Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
275 940,00 UAH
UA-2022-11-01-000774-a ● 489a6ae5729b4f5e854a3fdc8a378c8d
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
01 листопада 2022
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Марина Кондратюк +380685041454, +380442726077 maryna.kondratiuk@sso.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Характеристики товару: Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий.
Умови постачання: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010: Київська обл., за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Умови постачання: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010: Київська обл., за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Щільність аркуша | 80 | грам на квадратний метр |
Кількість аркушів в пачці | 500 | штуки |
Білизна аркуша | від 150 | відсоток |
Формат паперу | А4 (210х297 мм) | |
Колір паперу | білий | |
Товщина аркуша | від 103 | мікрометр |
Непрозорість паперу | від 91 | відсоток |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 09:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
226 497,60
UAH з ПДВ
|
226 497,60
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
226 648,80
UAH з ПДВ
|
226 648,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "ПАЛЕЙ" |
226 800,00
UAH з ПДВ
|
226 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
230 641,74
UAH з ПДВ
|
230 641,74
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" |
231 840,00
UAH з ПДВ
|
231 840,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
251 974,80
UAH з ПДВ
|
251 974,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
253 260,00
UAH з ПДВ
|
253 260,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
264 600,00
UAH з ПДВ
|
264 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Рішення скасоване |
226 497,60
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 09:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Відхилено |
226 497,60
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 10:19
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій