Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 80г/м2 ксероксний (500а), книга канцелярська Х-М, А4, 48л офс., клей-олівець 25г, коректор стрічковий ,книга канцелярська Х-М 96а офс, стержень, скотч пакувальний 45*100м.
Очікувана вартість
2 829,00 UAH
UA-2022-11-03-009110-a f5f5547287c74db9ae95383d6409b38e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубаренко Марина Олександрівна

380978317473 dnz-romashka1964@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Ромашка" комбінованого типу Добровеличківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 34262875
Місцезнаходження: 27000, Україна , Кіровоградська обл., смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Контактна особа: Зубаренко Марина Олександрівна
380978317473
dnz-romashka1964@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачок
Папір А4 80г/м2 ксероксний (500а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Книга канцелярська Х-М, А4, 48л офс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Клей-олівець 25г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Скотч пакувальний 45*100м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Стержень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Книга канцелярська Х-М 96а офс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вулиця Шевченка,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

03 листопада 2022 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВасКо
#13767003
Переможець 2 829,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2022 14:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 13:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 829,00
UAH (в тому числі ПДВ 471,50 UAH)