Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Чортківська центральна міська лікарня» Чортківської міської ради за адресою: Тернопільська область, м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, буд. 31 Б» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” –71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2022-10-19-011761-a bbe366fd28f646e0b64e0eaaa18a43dd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Віталійович Бган

+380984569542 chortkivckrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001185
Місцезнаходження: 48500, Україна , Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, 31 Б
Контактна особа: Олександр Віталійович Бган
+380984569542
chortkivckrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2022 20:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 1 до документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна з ПДВ (100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Чортківська центральна міська лікарня» Чортківської міської ради за адресою: Тернопільська область, м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, буд. 31 Б» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” –71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Д.Пігута 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт з розроблення робочого проекту до отримання Замовником позитивного звіту експертизи проводиться у розмірі, що не перевищує 30% (тридцять відсотків) від ціни Договору, наведеного в п.2.1 Договору, протягом 5 (п"яти) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-здачі виконаних робіт Пiсляоплата 5 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить після отримання позитивного звіту експертизи при умові повного та якісного виконання робіт по Договору протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання продукції. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2022 17:30
Електронний підпис
27 жовтня 2022 17:29
Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Виписка.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
ID Черкас В.М..pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Витяг.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Документ11.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
ІПН директора.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Лист-пояснення.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Наказ Катеринюк.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Опис.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Договір Бережани.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
АКТ Гусятин.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Експертиза Гусятин.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Наказ директор.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Накази_працiвникiв.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Сертифікати ІСО.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Довідка ст. 17.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
календарний план.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Наказ Накураш.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
ГЛ щодо формальних.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Договір оренди.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Оборотно-сальдова.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
ГЛ довкілля.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Лист-згода дозвіл.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Наказ Гливий.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
ГЛ щодо підроблення.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Відгук Бережани.PDF.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Відгук Гусятин.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Проект договору.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Експертиза Бережани.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Сертифікат Накураш 1.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Свідоцтво Черкас.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
ГЛ щодо податків.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Сертифікат Накураш.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
ГЛ щодо демпінгу.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Ліцензія АВК.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:29
Технічне завдання.pdf.p7s
27 жовтня 2022 17:27
Електронний підпис
27 жовтня 2022 17:23
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2022 17:23
ID Черкас В.М..pdf
27 жовтня 2022 17:23
Виписка.PDF
27 жовтня 2022 17:23
Витяг-398246-ЧЕРКАС-2022-10-27.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Витяг.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Ліцензія АВК.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Свідоцтво Черкас.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Сертифікати ІСО.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Наказ Катеринюк.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Довідка щодо ліцензії.pdf
27 жовтня 2022 17:23
ІПН директора.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Свідоцтво Божемський.PDF
27 жовтня 2022 17:23
Лист-згода дозвіл.PDF
27 жовтня 2022 17:23
Статут (нова редакція).pdf
27 жовтня 2022 17:23
Договір оренди.PDF
27 жовтня 2022 17:23
ГЛ щодо податків.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Довідка ст. 17.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Довідка щодо податків.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Лист-згода на обробку.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Накази_працiвникiв.PDF
27 жовтня 2022 17:23
Свідоцтво Божемський 2.PDF
27 жовтня 2022 17:23
Наказ Накураш.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Наказ Гливий.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Експертиза Бережани.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Відгук Гусятин.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Лист-пояснення.PDF
27 жовтня 2022 17:23
ГЛ щодо формальних.PDF
27 жовтня 2022 17:23
ГЛ довкілля.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Оборотно-сальдова.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Довідка щодо санкцій.pdf
27 жовтня 2022 17:23
АКТ Гусятин.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Експертиза Гусятин.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Документ11.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Довідка щодо досвіду.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Наказ директор.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Проект договору.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Сертифікат Накураш 1.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Лист-згода з істотними.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Експертиза Волочиськ.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Лист-згода щодо витрат.pdf
27 жовтня 2022 17:23
календарний план.pdf
27 жовтня 2022 17:23
ГЛ щодо демпінгу.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Сертифікат Накураш.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Відгук Бережани.PDF
27 жовтня 2022 17:23
ГЛ щодо підроблення.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Договір Бережани.pdf
27 жовтня 2022 17:23
Опис.PDF
27 жовтня 2022 17:23
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП"
#42391551
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2022 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2022 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП"
#42391551
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:09
ДУ 1 перен строку ПРОЕКТ ГРУП груд 22.PDF зміни до договору
03 січня 2023 15:06
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 16:18
Дод 3 дог спрощ вигот ПКД дит відд Проект Груп лист 22.PDF укладений
08 листопада 2022 16:15
Дод 2 дог спрощ вигот ПКД дит відд Проект Груп лист 22.PDF укладений
08 листопада 2022 16:15
Дод 1 дог спрощ вигот ПКД Проект Груп лист 22.PDF укладений
08 листопада 2022 16:15
Дог спрощ вигот ПКД кап рем дит відд Проект Груп 200000 лист 22.PDF укладений
08 листопада 2022 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 11/04-832
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML