Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021–2015 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» обробка вогнезахисним розчином дерев’яних конструкцій та їх деталей на даху закладу Пухівський ЗЗСО за адресою: Київська область, Броварський район, село Пухівка, вулиця Поштова, 14, обробка вогнезахисним розчином дерев’яних конструкцій та їх деталей на даху закладу Пухівський ЗЗСО дошкільний підрозділ (ясла-садок) «Десняночка» за адресою село Пухівка, вулиця Деснянська, 2.»
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2022-10-13-012534-a ● 4ca61e7ed6b448baaa536fd48b341d77
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Зазимської сільської ради Броварського району Київської області "Пухівське навчально-виховне об'єднання" |
Код ЄДРПОУ: | 25299307 |
Місцезнаходження: | 07413, Україна , Київська обл., Броварський р-н, село Пухівка, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ніна Петрашко +380636136873 pukhivkatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2022 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021–2015 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» обробка вогнезахисним розчином дерев’яних конструкцій та їх деталей на даху закладу Пухівський ЗЗСО за адресою: Київська область, Броварський район, село Пухівка, вулиця Поштова, 14, обробка вогнезахисним розчином дерев’яних конструкцій та їх деталей на даху закладу Пухівський ЗЗСО дошкільний підрозділ (ясла-садок) «Десняночка» за адресою село Пухівка, вулиця Деснянська, 2.»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07413, Україна, Київська область, Пухівка, Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 жовтня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2022 21:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2022 20:58 |
Проект Договору Пухівка.docx | |
13 жовтня 2022 20:58 |
Оголошення вогнезахист Пухівка (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-13-012534-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3018024773
Дата подання: 17 жовтня 2022 22:41
Внесення змін до оголошення
Доброго дня. ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник в ТД робить конкретне посилання на вогнебіозахисну просочувальну речовину "АРГУСПРОФІ" і вимагає лист від виробника щодо можливості постачання продукції, чим порушує вимоги Закону. Керуючись ч. 6 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону, внесіть зміна в ТД, а саме: "лист від виробника" замініть на "гарантійний лист від учасника".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-10-13-012534-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3018024773
Дата подання: 18 жовтня 2022 11:46
Внесення змін до оголошення
Доброго дня!
п.10 Додатку 2 вимагається обов’язково підтвердити наявність працівників:
- сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з підтвердженням проходження навчання спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації);
Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено щодо наявності у ліцензіатів керівника робіт з відповідним рівнем освіти і стажем роботи та маляра (штукатура) і робітника. У Ліцензійних умовах не зазначено інформації щодо наявності у ліцензіата сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Отже, вимога щодо наявності таких працівників є неправомірною.
Відповідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999р.
Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи, що кошторисна документація не є основною частиною проекта та перевіряється і затверджується головним інженером проекту (інженером-проектувальником в частині дотримання вимог пожежної безпеки). Вимога наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є не законною.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з підтвердженням проходження навчання спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації).
Розгорнути
Згорнути
п.10 Додатку 2 вимагається обов’язково підтвердити наявність працівників:
- сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з підтвердженням проходження навчання спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації);
Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено щодо наявності у ліцензіатів керівника робіт з відповідним рівнем освіти і стажем роботи та маляра (штукатура) і робітника. У Ліцензійних умовах не зазначено інформації щодо наявності у ліцензіата сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Отже, вимога щодо наявності таких працівників є неправомірною.
Відповідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999р.
Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи, що кошторисна документація не є основною частиною проекта та перевіряється і затверджується головним інженером проекту (інженером-проектувальником в частині дотримання вимог пожежної безпеки). Вимога наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є не законною.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з підтвердженням проходження навчання спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації).
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-10-13-012534-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3018024773
Дата подання: 18 жовтня 2022 12:47
Внесення змін до оголошення
Доброго дня!
Додатком 1 зазначено, що деревина обробляється вогнебіозахисною просочувальною речовиною "АРГУСПРОФІ".
Відповідно до абзацу 5 розділу 4 «Регламенту робіт з вогнезахисту просочувальної вогнебіозахисної речовини «АРГУСПРОФІ» для дерев’яних елементів горищних покриттів (крокв, лат), що виробляється згідно з ТУ У 24.6-40884080-001:2016»:
- Вогнебіозахисний засіб «АРГУСПРОФІ» наноситься на деревину пензлем, валиком або розпилювачем.
Додатком 2 ТД вимагається посвідчення НПАОП 0.00-1. 71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Відповідно до «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25 лютого 2014р. за № 327/25104.
Ці правила поширюються на наступні роботи:
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт з обробки металу та деревини на верстатах;
- Вимоги безпеки до металообробних верстатів;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах токарної групи;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах фрезерної групи;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах стругальної, довбальної та протяжної груп;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах свердлильної та розточувальної груп;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням ручного слюсарно-ковальського інструменту;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням пневматичного інструменту;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням вантажопідіймальних машин, вантажозахоплювальних органів та пристроїв, інших пристосувань;
- Вимоги охорони праці під час виконання зварювальних та вогневих робіт;
- Вимоги охорони праці під час виконання електрозварювальних та газозварювальних робіт.
Зазначені правила не поширюються на роботи з пензлем, валиком або розпилювачем.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надання посвідчень НПАОП 0.00-1. 71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 1 зазначено, що деревина обробляється вогнебіозахисною просочувальною речовиною "АРГУСПРОФІ".
Відповідно до абзацу 5 розділу 4 «Регламенту робіт з вогнезахисту просочувальної вогнебіозахисної речовини «АРГУСПРОФІ» для дерев’яних елементів горищних покриттів (крокв, лат), що виробляється згідно з ТУ У 24.6-40884080-001:2016»:
- Вогнебіозахисний засіб «АРГУСПРОФІ» наноситься на деревину пензлем, валиком або розпилювачем.
Додатком 2 ТД вимагається посвідчення НПАОП 0.00-1. 71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Відповідно до «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25 лютого 2014р. за № 327/25104.
Ці правила поширюються на наступні роботи:
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт з обробки металу та деревини на верстатах;
- Вимоги безпеки до металообробних верстатів;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах токарної групи;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах фрезерної групи;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах стругальної, довбальної та протяжної груп;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт на металообробних верстатах свердлильної та розточувальної груп;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням ручного слюсарно-ковальського інструменту;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням пневматичного інструменту;
- Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням вантажопідіймальних машин, вантажозахоплювальних органів та пристроїв, інших пристосувань;
- Вимоги охорони праці під час виконання зварювальних та вогневих робіт;
- Вимоги охорони праці під час виконання електрозварювальних та газозварювальних робіт.
Зазначені правила не поширюються на роботи з пензлем, валиком або розпилювачем.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надання посвідчень НПАОП 0.00-1. 71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-10-13-012534-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3018024773
Дата подання: 18 жовтня 2022 13:09
Внесення змін до оголошення
Доброго дня.
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
п.18 Додатку 2 Замовник вимагає надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт.
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника надання документального підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
п.18 Додатку 2 Замовник вимагає надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт.
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника надання документального підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом визнання вимірювальних можливостей дійсним на весь період виконання робіт.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-10-13-012534-a.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3018024773
Дата подання: 18 жовтня 2022 15:56
Внесення змін до оголошення
Доброго дня.
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
п.11 Додатку 2 Замовник вимагає для підтвердження наявності технологій у складі пропозиції надати:
- Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо Електромонтажних робіт, вогнезахист дерев’яних та металевих конструкцій зі звітом сертифікаційного аудиту;
- Сертифікат SA 8000:2014 «Для наступних видів діяльності: Електромонтажних робіт, вогнезахист дерев’яних та металевих конструкцій зі звітом сертифікаційного аудиту;
- Сертифікат системи екологічного управління ISO 14001:2015 щодо проектування та вогнезахисту (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнегасне просочування поверхневе, вогнегасне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнегасне заповнення.
Звертаю Вашу увагу, що:
ISO 45001:2018 системи управління охороною здоров’я та безпекою праці – це стандарт, маючий вимоги та вказівки до розробки та впровадження системи менеджменту промислової безпеки і охорони праці. Вимоги стандарта відносяться безпосередньо до безпеки праці, а не до надання послуг.
SA 8000:2014 соціальна відповідальність – це стандарт для оцінки соціальних аспектів систем менеджмента для громадських організацій.
ISO 14001:2015 системи екологічного управління – це стандарт головною цілью якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на навколишнє середовище. Вимоги стандарта відносяться безпосередньо до виробництва, а не до надання послуг.
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника надання Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату SA 8000:2014, Сертифікату ISO 14001:2015, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату SA 8000:2014, Сертифікату ISO 14001:2015 із звітами.
Розгорнути
Згорнути
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
п.11 Додатку 2 Замовник вимагає для підтвердження наявності технологій у складі пропозиції надати:
- Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо Електромонтажних робіт, вогнезахист дерев’яних та металевих конструкцій зі звітом сертифікаційного аудиту;
- Сертифікат SA 8000:2014 «Для наступних видів діяльності: Електромонтажних робіт, вогнезахист дерев’яних та металевих конструкцій зі звітом сертифікаційного аудиту;
- Сертифікат системи екологічного управління ISO 14001:2015 щодо проектування та вогнезахисту (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнегасне просочування поверхневе, вогнегасне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнегасне заповнення.
Звертаю Вашу увагу, що:
ISO 45001:2018 системи управління охороною здоров’я та безпекою праці – це стандарт, маючий вимоги та вказівки до розробки та впровадження системи менеджменту промислової безпеки і охорони праці. Вимоги стандарта відносяться безпосередньо до безпеки праці, а не до надання послуг.
SA 8000:2014 соціальна відповідальність – це стандарт для оцінки соціальних аспектів систем менеджмента для громадських організацій.
ISO 14001:2015 системи екологічного управління – це стандарт головною цілью якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на навколишнє середовище. Вимоги стандарта відносяться безпосередньо до виробництва, а не до надання послуг.
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника надання Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату SA 8000:2014, Сертифікату ISO 14001:2015, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату SA 8000:2014, Сертифікату ISO 14001:2015 із звітами.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 жовтня 2022 16:55 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
18 жовтня 2022 16:57
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2022 16:55
|
протокол відміни закупівлі.docx |