Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19 |
Контактна особа: |
Шибеко Євген Вікторович 380442885266 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 22:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 13:54 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 20 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 204 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Замовника з Постачальником здійснюються виключно у національній валюті України на підставі видаткової накладної, підписаної обома Сторонами цього Договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстроченням платежу до 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня отримання Товару від Постачальника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 22:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 22:47 |
ТД - Сіль.doc | |
28 жовтня 2022 22:47 |
ТД - Сіль.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000018 ● ef1e0b3a6b854919b5ac68b72d855fb4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2022-10-28-011295-a 28.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-16 13:21:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування (Код за ДК 021:2015 14410000-8 Кам’яна сіль)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-28-011295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору № 11295В від 25.11.2022 у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин покращення якості предмета закупівлі відповідно до додаткової угоди № 1 від 02.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 22:01:42
пояснення на запит
Розглянувши запит щодо якого розпочато моніторинг закупівлі предметом якої є: сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування (Код за ДК 021:2015 14410000-8 Кам’яна сіль) (UA-2022-10-28-011295-а) Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі - КП ШЕУ Печерського району) повідомляє наступне:
Відповідно до лімітної довідки № 17 від 24.12.2021 про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, виданої Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), КП ШЕУ Печерського району з бюджету міста Києва виділено кошти у розмірі 140 294 246,00 грн.
Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік КП ШЕУ Печерського району, погодженого Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на придбання солі для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування передбачено фінансування у розмірі 16 000 000,00 грн.
В межах передбаченого фінансування, з метою раціонального планування утримання балансових об’єктів вулично-дорожньої мережі, КП ШЕУ Печерського району проведено відкриті торги на закупівлю предметом якої є: сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування (Код за ДК 021:2015 14410000-8 Кам’яна сіль), з очікуваною вартістю 20 400 000,00 грн. з ПДВ.
Наведені в закупівлі послуги передбачено для виконання належного комплексу заходів з утримання вулиць і доріг у зимовий період, у відповідності до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів затверджених Наказом Мінрегіону №54 від 14.02.2012 (зі змінами, далі –
Правила).
Враховуючі стрімке здороження матеріалів, в тому числі і солі технічної, яке сталося внаслідок зупинки вітчизняного виробника солі ДП «АРТЕМСІЛЬ» через військову агресію Російської педерації, Підприємством на виконання протокольного доручення №06 напрацьованого під час виробничої наради з керівництвом комунальної корпорації «Київавтодор» та ШЕУ, що входять до її складу 23.06.22 щодо здійснення розрахунку необхідної кількості посипальних матеріалів для роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 років, було розраховано мінімальну кількість солі технічної, що необхідно закупити для забезпечення оброблення шляхово-дорожньої мережі району ПСС та утриманні її в належному стані.
Щодо рішення про внесення змін до умов Договору №11295В від 25.11.2022 відповідно до додаткової угоди №1 від 02.12.2022 повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - договір про закупівлю, всі додатки та зміни до нього оприлюднюються замовником протягом 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні. Таким чином, враховуючи вище викладене, Замовником було оприлюднено зміни до договору у вигляді додаткової угоди щодо розподілу бюджетних асигнувань. У зв'язку з недосконалістю електронного майданчику gov.e-tender.ua, яким користується Замовник, пункт «розподіл бюджетних асигнувань» відсутній в переліку підстав для внесення змін до Договору, у зв'язку з чим обрано «покращення якості предмета закупівлі, який жодним чином не впливає на істотні умови або зміст Договору.
Також зазначаємо про те, що відповідна інформація, щодо закупівлі була опублікована на інтернет-порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/64AA7176CDFB4719C225891F006923DB).
В разі виникнення додаткових питань, КП ШЕУ Печерського району готове сприяти з метою їх вирішення в найкоротший строк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 1 статті 2 (далі за текстом — КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень. Пунктом 1 частини 1 статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Державна аудиторська служба України (далі за текстом — Держаудитслужба, Відповідач) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. За змістом частини 1 статті 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» дії або бездіяльність посадових осіб органу державного фінансового контролю можуть бути оскаржені в судовому або адміністративному порядку. Диспозиція цієї статті передбачає оскарження дій службової особи, які пов’язані з порушенням порядку проведення моніторингу закупівель; дій щодо проведення моніторингу закупівель без установлених законом підстав та/або з порушенням чинного законодавства тощо. Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, зі змінами (далі за текстом — Закон № 922), Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією, цим Законом та іншими законами України. При цьому частиною 1 статті 7-1 Закону № 922 передбачено, що моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи. Частиною 2 цієї статті також передбачено, що рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із підстав, установлених цією частиною. Згідно з наказом Держаудитслужби від 02.12.2022 № 286, вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2022-10-28-011295-a, яка оголошена Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі за текстом — Позивач), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону № 922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 23 грудня 2022 р. Відповідачем в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі за текстом — Висновок) № UA-2022-10-28-011295-a, оголошеної Позивачем. Враховуючи, що Висновок Відповідачем оприлюднено 23.12.2023, кінцевий день для оскарження такого припису припадає на 07.01.2023. Тобто позовну заяву подано в межах строку оскарження Висновку, передбаченого частиною 10 статті 7-1 Закону № 922. За результатами моніторингу Відповідачем встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178. Вважаємо Висновок Відповідача необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Позивача, які полягають у здійсненні ним закупівель товарів для забезпечення його потреб. Де в свою чергу Відповідачем не дотримано вимоги чинного законодавства щодо правильності проведення моніторингу закупівель, з урахуванням наступного. Щодо виявленого порушення, яке полягало в неправильному визначенні Позивачем не відхиленні тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Лідер» як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації., а саме за не надання протокольного рішення власників про призначення директора, ні довідку стосовно неподання ним у складі тендерної пропозиції такого протокольного рішення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України Зі змісту Висновку Відповідач, мовою оригіналу: «За результатами проведення моніторингу встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 частини 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/ або договору про закупівлю учасник процедури закупівлі надає скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). Учасник процедури закупівлі ПП «Лідер» у складі власної тендерної пропозиції надав наказ директора ПП «Лідер» Данилюка С.М. від 03.06.2001 № 1-к. За цим наказом Данилюка С.М. прийнято на посаду директора ПП «Лідер». Відповідно до Статуту ПП «Лідер», затвердженого рішенням загальних зборів власників ПП «Лідер» від 03.06.2021 (протокол № 03-06/21) власниками є Данилюк С.М. (частка 49 %) та Данилюк Л.М. (частка 51 %). При цьому вищим органом ПП «Лідер» є загальні збори власників, до виключної компетенції повноважень яких належить, зокрема призначення та звільнення директора підприємства. Згідно з пунктом б приміток додатку 6 до тендерної документації Замовника документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України. Учасник процедури закупівлі ПП «Лідер» у складі власної тендерної пропозиції не надав ні протокольне рішення власників про призначення директора, ні довідку стосовно неподання ним у складі тендерної пропозиції такого протокольного рішення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, чим не дотримався вимог підпункту 1.2. пункту 1 частини 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Проте, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Лідер» як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Однак з таким висновком неможливо погодиться, враховуючи наступне. Вказаний Відповідачем пункт б приміток додатку 6 (що має назву «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю») до тендерної документації Замовника, щодо документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців та які не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України стосується лише документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель, але а ніяк не учасника, як зазначає Відповідач, посилаючись на недотримання ПП «ЛІДЕР» вимог підпункту 1.2. пункту 1 частини 1 розділу 1 додатку 2 («ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ») до тендерної документації Позивача, помилково дійшовши висновку про порушення останнім вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178. Стосовно ненадання в складі тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР» протоколу загальних зборів засновників/учасників/акціонерів/власників про призначення директора підприємства, зазначаємо наступну інформацію, згідно наданої Позивачу від ПП «ЛІДЕР» довідки вих. № 01/05/02 від «05» січня 2023 року (що додається до цієї позовної заяви): «Приватне підприємство «ЛІДЕР» засноване 03.06.2001 єдиним засновником – громадянином України Данилюком Сергієм Миколайовичем. Статут ПП «ЛІДЕР» затверджено 03 червня 2001 року та зареєстровано розпорядженням міського голови від 08 червня 2001 року. Згідно з наказом №1-к від 03.06.2001 року директором ПП «ЛІДЕР» призначено Данилюка Сергія Миколайовича. Ні Статутом ПП «ЛІДЕР» (в редакції на момент призначення директором Данилюка С.М.), ні чинним законодавством (чинним на момент призначення директором Данилюка С.М.) не передбачено обов’язкову наявність окремого протоколу про призначення керівника саме приватного підприємства. Питання державної реєстрації юридичних осіб станом на червень 2001 року були врегульовані Положенням про державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 р. №740 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/740-98-%D0%BF#Text ). Пунктом 3 цього Положення передбачено перелік документів, які для державної реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності - юридичної особи власник (власники), уповноважений ним (ними) орган чи особа (заявник) особисто або поштою (рекомендованим листом) подають до органу державної реєстрації. Одним з таких документів є «рішення власника (власників) майна або уповноваженого ним (ними) органу про створення юридичної особи (крім приватного підприємства)». Це ще раз підтверджує, що наявність такого рішення/протоколу для приватного підприємства станом на 03.06.2001 не була обов’язковою.». Таким чином, відповідно до частин 1, 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас, як було вказано вище, ПП «ЛІДЕР не порушило вимоги підпункту 1.2. пункту 1 частини 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника., а отже Позивачем не було порушено вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, оскільки дія цього підпункту розповсюджується лише на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в тендерній пропозиції. Щодо необґрунтованості обраного Відповідачем у Висновку зобов'язання щодо усунення порушення законодавства (припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору) Відповідачем зобов`язано позивача здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено право органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте, ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до ст.651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Зобов`язання Відповідача щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме, шляхом припинення зобов`язань, що сумлінно виконується сторонами, призведе до порушення майнових прав та інтересів Позивача та матиме негативні наслідки для репутації останнього, що є непропорційним у співвідношенні з виявленим недоліком. Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 21.01.2021 року у справі №120/1297/20-а. Отже, зобов`язавши Позивача вжити заходів щодо розірвання договору, укладеного за результатами проведених торгів, Відповідач порушив принцип пропорційності та діяв без легітимної мети. Факт відсутності легітимної мети підтверджується також тим, що аудитори не ставили питання до Позивача, щодо відсутності зазначених у Висновку документів Учасника. Так, у Рішенні від 25.01.2012 року №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) Конституційний Суд України зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який у сфері соціального захисту означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обмеження конституційних прав повинно відповідати принципу пропорційності: інтереси забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та безпеки тощо можуть виправдати правові обмеження прав і свобод тільки в разі адекватності соціально обумовленим цілям. Враховуючи наведене, вимога про зобов`язання замовника вжити заходів щодо припинення зобов`язання по договору з переможцем закупівлі, викладена у висновку з наведених причин, за встановлених обставин, є необґрунтованою. Отже, за усіх вказаних обставин, висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2022-10-28-011295-a від 23.12.2022 року є протиправним та підлягає скасуванню. |
Дата публікації: | 06 січня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/5076/23 Станом на день публікації інформації про відкриття провадження Ухвала про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі до Позивача офіційно не надходила. Номер Справи взято з реєстру судових рішень. |
Дата відкриття провадження: | 20 квітня 2023 |
Документи:
28 квітня 2023 12:43
|
Електронний підпис |
06 січня 2023 18:44
|
Електронний підпис |
06 січня 2023 18:42
|
2023-01-06 14-20.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" |
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР» |
19 440 000,00
UAH з ПДВ
|
19 032 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
19 600 000,00
UAH з ПДВ
|
19 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" #43445183 |
Відхилено |
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 16:23
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР» #31563452 |
Переможець |
19 032 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2022 13:39
|
Scan_20221202_133516.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2022 15:35
|
11295В.pdf | укладений |
25 листопада 2022 15:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування | 2000 | тонни |
9 516,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл бюджетних асигнувань Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 11295В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування | 2000 | тонни |
9 516,00
UAH з ПДВ
|