Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Придбання запірної арматури для потреб підприємства»
Очікувана вартість
189 713,58 UAH
UA-2022-11-03-000297-a dff031a40139481b85aa7d3db6ca8ffb
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Губіна

+380958993097 kpslavgorvodokanal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Код ЄДРПОУ: 35420080
Місцезнаходження: 84100, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9
Контактна особа: Олена Губіна
+380958993097
kpslavgorvodokanal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 штуки
«Придбання запірної арматури для потреб підприємства»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул.Вчительська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Тендерна документація

03 листопада 2022 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2022 08:36
протокол 65-1.PDF
03 листопада 2022 08:36
протокол 65.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНІ РІШЕННЯ"
#42892837
Переможець 189 713,58
UAH з ПДВ
03 листопада 2022 08:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 22:22
Додаткова угода 65 Плесканев.PDF зміни до договору
07 листопада 2022 22:21
Сервісні рішення договір 65.PDF укладений
03 листопада 2022 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 3 "Порядок здійснення оплат"
Номер договору про закупівлю: 65-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML