Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71247000-1 Нагляд за будівельними роботами (Технічний нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт частини підвального приміщення (найпростішого укриття) КНП “Черняхівське територіальне медичне об’єднання” Черняхівської селищної ради, за адресою: вул. Івана Франка, 42-3 смт. Черняхів”)
Очікувана вартість
41 237,22 UAH
UA-2022-10-25-010510-a 2fff1639662c443da38791c4745e6508
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВАКУЛЮК ЛАРИСА ВАСИЛІВНА

0413441651
0967224048
buhgalteria-tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" Черняхівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01991955
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: ВАКУЛЮК ЛАРИСА ВАСИЛІВНА
0413441651, 0967224048
buhgalteria-tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71247000-1 Нагляд за будівельними роботами (Технічний нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт частини підвального приміщення (найпростішого укриття) КНП “Черняхівське територіальне медичне об’єднання” Черняхівської селищної ради, за адресою: вул. Івана Франка, 42-3 смт. Черняхів”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2022  —  21 листопада 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

25 жовтня 2022 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Парфенюк Ю.Д.
#3299712212
Переможець 41 237,22
UAH
25 жовтня 2022 16:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2023 15:15
ДУ №3.pdf зміни до договору
10 березня 2023 15:13
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 09:46
ДУ № 2.FR12.pdf зміни до договору
02 січня 2023 09:44
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 16:06
ДУ № 1 .FR12.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:01
41237,22 Договір FR12.pdf укладений
25 жовтня 2022 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, , за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML