Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Волик Віта Віталіївна +380953746470 tenderdvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2022 08:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2022 08:03 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2022 13:42 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2022 13:42 |
Очікувана вартість: | 36 164 895,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 75% попередньої оплати протягом 3 (три) банківських днів з дати виставлення рахунку в якості передплати | Аванс | 3 | Банківські | 75 |
Поставка товару | остаточні 25% протягом 3 (три) банківських днів з дати направлення Покупцю повідомлення про готовність товару до відвантаження | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 25 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2022 08:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2022 08:09 |
ТД.doc | |
08 листопада 2022 08:09 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000010 ● e8d230b7aa3c406693261ffbf2473dbd
- Статус: завершено ● Дата: 19 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2022-11-08-000085-a 08.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-29 11:03:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин та комплектуючих до скребкового конвеєру СП 251 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-11-08-000085-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-02 15:09:55
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2022-12-26-000010.
Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням предмету закупівлі. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційної пропозиції від постачальника відповідної продукції ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД», з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням https://dobropillyavuhillya.com.ua/zakupivlia-strong-ua-2022-11-08-000085-a-strong/.
Додатки: Комерційна пропозиція від ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2022 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" |
35 157 458,00
UAH з ПДВ
|
35 157 458,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД" |
35 812 228,26
UAH з ПДВ
|
35 812 228,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" #42506339 |
Переможець |
35 157 458,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 21:12
|
Договір 983-22 ШУД.pdf | укладений |
30 листопада 2022 21:06
|