Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об’єкті: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Тернопільської міської ради Тернопільської області
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2022-11-08-007699-a ● c8143f33e59147fd8239fa6a53cc17d6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 14040061 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, ВУЛ. М.ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 2 |
Контактна особа: |
Андрій Ярославович Семчук +380973465756 a_semuch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2022 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 14:36 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
2240
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об’єкті: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Тернопільської міської ради Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Грушевського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45312200-9 — Встановлення систем охоронної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата «ПОСЛУГИ» здійснюється в наступні терміни: до 14 днів з моменту поставки «ПОСЛУГИ» ( акт надання послуг (виконання робіт) Розрахунки за «ПОСЛУГИ» проводяться шляхом перерахунку. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема з урахуванням підпункту 2 пункту 14 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 14:41 |
Додаток №1 Тендерна пропозиція_1.docx | |
10 листопада 2022 14:41 |
Додаток 2 вимоги ст.17 _1.docx | |
10 листопада 2022 14:41 |
Тендерна документація_1.docx | |
08 листопада 2022 13:36 |
Додаток №4 Проект Договору.docx | |
08 листопада 2022 13:36 |
Додаток № 5 Лист згода на обробку персональних даних.docx |
10 листопада 2022 14:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2022 14:41 |
Додаток №1 Тендерна пропозиція_1.docx
|
|||
10 листопада 2022 14:41 |
Додаток 2 вимоги ст.17 _1.docx
|
|||
10 листопада 2022 14:41 |
Тендерна документація_1.docx
|
|||
08 листопада 2022 13:36 |
Додаток №4 Проект Договору.docx
|
|||
08 листопада 2022 13:36 |
Додаток № 5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога, яка порушує законодавство
Дата подання: 09 листопада 2022 08:48
Дата відповіді: 10 листопада 2022 14:28
Шановний Замовник. Від учасників ви вимагаєте надати у складі пропозиції лист від виробника або уповноваженого представника виробника, дистриб’ютора продукції AJAX. У зв'язку із тим, що ми будемо пропонувати еквівалент та / або аналог продукції, тому вимагаємо прибрати дану вимогу, оскільки вона порушує права учасників, які не співпрацюють із AJAX на прийняття участі у даній закупівлі. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У випадку, якщо учасник надає еквівалент обладнання, необхідно надати лист від виробника або уповноваженого представника виробника аналогічного обладнання. Еквіваленти повинні бути рівноцінними або кращими за технічними характеристиками від продукції AJAX.
Вимога, яка порушує законодавство
Дата подання: 09 листопада 2022 08:53
Дата відповіді: 10 листопада 2022 14:29
Шановний Замовник. Вами встановлена вимога до учасників щодо аналогічного договору: "Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою, укладений з будь-яким закладом освіти за результатами проведення відкритих торгів.
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для учасника, дискримінаційною, оскільки в нас є один договір на монтаж охоронної сигналізації, але не в закладах освіти. Вважаємо, що навіть враховуючи специфіку організації, можливо надати аналогічні договори в інших установах або підприємствах, оскільки характер робіт, які будуть виконуватися є ідентичними незалежно від того в якій установі їх виконують. Просимо внести зміни в тендерну документацію і надати можливість учасникам підтвердити виконання аналогічних договорів в різних установах та викласти даний пункт без зазначення та привязки до школи. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник зазначає, що аналогічним договором є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. Тобто, договір на монтаж сигналізації в квартирі, невеликому офісі чи подібний, укладений з фізичною (юридичною ) особою, де встановлено 2-4-6 сповіщувача, не є подібним за змістом та правовою природою договору із закладом освіти. Замовник не розглядатиме пропозиції учасників, які не мають належної кваліфікації, оскільки об’єкт є значимий, в історичній центральній частині міста, місцем масового перебування людей.
Замовник зазначає, що аналогічним договором є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. Тобто, договір на монтаж сигналізації в квартирі, невеликому офісі чи подібний, укладений з фізичною (юридичною ) особою, де встановлено 2-4-6 сповіщувача, не є подібним за змістом та правовою природою договору із закладом освіти. Замовник не розглядатиме пропозиції учасників, які не мають належної кваліфікації, оскільки об’єкт є значимий, в історичній центральній частині міста, місцем масового перебування людей.
Вимога, яка порушує законодавство
Дата подання: 09 листопада 2022 08:58
Дата відповіді: 10 листопада 2022 14:30
Шановний замовник. Від учасників ви вимагаєте надати пояснення, що якщо учасник зареєстрований за межами Тернопільської області, у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про те, як буде здійснюватися гарантійне обслуговування та обслуговування у випадку хибних спрацювань.
Зазначаємо, що предметом закупівлі є монтаж, а не обслуговування у випадку хибних спрацювань. Дане обслуговування проводить організація, до якої ви будете підключатися на пульта гарантійний ромонт проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, в незалежності від місцярозташування. Отже вимагаємо прибрати дану вимогу із тендерної документації. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог технічного завдання та умов проєкту договору про закупівлю, виконавець надає гарантію 24 місяці на систему охоронної сигналізації (гарантія поширюється на все, що є результатом надання послуг). Тобто, виконавець повинен здійснювати гарантійне обслуговування протягом гарантійного строку. Гарантійне обслуговування включає НЕВІДКЛАДНЕ усунення поломок, несправностей різного характеру ( з вини чи без вини Замовника – котра буде встановлена згодом), а також Виконавець повинен негайно реагувати на кожне хибне спрацювання протягом 24 місяців після підписання акту здачі-приймання наданих послуг. Зняття та встановлення елементів охоронної сигналізації для відправлення на гарантійний ремонт Виконавець повинен виконувати терміново, штатними працівниками.
Вимога, яка порушує законодавство
Дата подання: 09 листопада 2022 09:01
Дата відповіді: 10 листопада 2022 14:32
Шановний замовник. У документації, ви зазначили, що Учасник має право повинен відвідати та оглянути об’єкт (територію), де передбачається виконання робіт (надання послуг) згідно тендерної документації на послуги з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об'єкті: виконання обсягів робіт (надання послуг) згідно технічної специфікації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. За результатами огляду складається Акт обстеження та подається учасником у складі пропозиції. У разі огляду об’єкта (території) - витрати на відвідування об’єкту (території) Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. Отже, вимагаємовнести зміни до документації. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, повідомляємо, що об’єкт є будівлею з певними архітектурними особливостями. Це історична будівля в центральній частині міста, з особливими характерними архітектурними рішеннями, потовщеними стінами, високими стелями, іншими особливостями.
Замовником, задля визначення Учасником реальних об’ємів інженерних рішень, створення правильної побудови охоронюваних периметрів, колегіально прийнято рішення аби потенційні учасники оглянули приміщення, оцінили архітектурні особливості, співставили характеристики обладнання, що пропонується для монтажу згідно предмету закупівлі, оцінили яке ДОДАТКОВЕ обладнання і матеріально технічна база необхідна буде залучена під час монтажних робіт.
Зокрема, в приміщеннях Замовника є певні проблеми (товсті стіни) та особливості щодо коректної стабільної роботи обладнання WIFI – саме за таким принципом і працює охоронна сигналізація AJAX.
Разом з тим, повідомляємо, що об’єкт є будівлею з певними архітектурними особливостями. Це історична будівля в центральній частині міста, з особливими характерними архітектурними рішеннями, потовщеними стінами, високими стелями, іншими особливостями.
Замовником, задля визначення Учасником реальних об’ємів інженерних рішень, створення правильної побудови охоронюваних периметрів, колегіально прийнято рішення аби потенційні учасники оглянули приміщення, оцінили архітектурні особливості, співставили характеристики обладнання, що пропонується для монтажу згідно предмету закупівлі, оцінили яке ДОДАТКОВЕ обладнання і матеріально технічна база необхідна буде залучена під час монтажних робіт.
Зокрема, в приміщеннях Замовника є певні проблеми (товсті стіни) та особливості щодо коректної стабільної роботи обладнання WIFI – саме за таким принципом і працює охоронна сигналізація AJAX.
Документація, яка не відповідає законодавству!!!
Дата подання: 09 листопада 2022 09:05
Дата відповіді: 10 листопада 2022 14:34
Шановний Замовник. Вами розпочато закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями. Просимо Вас уважно ознайомитися із проведенням даної процедури та привести документацію у відповідність до чинног законодавства. У документації є безліч розбіжностей із законом. Наприклад: терміни укладання договору, виправлення невідповідностей, документи на переможця і т.д.
Якщо документацію не буде приведено у відповідність до Закону, то ми звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документація приведена у відповідність до чинног законодавства. Внесено зміни.
Порушення законодавства
Дата подання: 11 листопада 2022 08:28
Дата відповіді: 11 листопада 2022 11:25
Шавовний замовник. Вами було внесено зміни до тендерної документації із порушенням п.2 ст. 24 ЗУ про публічні закупівлі. Вимагаємо скасувати закупівлі у зв'язку із неможливістю усунення порушення. У разі ігнорування звернемося у відділ моніторингу закупівель, який і зобов'яже уповноважену особу виконати дану вимогу із накладанням штрафу!
Відповідь: У зв'язку із неможливістю усунення порушення скасовуємо закупівлю.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 11:28 |
Кінець періоду оскарження: | 22 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 22 листопада 2022 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Оскільки, з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося менше семи днів прийнято рішення щодо відміни процедури відкритих торгів за предметом закупівлі послуг з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об’єкті: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Тернопільської міської ради Тернопільської області — код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи 45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації та зах |
Документи:
11 листопада 2022 11:28
|
Електронний підпис |
11 листопада 2022 11:27
|
Протокол №42_11.11.22._.pdf |