Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
275 940,00 UAH
UA-2022-10-24-000286-a ● 0535186ab1fd420fa735e5d19c7176b2
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
24 жовтня 2022
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Марина Кондратюк +380685041454, +380442726077 maryna.kondratiuk@sso.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Характеристики товару: Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Умови постачання:
1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно.
2. Поставка Товару здійснюється на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010: Київська обл., за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника.
3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
4. Замовник, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків.
5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Умови постачання:
1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно.
2. Поставка Товару здійснюється на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010: Київська обл., за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника.
3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
4. Замовник, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків.
5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Щільність аркуша | 80 | грам на квадратний метр |
Товщина аркуша | від 103 | мікрометр |
Непрозорість паперу | від 91 | відсоток |
Кількість аркушів в пачці | 500 | штуки |
Білизна аркуша | від 150 | відсоток |
Формат паперу | А4 (210х297 мм) | |
Колір паперу | білий |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 08:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
226 800,00
UAH з ПДВ
|
226 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
231 184,80
UAH з ПДВ
|
231 184,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
231 714,00
UAH з ПДВ
|
231 714,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
239 576,40
UAH з ПДВ
|
239 576,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" |
242 222,40
UAH з ПДВ
|
242 222,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
257 040,00
UAH з ПДВ
|
257 040,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
261 612,00
UAH з ПДВ
|
261 612,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
263 314,80
UAH з ПДВ
|
263 314,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ" #40377404 |
Рішення скасоване |
226 800,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2022 12:07
|
ТОВ "ЦЕНТР ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ" #40377404 |
Відхилено |
226 800,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2022 12:56
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій