Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Лохвицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41812483 |
Місцезнаходження: | 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Перемоги, буд. 19 |
Контактна особа: |
Людмила Севастьянова +0502385040 lyudmila.sevastyanova@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2022 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2022 14:27 |
Очікувана вартість: | 14 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється поетапно (без передачі документації по проміжним етапам в процесі її розробки) в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за виконання робіт є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Попередня оплата не передбачена. Фінансування робіт залежить від реального надходження коштів з бюджету. Сума зобов’язань за договором підлягає коригуванню у разі змін бюджетних призначень на відповідний рік та оформлюється додатковою угодою зі складанням уточненого плану фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2022 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2022 15:02 |
Тендерна документація.doc | |
12 жовтня 2022 15:02 |
Додаток 3 Завдання.docx | |
12 жовтня 2022 15:02 |
Додаток 7 Субпідрядник.docx | |
12 жовтня 2022 15:02 |
Додаток 6 Документи згідно статті 17.docx | |
12 жовтня 2022 15:02 |
Додаток 5 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ні, замовником не буде прийнятий такий аналогічний договір як належне виконання вимоги тендерної документації. Предметом аналогічного договору мають бути роботи з розроблення комплексного плану просторового розвитку територій або іншої містобудівної документації. Експертний висновок має бути наданий щодо розгляду документації з розроблення комплексного плану просторового розвитку територій або іншої містобудівної документації.
Так, договір на розробку детального плану територій буде прийнято як належне виконання вимоги тендерної документації, оскільки згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план території є містобудівною документацією.
Згідно умов тендерної документації, аналогічним є повністю виконаний договір.
Вимога щодо обовʼязкової оплатності наданого аналогічного договору відсутня в умовах документації.
1. Замовник не обмежує учасників по рокам укладених аналогічних договорів.
2. Одного аналогічного договору достатньо для виконання умов документації.
Звертаємо вашу увагу, що згідно умов оголошення предметом закупівлі є роботи, а не послуги.
Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно пункту 5(1) частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» комплексний план просторового розвитку території територіальної громади - одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та документація із землеустрою, що визначає планувальну організацію, функціональне призначення території, основні принципи і напрями формування єдиної системи громадського обслуговування населення, дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони земель та інших компонентів навколишнього природного середовища, формування екомережі, охорони і збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території.
Пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
Пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, що містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Згідно абзацу 1 та 2 частини 1 статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: Об’єктом містобудування є планувальна організація території, система розселення, система взаємопов’язаного комплексного розміщення основних об’єктів промисловості, транспорту, інженерної та соціальної інфраструктури, функціональне зонування території України, її частин (груп областей), території Автономної Республіки Крим, областей, адміністративних районів, територій територіальних громад, населених пунктів, їх частин. Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури (крім трубопроводів внутрішньогосподарських меліоративних систем).
Так, Об’єкти промисловості, транспорту, інженерної та соціальної інфраструктури є об’єктами будівництва.
Таким чином, розроблення комплексного плану просторового розвитку території Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області є розробленням документації містобудування, що є роботами в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
В розділі 4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” міститься вимога Замовника: «На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про її прийняття (квитанція №2). У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період. Надана фінансова звітність має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) в обсязі не менше очікуваної вартості закупівлі».
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівля здійснюється за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»
Повідомляємо вам, що вимога про надання фінансової звітності в обсязі не менше очікуваної вартості закупівлі звужує коло учасників і є дискримінаційною відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до фізичних і юридичних осіб, які є платниками податку на спрощеній системі оподаткування, оскільки для платників єдиного податку 3 групи річний ліміт доходу становить 7 585 500 грн. Ваша вимога: «У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період» не може бути виконана згідно із законодавством!
Відповідно до ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)». Законом встановлюється критерій надання фінансової звітності в обсязі не більше очікуваної вартості закупівлі, а Ви встановлюєте вимогу про надання фінансової звітності в обсязі не менше очікуваної вартості закупівлі. Тобто ви вимагаєте, щоб фінансова звітність дорівнювала очікуваній вартості предмету закупівлі, а саме 14 500 000 грн? Це майже унеможливлює подачу пропозицій взагалі, адже ви вимагаєте від учасників, щоб обсяг їх річного доходу (виручки) був рівно такий, як очікувана вартість предмету закупівлі!
Надійність виконавця підтверджується досвідом виконання аналогічних робіт/ надання аналогічних послуг, відсутністю невиконаних зобов’язань за раніше укладеними договорами, наявністю достатньої для виконання робіт/ надання послуг матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації.
Просимо вас прибрати дискримінаційну вимогу про надання фінансової звітності в обсязі не менше очікуваної вартості закупівлі із Тендерної документації і викласти розділ 4 Додатку 1 в наступному вигляді: «На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про її прийняття (квитанція №2). У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період».
Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Виходячи зі змісту норми ч. 3 ст. 16 Закону вбачається, що замовникам не заборонено встановлювати вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, яка дорівнює очікуваній вартості.
Згідно ч. 4 Додатку 2 визначено, що надана фінансова звітність має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) в обсязі не менше очікуваної
При детальному розгляді тендерної пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя було встановленою, що рішення винесене уповноваженою особою Л.А. Саветьяновою у Протоколі №205 від 07.11.2022р. прийняте з порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та з порушенням вимог Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол №174 від 12.10.2022р).
Пропозиція ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя не відповідає вимогам тендерної документації, що в свою чергу є підставою для відхилення пропозиції даного учасника в порядку визначеному ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи наступне:
Згідно ч.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник вимагає: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: - Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) чи свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)»
У складі пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя було надано не завірену належним чином копію Витягу з реєстру платників єдиного податку, а саме Файл «13.Витяг ЄП.pdf». На даному документі відсутній підпис та печатка (якщо використовується) керівника контролюючого органу (уповноваженої особи), що видали даний документ.
Відповідно до п.п. 5.23, 5.27 Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації» (Затвердженого Наказом Держспоживстандарту України 07.04.2003 № 55): «Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії».
Відповідно до ст. 5 Розділу 2 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа». Відповідно до ст. 5 Розділу 2 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Обов’язкові реквізити документів визначені в ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», і обов’язково мають містити: дату документу, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису), а у разі застосування інформаційних (автоматизованих) систем організації діловодства допустимо проставляти дату реєстрації документа у складі штрих-коду або QR-коду, що створюється засобами цієї системи, згідно з постановою Кабінету Міністрів України. Витяг № 277114 з реєстру платників єдиного податку, що наданий ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя у складі своєї пропозиції, не містить ані обов’язкових реквізитів документу, ані відміток про засвідчення копії документу Учасником.
Отже, наданий Витяг не є ані оригіналом документу, ані копією, відповідно, наданий документ є нечинним згідно діючого законодавства. Відповідно пропозиція ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя не містить витягу з реєстру платників єдиного податку як вимагалось відповідно до ч.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», що свідчить про невідповідність пропозиції.
Згідно ч.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при залученні до виконання робіт субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю замовник вимагає, гарантійний лист від такого субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) про його(їх) погодження на виконання робіт, що є предметом закупівлі (лист має бути адресований на імʼя замовника та містити назву, ідентифікатор предмета закупівлі, за підписом керівника субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (повноваження керівника повинні бути підтверджені відповідним документом у складі пропозиції̈ із наданням копії статуту)).
Разом з цим, ч.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначає назву предмета закупівлі: Розроблення комплексного плану просторового розвитку території Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області (ДК 021:2015 – 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування).
Згідно наказу Мінекономрозвитку України від 23.12.2015р. №1749 з 2016-01-01 відповідно до якого прийнято Національний класифікатор України. Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015., визначено, що цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Відповідно, зазначення коду ДК 021:2015 при визначенні предмету закупівлі є обов’язковим.
У складі пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя надано гарантійний лист вих. 62-22 від 24.10.2022. Даний лист попри вимогу тендерної документації не містить назви предмету закупівлі, що визначена п.п 4.1, п.4 Розділу 1 Тендерної документації, а саме відсутня інформація щодо (ДК 021:2015 – 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування)., тобто гарантійний лист не містить назву предмету закупівлі.
Вищезазначене свідчить про невідповідність пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя вимогам тендерної документації.
Згідно умов Додатку №1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення у складі пропозиції надається чинні ліцензія або договір про право використання ліцензійного програмного забезпечення.
У складі пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя надано інформацію про наявність у субпідрядника Ліцензії Delta/Digitals., що видана 08.12.2015р. При цьому пропозиція ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя не містить інформації щодо строку чинності даної ліцензії, або продовження строку дії, або інформації щодо строку обслуговування зазначеного програмного комплексу.
Таким чином у складі пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя, не надано чинного ліцензійного програмного забезпечення, відповідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» або документів, що підтверджують строк дії даної ліцензії.
Вищезазначене свідчить про невідповідність пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя вимогам тендерної документації.
Згідно ч.1 розділу 1 «Загальні положення» визначено, що учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, визначеним Замовником.
Згідно ч. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у технічній специфікації (Додаток 3) до цієї тендерної документації.
Згідно ч. 15 Додатку №3 передбачено розроблення планувальних рішень детальних планів, на яких планується розміщення об’єктів соціальної інфраструктури та інших об’єктів визначених замовником.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» цей Закон встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Згідно ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план території - одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та землевпорядна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.
Згідно Закону України «Про землеустрій» цей закон визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування.
Згідно ст. 1 Закону України «Про землеустрій» діяльність у сфері землеустрою - наукова, технічна, виробнича та управлінська діяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб, що здійснюється при землеустрої.
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
У складі пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя, надано файл «26. Працівники.pdf» даний файл містить інформацію про наявність Голець Марини Віталіївни за кваліфікацією інженера-землевпорядника, даний працівник працевлаштований за основним місцем роботи у субпідрядника ТОВ «Консультаційний центр».
Тобто Учасник процедури закупівлі - ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя не має працевлаштованого за основним місцем роботи сертифікованого інженера-землевпорядника, а відтак згідно Закону України «Про землеустрій» не може бути розробником землевпорядної документації, тобто не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Згідно умов тендерної документації, замовником не передбачена можливість залучення субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Вищезазначене свідчить про невідповідність пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя вимогам тендерної документації.
Зазначене вище свідчить про ігнорування Замовником вимог тендерної документації, упередженому підході до розгляду пропозицій. Пропозиція ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя не відповідає вимогам тендерної документації, а її розгляд був проведений Замовником вибірково та не послідовно. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний дотримуватися принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Всі зазначені вище принципи було порушено при розгляді пропозицій учасників та визначенні переможця. Рішення винесене уповноваженою особою Л.А. Саветьяновою у Протоколі №205 від 07.11.2022р. підлягає скасуванню.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.35 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Згідно ч.1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Також, слід звернути увагу що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016р. «Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України» Держаудит здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі.
Рішення оприлюднене у даній закупівлі є відповідальністю уповноваженої особи і на разі хочемо зауважити, що адміністративна відповідальність передбачена чинним Законодавством у разі здійснення перевірки Держаудиту, буде покладена саме на уповноважену особу замовника.
Враховуючи очікувану вартість предмету закупівлі та ситуацію з проведенням публічних закупівель що склалася наразі, органи фінансового контролю вірогідно включать її у свій план робіт на поточний період та при встановлені порушення порядку проведення винесуть рішення про притягнення уповноваженої особи до відповідальності.
З огляду на зазначене, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою дотримання порядку проведення публічних закупівель, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі» пропозицію ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, що не відповідає вимогам тендерної документації.
1.По першому питанню вимоги зазначено, що у складі пропозиції ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя було надано не завірену належним чином копію Витягу з реєстру платників єдиного податку, а саме Файл «13.Витяг ЄП.pdf» та на даному документі відсутній підпис та печатка керівника контролюючого органу (уповноваженої особи), що видали даний документ.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) чи свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією не вимагалося надання завіреної копії витягу з реєстру платників єдиного податку, або копії із підписом та печаткою, або завіреної згідно Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації», як це зазначено у вимозі. Враховуючи, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності підпису посадової особи, яка видала вищевказаний документ, то відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині. Переможцем належним чином було виконану вимогу тендерної документвції.
Зазначена позиція замовника підтверджується практикою органу оскарження, а саме: рішення від 16.02.2022 № 3304 по закупівлі № UA-2022-01-06-000948-c.
2. По другому питанню вимоги зазначено, що гарантійний лист за вих. 62-22 від 24.10.2022, виданий ТОВ «Консультаційний центр» не містить інформацію щодо коду ДК закупівлі.
Згідно ч.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при залученні до виконання робіт субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю замовник вимагає, гарантійний лист від такого субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) про його(їх) погодження на виконання робіт, що є предметом закупівлі (лист має бути адресований на імʼя замовника та містити назву, ідентифікатор предмета закупівлі, за підписом керівника субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (повноваження керівника повинні бути підтверджені відповідним документом у складі пропозиції̈ із наданням копії статуту)).
В оголошенні про проведення закупівлі за номером UA-2022-10-12-007852-a, опублікованого в електронній системі публічних закупівель зазначено: Назва предмета закупівлі: «Розроблення комплексного плану просторового розвитку території Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області».
Окрім того, тендерною документацією не було встановлено конкретних вимог до того, як саме та у відповідності до чого зазначити предмет закупівлі. Наданий Переможцем гарантійний лист містить назву предмета закупівлі та ідентифікатор закупівлі, за якими замовник може чітко зрозуміти приналежність даного листа до закупівлі.
Враховуючи зазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
3. По третьому питанню вимоги зазначено, що в тендерній пропозиції Переможця відсутня інформація щодо строку чинності ліцензії Delta/Digitals, що видана 08.12.2015р або продовження строку дії, або інформації щодо строку обслуговування зазначеного програмного комплексу.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення у складі пропозиції надається чинні ліцензія або договір про право використання ліцензійного програмного забезпечення.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимогу про обовʼязкове надання підтвердження строку чинності ліцензії або інформації щодо строку обслуговування зазначеного програмного комплексу.
Із наданої у складі тендерної пропозиції Переможця ліцензії Delta/Digitals не вбачається, що строк її чинності завершився, тому ліцензія вважається чинною. Підстави для задоволення вимоги відсутні.
4. По четвертому питанню зазначено, що у тендерній документації не передбачена можливість залучення субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Пунктом 2 Додатку 1 встановлено, що на підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність працівників, які мають наступну кваліфікацію: Інженера-землевпорядника (із обовʼязковим наданням у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифіката) - не менше однієї особи.
Також Додатком 2 визначено: Якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, по-перше, підтвердження наявності інженера-землевпорядника є кваліфікаційним критерієм, та не відноситься до підтвердження відповідності технічним/якісним характеристикам до предмета закупівлі.
По-друге, тендерною документацією була прямо встановлена норма про допустимість залучення субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Більш того, ця норма прямо передбачена у Законі України «Про публічні закупівлі». Так, згідно абз. 2 ч. 3 ст.16 якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Переможець скористався такою можливістю та в жодному разі не порушив умови тендерної документації.
По-третє, тендерною документацією не було встановлено вимоги про те, що інженер-землевпорядник має бути працевлаштований саме в учасника.
Аргументи, описані у вимозі є такими, що не відповідають дійсності та не корелюються із вимогами тендерної документації, у звʼязку із чим відсутні підстави для задоволення вимоги.
За результатом розгляду пропозиція ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» була відхилена, дане рішення є протиправним, порушує вимоги тендерної документації та норм чинного законодавства, оскільки:
Детальніше у вкладенні.
Замовником було розглянуто Вашу вимогу та у відповідь повідомляємо про наступне:
Згідно п. 1.8 розділу 3 тендерної документації: керуючись Законом України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду (примірна форма-зразок визначена в Додатку 4) на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, файлах та інформації у складі пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником вимагалося надати лист-згоду на обробку персональних даних не лише від посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, файлах та інформації у складі пропозиції учасника. Ключова фраза – «від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються». Таким чином, необхідно було подати листи-згоди від усіх осіб, чиї персональні дані було розкрито в документах, поданих у складі тендерної пропозиції .
Більш того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» було розкрито ліцензію на передачу права на використання програмної продукції ESRI, в якій зазначено код ЄДРПОУ (ІПН) Сурілова Михайла Вікторовича. При цьому, надання ліцензії було прямо передбачено вимогою тендерною документацією та інформація про таку ліцензію була зазначена у документі «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно таблиці» No 22/211022 від 21.10.2022.
Враховуючи, що реєстраційний номер облікової картки платника податків (він же ІПН або код ЄДРПОУ для ФОП) є персональними даними особами, за якими її можна ідентифікувати, то учасник у складі тендерної пропозиції мав надати лист-згоду на обробку персональних даних від Сурілова Михайла Вікторовича, тобто особи, чиї персональні дані розкрито.
Разом із тим, в Додатку 4 встановлена лиш форма-зразок, яку учасники можуть використати для підготовки листів.
Невідповідність тендерної пропозиції в цій частині підтверджується практикою органу оскарження, а саме:
- рішення від 30.04.2021 №9664 по закупівлі № UA-2021-02-08-010413-a (скарга № UA-2021-02-08-010413-a.c3
- рішення від 02.08.2021 № 17634 по закупівлі № UA-2021-06-02-011861-b (скарга № UA-2021-06-02-011861-b.c1)
Враховуючи зазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні.»
За результатом розгляду пропозиція ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» була відхилена, дане рішення є протиправним, порушує вимоги тендерної документації та норми чинного законодавства.
Детальніше у вкладенні.
Замовником було розглянуто Вашу вимогу та у відповідь повідомляємо про наступне:
Згідно п. 1.8 розділу 3 тендерної документації: керуючись Законом України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду (примірна форма-зразок визначена в Додатку 4) на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, файлах та інформації у складі пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником вимагалося надати лист-згоду на обробку персональних даних не лише від посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, файлах та інформації у складі пропозиції учасника. Ключова фраза – «від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються». Таким чином, необхідно було подати листи-згоди від усіх осіб, чиї персональні дані було розкрито в документах, поданих у складі тендерної пропозиції, в тому числі, і від ФОП.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» було розкрито ліцензію на передачу права на використання програмної продукції ESRI, в якій зазначено код ЄДРПОУ (ІПН) Сурілова Михайла Вікторовича. При цьому, надання ліцензії було прямо передбачено вимогою тендерною документацією та інформація про таку ліцензію була зазначена у документі «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно таблиці» № 22/211022 від 21.10.2022.
Враховуючи, що реєстраційний номер облікової картки платника податків (він же ІПН або код ЄДРПОУ для ФОП) є персональними даними особами, за якими її можна ідентифікувати, то учасник у складі тендерної пропозиції мав надати лист-згоду на обробку персональних даних від Сурілова Михайла Вікторовича, тобто особи, чиї персональні дані розкрито.
Невідповідність тендерної пропозиції в цій частині підтверджується практикою органу оскарження, а саме:
- рішення від 30.04.2021 №9664 по закупівлі № UA-2021-02-08-010413-a (скарга № UA-2021-02-08-010413-a.c3)
- рішення від 02.08.2021 № 17634 по закупівлі № UA-2021-06-02-011861-b (скарга № UA-2021-06-02-011861-b.c1)
Враховуючи зазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 листопада 2022 15:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000008 ● 5c238ac166e84963a275d630583e22ed
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
27 UA-2022-10-12-007852-a 12.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА" |
10 517 837,18
UAH з ПДВ
|
5 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" |
14 115 250,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
11 000 400,00
UAH з ПДВ
|
10 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ" |
11 794 398,14
UAH з ПДВ
|
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя |
13 435 485,00
UAH з ПДВ
|
13 435 485,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМ ХОРС" |
14 450 000,00
UAH з ПДВ
|
14 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА" #42003009 |
Відхилено |
5 799 999,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2022 11:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 листопада 2022 00:00
|
ТОВ "ПІКЛ ПРОДЖЕКТ" #42326770 |
Відхилено |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2022 09:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 листопада 2022 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Відхилено |
10 400 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2022 10:54
|
|
КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ" #44739582 |
Відхилено |
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 09:36
|
|
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя #02497720 |
Переможець |
13 435 485,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2022 14:18
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 листопада 2022 14:18
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя #02497720 |
13 435 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:01
|
ДУ_2_ДІПРОМІСТО.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:09
|
ДУ_1_ДІПРОМІСТО.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 16:22
|
Договір комплексний план.pdf | укладений |
12 грудня 2022 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Плану фінансування (Додаток № 3 до Договору), внесення змін до Календарного плану (Додаток № 5 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 430/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 430/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |