Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оплата послуг сторонніх фахівців: інкасація коштів. ДК 021: 2015 - 66170000-2 " Послуги з надання фінансових консультацій з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги"
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2022-10-31-009193-a 9f77007896cd424a8c1401261edda40c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гронська Наталія Василівна

380972198078 gronskaja.natalija@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний дендрологічний парк "Софіївка" Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 03534653
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Київська, 12-а
Контактна особа: Гронська Наталія Василівна
380972198078
gronskaja.natalija@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг сторонніх фахівців: інкасація коштів. ДК 021: 2015 - 66170000-2 " Послуги з надання фінансових консультацій з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Київська, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Тендерна документація

31 жовтня 2022 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ КБ Приватбанк
#14360570
Переможець 12 000,00
UAH
31 жовтня 2022 20:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 20:16
ду1 (1).pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 20:16
photo1665661662.jpeg укладений
31 жовтня 2022 20:11
photo1665661681.jpeg укладений
31 жовтня 2022 20:11
photo1665661406.jpeg укладений
31 жовтня 2022 20:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: CRH0003901
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML