Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуги оновлення та конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія»
Очікувана вартість
305 000,00 UAH
UA-2022-10-17-007708-a 7f7546d222fb4be7ac213dd1ff7075a0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворон Владислав

380979050041 v.voron@uatv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Код ЄДРПОУ: 40235671
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26
Контактна особа: Ворон Владислав
380979050041
v.voron@uatv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Уповноваженій особі ДП «МПІУ» надійшла заявка від начальника технічного управління стосовно закупівлі послуги оновлення та конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія».
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, в Державному підприємстві «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» з 2020 року встановлено та функціонує комп’ютерна програма «А5 Бухгалтерія».
На даний момент, у зв’язку з динамічним розвитком систем автоматизації ведення бухгалтерського обліку, управління персоналом та обліку заробітної плати, змінами нормативно-правових актів в сфері бухгалтерського та кадрованого обліку в ДП «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» існує необхідність оновлення версії комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія (А5)», у тому числі підсистеми «А5 Персонал» та «А5 Зарплата», до останньої стабільної версії. Конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія (А5)», у тому числі підсистеми «А5 Персонал» та «А5 Зарплата», що передбачає такі зміни:
• У розділ ТМЦ (Бухгалтерія) додати звіти Відомість надходження по постачальникам, Відомість надходження по рахунку обліку;
• Створення константи "Метод нарахування амортизації НА та Метод нарахування амортизації ІНМА відповідно до специфікації: [Метод нарахування амортизації НА] [Метод нарахування амортизації ІНМА];
• У довідник Розрахункові рахунки організації додати нові атрибути;
• Додати у завантаження довідник Статті витрат. Усі поля;
• Внесення змін в п. 1 та п. 3 Правила Розрахунку першої події;
• Внесення змін в форму сутності "Розрахунок першої події";
• Внесення змін в функціонал налаштування констант;
• Внесення змін в сутність Податкова накладна (вихідна);
• Додати можливу аналітику "Рахунок-фактура" та логіку її заповнення в проведеннях на документах.
1. Тестування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія (А5)», у тому числі підсистеми «А5 Персонал» та «А5 Зарплата».
2. Створення резервної копії налаштувань системи.
Вказані вище модернізації вимагають оновлення версій даної комп’ютерної програми А5 Бухгалтерія». Авторські майнові права на комп’ютерну програму «А5 Бухгалтерія (А5)» належать ТОВ «А5 СОЛЮШНЗ». У відповідності до вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права», оновлення комп’ютерної програми можливе лише при залученні власника виключних майнових прав, а саме ТОВ «А5 СОЛЮШНЗ» (свідоцтво, рішення про реєстрацію авторського права додається).
Учасником надано всі необхідні документи, що вимагалися в запрошенні для участі у переговорній процедурі закупівлі, а також проєкт договору.
Таким чином, відповідно до абз. 5 п.2. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (необхідність захисту прав інтелектуальної власності) є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуги оновлення та конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія».
Представник Учасника ТОВ «А5 СОЛЮШНЗ» повідомив, що надання послуг за предметом послуги оновлення та конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія» (за код ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням), можливе за ціною 305 000,00 (триста п’ять тисяч) гривень 00 копійок без ПДВ.
Відтак, існує необхідність розгляду можливості проведення закупівлі послуги оновлення та конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія», шляхом проведення переговорної процедури з очікуваною вартістю - 305 000,00 грн. (триста п’ять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ.
ВИРІШИВ:
1. Провести переговорну процедуру на закупівлю за ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги оновлення та конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія»;
2. Прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «А5 СОЛЮШНЗ». (відповідно до абз. 5 п.2. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
3. Визначити остаточну ціну 305 000,00 грн. (триста п’ять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ;
4. Визначити строк надання послуги не пізніше 20 грудня 2022 року;
5. Укласти договір у строк визначеним ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2022 15:08
Оскарження наміру укласти договір: 28 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля послуги оновлення та конфігурування комп’ютерної програми «А5 Бухгалтерія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг проводиться Замовником з розрахункового рахунку, що відкритий в органах Державної казначейської служби України, в безготівковій формі на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі підписаних Сторонами Актів наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 жовтня 2022 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А5 СОЛЮШНЗ"
#44142392
Переможець 305 000,00
UAH
17 жовтня 2022 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2022 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А5 СОЛЮШНЗ"
#44142392
305 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 15:16
ДУ 1 до договору 142_3110_22.pdf укладений
26 грудня 2022 15:15
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 11:34
Договір 142_3110_22.pdf укладений
02 листопада 2022 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 22 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: 1. Сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір про надання послуг за рахунок бюджетних коштів № 142/3110/22 від «31» жовтня 2022 р. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договору та не мають одна до одної фінансових та майнових претензій. 3. Сторони, з питань неврегульованих Додатковою угодою, керуються чинним законодавством України. 4. Додаткова угода укладена українською мовою у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і скріплення печатками Сторін.