Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188168 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12 |
Контактна особа: |
Тетяна Сокур +380433250825 zmpnbi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 225 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 126,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2022 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2022 13:20 |
Тендерна документація.docx | |
01 листопада 2022 13:20 |
6. Додаток №4 - Проект договору.DOCX | |
01 листопада 2022 13:20 |
7. Додаток №5 - Лист-згода.DOCX | |
01 листопада 2022 13:20 |
3. Додаток №1 - Форма цінової.DOCX | |
01 листопада 2022 13:20 |
5. Додаток №3 - Документи відповідності.DOCX | |
01 листопада 2022 13:20 |
4. Додаток №2 - Технічні вимоги.DOCX |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-16-000015 ● 22e43a1846b8425f957ad794a14b862c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2023 №6-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.01.2023 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2022-11-01-006137-a 01.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 16:24:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-01-006137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інтекс Інвест», оскільки у її складі не подано:
- копії паспортів якості, в яких зазначені нормативні документи, вимогам яких відповідають нафтопродукти (додаток 2 тендерної документації)?
- довідку, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство (додаток 3 тендерної документації)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Інтекс Інвест» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (додаток 3 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-23 12:43:10
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 16 січня 2023 року надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень: 225 250,00 гривень відповідно до плану використання бюджетних кошт на 2022 рік за КЕКВ 2210 (Предмети, матеріали, обладнання та інвентар). Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, обумовлений забезпеченням дизельного пального для забезпечення безперебійної роботи генератора під час аварійних відключень електропостачання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі .
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі: Виходячи зі специфікації предмета закупівлі. Згідно проведеного аналіз ринку, що охоплює існуючі види необхідного товару і можливі альтернативи, існуючих і потенційних постачальників, а також інформації щодо закупівлі аналогів товару в електронній системі інтернету та прозоро.
Посилання на сторінку вебсайту: Управління спільної комунальної власності
територіальних громад Вінницької області: http://uskv.vn.ua/okv/okv52/4okv52.html було розміщено Обґрунтування (на виконання п.41 Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710).
2. Учасник надав в складі тендерної пропозиції нормативний документ: «Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ».
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» не було відхилено, оскільки: інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство - надано Витяг з ЄДР (копія додається).
3. В Учасника не було технічної можливості завантажити документи в зв’язку з проблемами в електропостачанні пов’язаними із ситуацією в країні. Учасник надав документи Замовнику в паперовому вигляді.
Так, як у Замовника існувала нагальна потреба у закупівлі даного товару і тільки один учасник виявив бажання прийняти участь у торгах - ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», Замовником було прийнято рішення визнати учасника переможцем та укласти з ним договір.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-19 15:10:08
Надання пояснень
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 16 січня 2023 року надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень: 225 250,00 гривень відповідно до плану використання бюджетних кошт на 2022 рік за КЕКВ 2210 (Предмети, матеріали, обладнання та інвентар). Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, обумовлений забезпеченням дизельного пального для забезпечення безперебійної роботи генератора під час аварійних відключень електропостачання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі .
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі: Виходячи зі специфікації предмета закупівлі. Згідно проведеного аналіз ринку, що охоплює існуючі види необхідного товару і можливі альтернативи, існуючих і потенційних постачальників, а також інформації щодо закупівлі аналогів товару в електронній системі інтернету та прозоро.
Посилання на сторінку вебсайту: Управління спільної комунальної власності
територіальних громад Вінницької області: http://uskv.vn.ua/okv/okv52/4okv52.html було розміщено Обґрунтування (на виконання п.41 Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710).
2. Учасник надав в складі тендерної пропозиції нормативний документ: «Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ».
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» не було відхилено, оскільки: інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство - надано Витяг з ЄДР (копія додається).
3. В Учасника не було технічної можливості завантажити документи в зв’язку з проблемами в електропостачанні пов’язаними із ситуацією в країні. Учасник надав документи Замовнику в паперовому вигляді.
Так, як у Замовника існувала нагальна потреба у закупівлі даного товару і тільки один учасник виявив бажання прийняти участь у торгах - ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», Замовником було прийнято рішення визнати учасника переможцем та укласти з ним договір.
- Витяг з ЄДР.pdf
- Витяг Інтекс Інвест_01.09.22.pdf
- Витяг МВС.pdf
- довідка_санкції.PDF
- Сертифікати.pdf
- ст 17_довідка.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі: Дизельне паливо (ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
2023-01-31 10:09:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №02/016/2023ПР |
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/130/377/2023 |
Дата відкриття провадження: | 19 квітня 2023 |
Документи:
06 липня 2023 11:55
|
Електронний підпис |
09 березня 2023 16:15
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
216 750,00
UAH з ПДВ
|
216 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Переможець |
216 750,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 09:32
|
Додаткова угода №1 до Договору №271.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2022 14:28
|
Договір №271 від 15 листопада.pdf | укладений |
15 листопада 2022 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 210,00 грн. Сума договору становить: 216 540,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |