Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаки поштової оплати (марки поштові)
Очікувана вартість
60 489,00 UAH
UA-2022-10-12-010050-a 593457c8ea5543208c88d4d6afbc9cb1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванова

+380681760302 0681760302s@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Іванова
+380681760302
0681760302s@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2022 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2022 10:00
Очікувана вартість: 60 489,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 303,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки



Марка поштова літера «F» - 1 287 шт.; Марка поштова літера «V» - 2 574 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3861 штуки
Знаки поштової оплати (марки поштові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за партію ЗПО здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію ЗПО, при цьому Постачальник погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2022 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2022 16:29
ОГОЛОШЕННЯ (ЗПО).pdf
12 жовтня 2022 16:29
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc
12 жовтня 2022 16:29
Відомості про учасника (Дод. 4).docx
12 жовтня 2022 16:29
Проект договору.doc
12 жовтня 2022 16:29
Кваліфікаційні вимоги (Дод. 3).docx
12 жовтня 2022 16:29
Технічні (якісні) вимоги (Дод. 2).docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій