Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту «Утримання вулично - шляхової мережі (коткування ґрунтових та гравійних доріг)» ДСТУ 3587-97 - «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2022-10-12-011385-a 1800a81d534247b398e73f84fd112967
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганнока Сергій Васильович

380472304136 gannokas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408778
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1
Контактна особа: Ганнока Сергій Васильович
380472304136
gannokas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2022 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Місцезнаходження замовника: 19604, Черкаська обл., Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, код за ЄДРПОУ 04408778, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики - відповідно до оголошення та додатку 1 до нього; Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до оголошення та додатків до нього
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання вулично - шляхової мережі (коткування ґрунтових та гравійних доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки шляхом оплати за фактично надані послуги згідно з рахунком(ами) та актом(ами) наданих послуг, підписаних Сторонами, шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. Платежі за цим договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжними дорученнями протягом 15-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту(ів) наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 30 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(ів) наданих послуг. До рахунка(ів) додаються акти наданих послуг, які пред’являються до 25 числа поточного місяця. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2022 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2022 19:23
ОГОЛОШЕННЯ 6371.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АБРАМЯН ФРУНЗІК САРГІСОВИЧ 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2022 16:17
Електронний підпис
18 жовтня 2022 16:15
17.обладнання.pdf
18 жовтня 2022 16:15
7.факт непідписання.pdf
18 жовтня 2022 16:15
8. гар.лист ціна.pdf
18 жовтня 2022 16:15
установчі.pdf
18 жовтня 2022 16:15
12.охорона.pdf
18 жовтня 2022 16:15
паспорт код.pdf
18 жовтня 2022 16:15
2.згода пд.pdf
18 жовтня 2022 16:15
21.досвід.pdf
18 жовтня 2022 16:15
18.працівники.pdf
18 жовтня 2022 16:15
1.лист погодження.pdf
18 жовтня 2022 16:15
20.кал.графік.pdf
18 жовтня 2022 16:15
Аналогічний договір 433.pdf
18 жовтня 2022 16:15
22.проект договору.pdf
18 жовтня 2022 16:15
16.лист зміни договору.pdf
18 жовтня 2022 16:15
13.довкілля.pdf
18 жовтня 2022 16:15
19.пояснення витяг.pdf
18 жовтня 2022 16:15
3.посадова.pdf
18 жовтня 2022 16:15
5.ст.31.pdf
18 жовтня 2022 16:15
4.ст.44.pdf
18 жовтня 2022 16:15
Відгук.pdf
18 жовтня 2022 16:15
11.згода додаток 1.pdf
18 жовтня 2022 16:15
23.лист згода.pdf
18 жовтня 2022 16:15
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АБРАМЯН ФРУНЗІК САРГІСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АБРАМЯН ФРУНЗІК САРГІСОВИЧ
#2306125895
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2022 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АБРАМЯН ФРУНЗІК САРГІСОВИЧ
#2306125895
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 21:01
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 15:52
Договір 127.pdf укладений
08 листопада 2022 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH