Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗГУРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04360296 |
Місцезнаходження: | 07600, Україна , Київська обл., Згурівський р-н, смт Згурівка, вул. Українська, 10 |
Контактна особа: |
Оксана Приходько +380732092570 zsr2019@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2022 23:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2022 23:40 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2022 13:41 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2022 13:41 |
Очікувана вартість: | 341 890,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 709,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюється Замовником на підставі Актів наданих послуг, форм КБ-2в і КБ-3 протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання таких Актів та відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 09 червня 2021року № 590. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2022 23:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2022 23:17 |
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ пров.Незалежності.docx | |
20 жовтня 2022 23:17 |
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ пров.Незалежності.docx | |
20 жовтня 2022 23:17 |
Додаток 5 ПРЄКТ ДОГОВОРУ пров.Незалежності.docx | |
20 жовтня 2022 23:17 |
Додаток 5 ПРЄКТ ДОГОВОРУ пров.Незалежності.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000060 ● 2129313ebb9f489083e46712b586607a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 53
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-10-20-012712-a 20.10.2022
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 10:58:32
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 10:31:52
Надання пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по пров. Незалежності в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012712-a).
Надання пояснення щодо запиту по моніторингу закупівлі ID: UA-2022-10-20-012712-a
Згурівська селищна рада (далі - Замовник) відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 року та на виконання оприлюдненого Північним офісом Державної аудиторської служби запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по пров. Незалежності в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012712-a), очікуваною вартістю 341 890,80 грн, повинна надати пояснення (інформацію, документи), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
1. Організація планування та проведення закупівель здійснюються Замовником відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 року з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з розпорядженням селищного голови Згурівської селищної ради від 16 серпня 2022 року № 108 "Про організацію планування та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг у Згурівській селищній раді». Вказаним розпорядженням затверджено, зокрема, Порядок взаємодії між структурними підрозділами Згурівської селищної ради під час планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг (надалі – Порядок). Відповідно до Порядку ініціатор закупівлі (структурний підрозділ Замовника, що зацікавлений у закупівлі - керівник, керівники структурних підрозділів, бухгалтер, працівник структурного підрозділу) надає Уповноваженій особі Замовника заявку на внесення закупівлі до річного плану та заявку на проведення закупівлі. Відповідно до наданих заявок Уповноважена особа Замовника приймає рішення, оформлене протоколом (додається), планує та проводить закупівлі для потреб Замовника. 19.10.2022 року уповноважена особа Замовника отримала відповідну заявку із зазначенням усієї інформації, необхідної при плануванні та проведенні закупівлі, яка містять, зокрема, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (копія додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреби Замовника та особливостей специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням чинного законодавства в цілому.
За результатами закупівлі без використання електронної системи укладений договір № 112 від 04.10.2022 року з ТОВ "ПРОРЕКТОР" ( ЄДРПОУ 39587177) щодо виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи кошторисної частини об’єкта будівництва «Поточний ремонт дорожнього покриття по пров. Незалежності в смт Згурівка Броварського району Київської області. Робочий проект був переданий на експертизу ТзОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» та отримав позитивний експертний висновок від 04.10.2022 № 143-К/22-РБК/ЕЗ (додається). Розмір витрат на будівельні роботи (крім коштів на утримання замовника, ризику та інших витрат), прийнято згідно затвердженої проєктної документації та становить 284 909,00 гривень без ПДВ. Закупівля оголошувалась з ПДВ і становила 341 890,80 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Згурівської селищної ради за посиланням: https://zgurivska-gromada.gov.ua/news/1666597478/
Додатково надаємо:
сканкопії документів Замовника:
1. Експертний звіт (позитивний) від 04.10.2022 № 143-К/22-РБК/ЕЗ щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом «Поточний ремонт дорожнього покриття по пров. Незалежності в смт Згурівка Броварського району Київської області» на 1-му арк;
2. Додаток до заявки на закупівлю на 1-му арк
3. Протокол УО про організацію планування та проведення конкурентної процедури відкриті торги
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-22 14:06:34
Надання пояснення на висновок Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по пров.Незалежності в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012678-a)
Повідомляємо, що листом від 07.04.2015 № 3302-05/11398-07 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель щодо застосування законодавства про державні закупівлі надало роз’яснення щодо зміни істотних умов договору про закупівлю і зазначили наступне. Закон України “Про здійснення державних закупівель” (на сьогодні це чинна редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі - Закон) зі змінами та доповненнями з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з вимогами Закону договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до Закону з урахуванням Особливостей Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Разом з тим форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.
Відтак, Замовником правомірно застосовано зміну істотних умов договору у частині продовження терміну виконання зобов’язань та терміну дії договору, взявши до уваги як підтвердження письмове звернення ТОВ «МІШЕМ». Додаткова угода укладена у відповідності до законодавства та у встановлені терміни оприлюднена замовником в електронній системі закупівель.
З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас взяти до розгляду пояснення замовника даної закупівлі і скасувати Висновок до закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття по пров.Незалежностів смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оприлюдненого від 20 березня 2022 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по пров.Незалежності в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012712-a ) Згурівська селищна рада надає копію додаткової угоди від 24.03.2023 № 2 до договору від 08.11.2022 № 137.
2023-03-24 16:04:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2023-04-05 09:18:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2022 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
306 000,00
UAH з ПДВ
|
259 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мкртчян Манук Вагричович |
335 955,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
331 557,26
UAH з ПДВ
|
331 557,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Переможець |
259 999,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2022 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 10:31
|
НЕЗАЛЕЖНОСТІ.PDF | укладений |
04 квітня 2023 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:14
|
ДУ 1 до № 137.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 09:31
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
08 листопада 2022 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди від 26.12.2022 № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 листопада 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виконання висновку Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по пров.Незалежності в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012712-a |