Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Боратинський ліцей Боратинської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21754252 |
Місцезнаходження: | 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село Боратин, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 6 |
Контактна особа: |
СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА ТОРБИК +380332705222 boratyn.zosh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2022 21:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2022 14:58 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2022 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 842 335,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 423,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг/виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були надані послуги/виконані роботи, по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю. Документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути складені (оформленні) українською мовою. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2022 21:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2022 21:30 |
50720000-8 _ Тендерна документація.pdf.asice.zip | |
19 жовтня 2022 21:30 |
50720000-8 _ Проект договору про закупівлю (1).pdf.asice.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000136 ● a0ed2cf0b58b4cbc9486faa65a4d4553
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 15-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.03.2023 №15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-10-19-011913-a від 19.10.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 09:10:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний ремонт внутрішньо-будинкової мережі тепло -, водопостачання та водовідведення приміщення Боратинського ліцею Боратинської сільської ради, що по вул. Центральна, 6-А у с. Боратин Луцького району Волинської області (код за ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-19-011913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-23 16:14:26
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.03.2023 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
І. Закупівля ремонтних робіт із поточного ремонту здійснюється з метою відновлення належного, придатного для цільового використання, в умовах широкомасштабного вторгнення російської федерації на територію України, стану приміщення закладу освіти, згідно з державними будівельними нормами та стандартами, створення безпечних умов для використання його підвальної частини в якості споруди цивільного захисту (укриття найпростішого), а також подальшої експлуатації з метою організації освітнього процесу для учнів - жителів Боратинської територіальної громади в сільській місцевості.
Технічні та якісні характеристики предмета процедури закупівлі UA-2022-10-19-011913-a, проведеної у формі відкритих торгів з особливостями, за предметом закупівлі: «Поточний ремонт внутрішньобудинкової мережі тепло - , водопостачання та водовідведення приміщення Боратинського ліцею Боратинської сільської ради, що по вул. Центральна, 6-А у с. Боратин Луцького району Волинської області (код за ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)», сформовано відповідно до необхідної потреби Замовника, визначеної на основі технічного завдання Замовника та цільового призначення об'єкта будівництва, що стало основою для визначення Устимчук Вітою Володимирівною (кваліфікаційний сертифікат №014387, Всеукраїнська громадська організація «Гільдія проектувальників у будівництві») техніко-економічних показників, а також обсягу фінансування, визначеного розробленою та затвердженою кошторисною документацією.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення на виконання ремонтних робіт із реконструкції водогону визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д. 1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування», а також галузевих виробничих норм ДБН В.2-12:2019 «Планування та забудова територій», ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення».
Визначення та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, здійснено відповідно до розробленої Устимчук В.В. та затвердженої кошторисної документації.
ІІ. На виконання вимог пункту 4^1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) від 11 жовтня 2016 року № 710, яким органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, Боратинським ліцеєм Боратинської сільської ради як отримувачем бюджетних коштів на власному веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке доступне для ознайомлення за наступним посиланням: http://www.zosh-boratyn.pp.ua/p/2022.html.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТРУКЦІЯ КОМПАНІ " |
2 718 000,00
UAH з ПДВ
|
2 718 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КБМП "Орбіта-Рожище" |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
2 791 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТРУКЦІЯ КОМПАНІ
" #43585558 |
Відхилено |
2 718 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 20:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2022 22:42
|
КБМП "Орбіта-Рожище" #13361538 |
Переможець |
2 791 576,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 13:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 листопада 2022 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 16:39
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 12:06
|
Додаткова мугода №3.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2023 20:40
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2023 20:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:25
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 09:22
|
Договір підряду №01.11-22 _ ч.1.pdf.p7s.zip | укладений |
18 листопада 2022 09:20
|
Договір підряду №01.11-22 _ ч.2.pdf.p7s.zip | укладений |
18 листопада 2022 09:20
|
Договір підряду №01.11-22 _ ч.3.pdf.p7s.zip | укладений |
18 листопада 2022 09:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт внутрішньобудинкової мережі тепло - , водопостачання та водовідведення підвального приміщення Боратинського ліцею Боратинської сільської ради, що по вул. Центральна, 6-А у с. Боратин Луцького району Волинської області (код за ДК 021:2015: 50720000-8) | 1 | послуга |
2 791 576,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з перерозподілом бюджетних коштів Замовника Cторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору в частині уточнення відомостей щодо обсягів та джерел фінансування робіт , передбачених Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 01/11-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт внутрішньобудинкової мережі тепло - , водопостачання та водовідведення підвального приміщення Боратинського ліцею Боратинської сільської ради, що по вул. Центральна, 6-А у с. Боратин Луцького району Волинської області (код за ДК 021:2015: 50720000-8) | 1 | послуга |
2 791 576,00
UAH з ПДВ
|