Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасаду будівлі складу інв.№2770 ХВ ВП СГ
Очікувана вартість
1 569 855,97 UAH
UA-2022-10-14-008117-a b681939678e548dfadc67a1ba2938738
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хомич Ольга Анатоліївна

380363661421 HomOA@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 36217282
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, місто Вараш
Контактна особа: Хомич Ольга Анатоліївна
380363661421
HomOA@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою покращення умов зберігання ТМЦ та забезпечення належної експлуатації будівель та споруд, захисту їх від несанкціонованого проникнення сторонніх осіб, забезпечення належних умов праці обслуговуючого персоналу, а також враховуючи акт загального весняного технічного огляду будівель та споруд, які знаходяться на балансі Хмельницького відділення ВП «Складське господарство» від 18.04.2022 року, було двічі оголошено відкриті торги на закупівлю поточного ремонту будівлі складу інв.№2770 ХВ ВП СГ, однак вони були двічі відмінені від 02.08.2022 р. (UA-2022-08-02-002121-a) та 30.08.2022 р. (UA-2022-08-30-003126-a), внаслідок подання до участі менше двох тендерних пропозицій. Тому, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийняте рішення застосування переговорної процедури закупівлі. Звіт про результати проведення процедури закупівлі про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-08-30-003126-a. Дата формування звіту: 30.08.2022 р. Звіт про результати проведення процедури закупівлі про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-08-02-002121-a. Дата формування звіту: 02.08.2022 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2022 15:08
Оскарження наміру укласти договір: 25 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду будівлі складу інв.№2770 ХВ ВП СГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, вул. Енергетиків, 36/2, ХВ ВП "Складське господарство"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2023
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату отриманих від Виконавця послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» примірної форми КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» примірної форми КБ-3, за умови реєстрації у ЄРПН оформленої у відповідності до вимог податкового законодавства податкової накладної та відсутності факту призупинення реєстрації чи блокування реєстрації такої податкової накладної у ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення вищевказаних актів. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок впродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. * виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.** ** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

14 жовтня 2022 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 14:51
UA-2022-08-30-003126-a-report.pdf
14 жовтня 2022 14:51
UA-2022-08-02-002121-a-report.pdf
14 жовтня 2022 14:51
Кваліфікаційні документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Укртехремонт"
#40381599
Переможець 1 514 738,40
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 15:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Укртехремонт" #40381599

№ рішення у справі

72/21-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

14 жовтня 2022 15:08
Електронний підпис
14 жовтня 2022 15:08
Витяг з протоколу.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укртехремонт"
#40381599
1 514 738,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 жовтня 2022 15:08
Електронний підпис
14 жовтня 2022 15:08
Витяг з протоколу.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 11:16
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 12:13
25_11-145-04-22-01346 від 02.11.2022р.pdf укладений
04 листопада 2022 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2022 — 15 лютого 2023
Сума оплати за договором: 1 514 738,40
UAH (в тому числі ПДВ 252 456,40 UAH)