Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція тепломережі центрального теплового пункту по проспекту Відродження, № 30-в, м. Луцьк Волинської області
Очікувана вартість
2 639 739,60 UAH
UA-2022-10-20-010417-a ● b997a67db7a64d0aa91b272b38c758c4
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2022 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2022 15:19 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2022 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 639 739,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 198,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція тепломережі центрального теплового пункту по проспекту Відродження, № 30-в, м. Луцьк Волинської області
Реконструкція тепломережі центрального теплового пункту по проспекту Відродження, № 30-в, м. Луцьк Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція тепломережі центрального теплового пункту по проспекту Відродження, № 30-в, м. Луцьк Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | детальніше в договорі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 12:02 |
Повідомлення 3-150.pdf | |
28 жовтня 2022 12:02 |
ТД реконструкція тепломережі уточ 28 10.doc | |
24 жовтня 2022 09:50 |
Повідомлення 3-144.pdf | |
24 жовтня 2022 09:50 |
ТД реконструкція тепломережі уточ.doc | |
20 жовтня 2022 16:12 |
ТД реконструкція тепломережі.doc | |
20 жовтня 2022 16:12 |
Протокол 3-143.pdf |
28 жовтня 2022 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 жовтня 2022 12:02 |
Повідомлення 3-150.pdf
|
||||||
28 жовтня 2022 12:02 |
ТД реконструкція тепломережі уточ 28 10.doc
|
||||||
24 жовтня 2022 09:50 |
Повідомлення 3-144.pdf
|
||||||
24 жовтня 2022 09:50 |
ТД реконструкція тепломережі уточ.doc
|
||||||
20 жовтня 2022 16:12 |
ТД реконструкція тепломережі.doc
|
||||||
20 жовтня 2022 16:12 |
Протокол 3-143.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення терміну дійсності пропозицій
Дата подання: 21 жовтня 2022 17:13
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 09:31
Шановний Замовнику! п. 4 Розділу 3 передбачено: "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій." Водночас пункт 2 форми "тендерна пропозиція" декларує "Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій". Це абсолютно різні терміни. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, пункт 4 Розділу 3 складений відповідно до вимог частини 2 пункту 11 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» - «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Крім того, в пункті 4 розділу 3 Тендерної документації є пояснення щодо подальших дій як Учасника, так і Замовника щодо продовження строку дії тендерних пропозицій, а саме:
«До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій;
учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.»
Крім того, в пункті 4 розділу 3 Тендерної документації є пояснення щодо подальших дій як Учасника, так і Замовника щодо продовження строку дії тендерних пропозицій, а саме:
«До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій;
учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.»
Клас наслідків та договірна ціна
Дата подання: 21 жовтня 2022 17:17
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 09:15
Просимо Замовника уточнити клас наслідків, та вид договірної ціни. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідаємо на ваші питання: 1) клас наслідків - клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС2, 2) вид договірної ціни - динамічна
Стаття 17
Дата подання: 21 жовтня 2022 17:25
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 09:44
У Додатку 6 ТД Замовник вказує у пункті 11 : ч.1 п.13 ст. 17 учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості в порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Тоді як у пункті 12: ч.2 ст.17 учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Просимо привести у відповідність. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до Вашого питання внесено зміни в тендерну документацію
Суміші асфальтобетонні
Дата подання: 24 жовтня 2022 15:28
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 09:15
Додаток 7 Тендерної документації, пункт 5: "Суміші асфальтобетонні". Просимо Замовника уточнити тип і марку суміші. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо уточнення технічних рішень по проекту - ви можете ознайомитися з наявною проектно-кошторисною документацією за адресою Замовника.
Ґрунт
Дата подання: 24 жовтня 2022 15:33
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 09:15
У додатку 7 Тендерної документації п.6 вказано, що «ґрунт використовуємо від розробки корита». В ТЗ розробки корита немає. Просимо Замовника уточнити , чи ґрунт –земля рослинна, для влаштування газонів знаходиться в межах будівельного майданчика? Чи підрядник повинен здійснювати навантаження і перевезення землі рослинної(на яку відстань?), чи сам забезпечити даний матеріал? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо уточнення технічних рішень по проекту - ви можете ознайомитися з наявною проектно-кошторисною документацією за адресою Замовника.
Стрічка сигнальна
Дата подання: 24 жовтня 2022 15:50
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 09:15
П.п 15,34 Додатку 7: Стрічка сигнальна "Теплові мережі" вказано тільки кількість. Просимо Замовника уточнити чи передбачено прокладання стрічки сигнальної. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо уточнення технічних рішень по проекту - ви можете ознайомитися з наявною проектно-кошторисною документацією за адресою Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
2 408 386,18
UAH з ПДВ
|
2 139 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" |
2 546 444,45
UAH з ПДВ
|
2 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
2 139 999,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 13:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2022 14:13 |
Кінець періоду оскарження: | 26 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 листопада 2022 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити тендер «№ закупівлі 18004102, UA-2022-10-20-010417-a (Реконструкція тепломережі центрального теплового пункту по проспекту Відродження, № 30-в, м. Луцьк Волинської області) з підстав, що передбачені п.47 пп.3 та 4 Постанови, а саме: «скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг» та «коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили», а саме: монтаж трубопроводів тепломережі в опалювальний сезон призведе до тривалого відключення системи опалення медичного закладу, що призведе до: - некомфортних умов перебування у закладі неповнолітніх пацієнтів та їх батьків, - можливих негативних наслідків процесу лікування пацієнтів закладу. |
Документи:
15 листопада 2022 14:13
|
Електронний підпис |
15 листопада 2022 14:12
|
Протокол 3-167.pdf |