
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-11-10-009351-a 10.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-06 14:38:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «22Т-119_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні 508,00мм (20 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-10-009351-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-10 09:44:48
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 щодо закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні 508,00мм (20 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress), №22Т-119, ідентифікатор закупівлі №UA-2022-11-10-009351-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Hunan Huge Trading Co., Ltd |
196 210 150,00
UAH з ПДВ
|
178 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
VOREX LLC |
205 000 000,00
UAH з ПДВ
|
179 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОСЕРВІС" |
195 000 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Днепровский трубный завод" |
205 502 000,00
UAH з ПДВ
|
205 502 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Hunan Huge Trading Co., Ltd #91430111338500301Q |
Відхилено |
178 860 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 10:28
|
VOREX LLC #81-4177949 |
Переможець |
179 800 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2023 09:15
|
ДУ №1 від 02.02.2023.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 17:12
|
UGV 54-30-23 від 18.01.2023.pdf | укладений |
18 січня 2023 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | UGV 54/30-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |