Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 248+700 до км 249+200 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів), Чернівецька область (ДК 021:2015 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
2 737 500,00 UAH
UA-2022-10-10-005705-a a2987a2bef5f49729b3ff647587435a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець В'ячеслав Павлович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Швець В'ячеслав Павлович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2022 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 2 737 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 687,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 248+700 до км 249+200 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів), Чернівецька область (ДК 021:2015 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 205
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше одного місяця в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги згідно примірної форми № КБ-2в та примірної форми № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних Сторонами примірної форми № КБ-2в і примірної форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (примірної форми № КБ-2в та примірної форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України України. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" 2 723 100,00
UAH з ПДВ
2 723 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2022 15:55
Електронний підпис
27 жовтня 2022 15:33
Підтвердження до ДЦ.pdf
27 жовтня 2022 15:33
ДЦ з розрахунками.pdf
17 жовтня 2022 14:41
Електронний підпис
17 жовтня 2022 13:32
11.Проєкт договору.pdf
17 жовтня 2022 12:51
3.Цінова пропозиція.pdf
17 жовтня 2022 12:51
9.Достовірність.pdf
17 жовтня 2022 12:51
8.Санкції.pdf
17 жовтня 2022 12:51
6.Співвиконавець.pdf
17 жовтня 2022 12:51
11.Проєкт договору.pdf
17 жовтня 2022 12:51
7.Довкілля.pdf
17 жовтня 2022 12:51
1.Працівники.pdf
17 жовтня 2022 12:51
2.Аналогічний договір.pdf
17 жовтня 2022 12:51
10.Персональні дані.pdf
17 жовтня 2022 12:51
4.Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"
#44457857
Переможець 2 723 100,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 16:51

Документи

18 жовтня 2022 16:51
Електронний підпис
18 жовтня 2022 16:50
Повідомлення_99-С.pdf
18 жовтня 2022 16:49
Протокол УО_99-С.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2022 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"
#44457857
2 723 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2022 16:51
Електронний підпис
18 жовтня 2022 16:50
Повідомлення_99-С.pdf
18 жовтня 2022 16:49
Протокол УО_99-С.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:40
Д.у.6 до 37 від 02.11.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:39
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 14:05
Д.у.5 до 37 від 02.11.2022.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:04
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2023 18:15
Д.у.4 до 37 від 02.11.2022.pdf зміни до договору
07 грудня 2023 18:13
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2023 16:49
Д.у.3 до 37 від 02.11.2022.pdf зміни до договору
13 квітня 2023 16:48
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 11:41
Д.у.2 до 37 від 02.11.2022.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 15:23
Д.у. 1 до Договору №37 від 02.11.22.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 15:22
Електронний підпис укладений
03 листопада 2022 09:43
Договір № 37 від 02.11.2022.pdf укладений
03 листопада 2022 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з експлуатаційного утримання елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 248+700 до км 249+200 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів), Чернівецька область (ДК 021:2015 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) 1 послуга 357 122,40
UAH з ПДВ