Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) будівлі Управління культури, молоді, спорту та туризму Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, село Красносілка, вулиця Шкільна, 1б)
Очікувана вартість
4 312 245,00 UAH
UA-2022-10-21-003267-a eca12923d4ba46b4a5c18f51d4344773
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Борщевська

+380487529777 borshevskaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40767807
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лідія Борщевська
+380487529777
borshevskaya@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) будівлі Управління культури, молоді, спорту та туризму Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, село Красносілка, вулиця Шкільна, 1б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67560, Україна, Одеська область, Красносілка, Шкільна 1в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

21 жовтня 2022 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " А С К"
#24543159
Переможець 4 312 245,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 11:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 11:16
ДУ3.pdf укладений
07 липня 2023 11:14
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2023 11:06
ДУ2.pdf зміни до договору
07 липня 2023 11:03
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2023 10:47
ду1.pdf зміни до договору
07 липня 2023 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю виконання робіт сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.12.2023 р
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 27.12.2022 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 1."Предмет договору" Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 24.03.2023 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 01 липня 2023
Сума оплати за договором: 3 353 176,03
UAH (в тому числі ПДВ 558 862,67 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди достроково розірвати(припинити) дію Договору