Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання систем та засобів оповіщень та інформування населення « Сирени повітряної тривоги » для проведення заходів із цивільного захисту (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015:35240000-8: Сирени).
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2022-11-09-001473-a be46cafbacfd426295a70cac64dcabbc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойченко Ганна Іванівна

+380486323201 vid_bud2101@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43919503
Місцезнаходження: 66400, Україна , Одеська обл., Ананьїв, вул.Незалежності,20
Контактна особа: Бойченко Ганна Іванівна
+380486323201
vid_bud2101@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35240000-8: Сирени


Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до п.п. 3 (1) п. 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від12.10.2022 № 1178.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
"Сирена С-40 (380В)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66401, Україна, Одеська область, Подільський район, м.Ананьїв, вул. Незалежності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35240000-8 — Сирени
5 штуки
"Сирена С-40 (220В)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66401, Україна, Одеська область, Подільський район, м.Ананьїв, вул. Незалежності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35240000-8 — Сирени
1 штуки
"Сирена С-28 (380В)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66401, Україна, Одеська область, Подільський район, м.Ананьїв, вул. Незалежності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35240000-8 — Сирени
3 штуки
"Сирена С-28 (220В)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66401, Україна, Одеська область, Подільський район, м.Ананьїв, вул. Незалежності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35240000-8 — Сирени

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, що поставляється по даному Договору, здійснюється Покупцем на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної. Оплата за товар здійснюється Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15-ти днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної. При цьому обов'язки Покупця в частині оплати за Договором вважаються виконаними з дня списання коштів банком Покупця з рахунку Покупця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

09 листопада 2022 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тодосійчук Наталія Миколаївна
#2537510445
Переможець 199 000,00
UAH
09 листопада 2022 09:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 11:03
Договір _ 35.pdf укладений
09 листопада 2022 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH