Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добрива органічні та мінеральні
Очікувана вартість
139 000,00 UAH
UA-2022-10-12-001274-a f21f697c45854e53af1d46b08cf306da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Анна Олександрівна

+380444186149 kp.uzn.obolon2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , м. Київ обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: Литвин Анна Олександрівна
+380444186149
kp.uzn.obolon2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2022 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2022 12:44
Очікувана вартість: 139 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24440000-0: Добрива різні


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведена у Додатку 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: відповідно до умов договору, строк дії договору – до 31.12.2022. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій є «Ціна» з урахуванням ПДВ, питома вага критерію – 100%. Методика оцінки: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Додатки до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Додаток 2 – ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Додаток 3 – ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ». Додаток 4 – ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ/ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограм
Добриво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24440000-0 — Добрива різні
1000 кілограм
Добриво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24440000-0 — Добрива різні
200 кілограм
Добриво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24440000-0 — Добрива різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2022 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СВІНТАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 126 000,00
UAH з ПДВ
125 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марченко Антон Віталійович 132 000,00
UAH з ПДВ
125 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2022 13:26
Електронний підпис
20 жовтня 2022 13:25
Довідка про учасника.pdf
20 жовтня 2022 13:25
Паспорт.pdf
20 жовтня 2022 13:25
Витяг ЄДР 19.10.22.pdf
20 жовтня 2022 13:25
ІПН.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2022 15:11
Електронний підпис
19 жовтня 2022 15:09
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2022 15:09
Довідка про ліцензії.pdf
19 жовтня 2022 15:09
Цінова пропозиція 132К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СВІНТАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП Марченко Антон Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СВІНТАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2396910176
Переможець 125 305,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2022 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2022 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СВІНТАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2396910176
125 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 10:09
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
04 січня 2023 10:08
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 12:38
Дод.угода1_Договір 2022 1274.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 12:37
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 11:45
Договір 2022 1274.pdf укладений
11 листопада 2022 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коректного відображення господарських операцій в бухгалтерському та податковому обліках, Сторони досягли взаємної згоди щодо зміни ціни Договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), та внести зміни у пункти 3.1, 3.2 Договору. Сторони досягли взаємної згоди Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2022/1274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 108 504,00
UAH