Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою: встановлення та заміна дорожніх знаків по м. Дніпро
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2022-10-07-008050-a a1880893b12446739830e2bcddc513e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Юрчишина

+380931126230 yurchishinatim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23357437
Вебсайт: https://miskautopark.dp.ua/
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8
Контактна особа: Ірина Юрчишина
+380931126230
yurchishinatim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2022 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної гарантії скріпленого КЕП банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3. Розмір забезпечення пропозиції – 16 000,00 грн. (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї документації. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління), а також надається документ, що підтверджує перерахування коштів на покриття за гарантією на рахунок банку. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що Учасником надається гарантоване розуміння зазначеного. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Реквізити Замовника: ЄДРПОУ 23357437 р/р UA073204780000026008924444218 в ПАТ АБ «УКРАГАЗБАНК» МФО 320478 Разом з Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою: встановлення та заміна дорожніх знаків по м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, по м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної гарантії скріпленого КЕП банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3. Розмір забезпечення пропозиції – 16 000,00 грн. (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї документації. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління), а також надається документ, що підтверджує перерахування коштів на покриття за гарантією на рахунок банку. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що Учасником надається гарантоване розуміння зазначеного. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Реквізити Замовника: ЄДРПОУ 23357437 р/р UA073204780000026008924444218 в ПАТ АБ «УКРАГАЗБАНК» МФО 320478 Разом з Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 16000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної гарантії скріпленого КЕП банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3. Розмір забезпечення пропозиції – 16 000,00 грн. (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї документації. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління), а також надається документ, що підтверджує перерахування коштів на покриття за гарантією на рахунок банку. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що Учасником надається гарантоване розуміння зазначеного. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Реквізити Замовника: ЄДРПОУ 23357437 р/р UA073204780000026008924444218 в ПАТ АБ «УКРАГАЗБАНК» МФО 320478
07 жовтня 2022 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2022 14:51
Оголошення знаки.docx
07 жовтня 2022 14:51
Проект договору (4).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 11 жовтня 2022 14:54
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 18:49
Доброго дня! Згідно п.12 ТЗ Вартість кріплення під знаки та стійки повинна входити до загальної суми послуги. Зазначте кількість та вимоги.
Відповідь: В технічному завданні зазначено, що знаки повинні мати кріплення згідно з умовами розташування на сталевих стойках від Ф40 до Ф120мм, стойках з залізобетону 100х100, на освітлювальних опорах, опорах контактної мережі трамваїв і тролейбусів на виносних кронштейнах та тросових розтяжках, тощо.
Кріплення мають повністю відповідати вимогам ДСТУ4100-2021, Замовник вимагає надання сертифікатів відповідності дорожніх знаків. Враховуючи, що за умовами закупівлі знаки повинні мати кріплення, то сертифікат відповідності має підтверджувати вимоги ДСТУ 4100-2021 і для кріплень дорожнього знаку також.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 жовтня 2022 20:18
Електронний підпис
15 жовтня 2022 20:17
згода з договором.pdf
15 жовтня 2022 20:17
Довідка мат база .pdf
15 жовтня 2022 20:17
санкції.pdf
15 жовтня 2022 20:17
ліцензування .pdf
15 жовтня 2022 20:17
ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ 3.pdf
15 жовтня 2022 20:17
технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2022 20:17
податки і збори .pdf
15 жовтня 2022 20:17
ціна питома вага.pdf
15 жовтня 2022 20:17
укр мова .pdf
15 жовтня 2022 20:17
Проект договору (4).pdf
15 жовтня 2022 20:17
банкрутство .pdf
15 жовтня 2022 20:17
Договір ЦПХ Ерофеев.pdf
15 жовтня 2022 20:17
цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2022 20:17
представник .pdf
15 жовтня 2022 20:17
сертификаты.rar
15 жовтня 2022 20:17
Статутні обмеження .pdf
15 жовтня 2022 20:17
Договір ТМЦ Панчоха 2022.pdf
15 жовтня 2022 20:17
працівники .pdf
15 жовтня 2022 20:17
ЦПХ.pdf
15 жовтня 2022 20:17
витрати забезпечення .pdf
15 жовтня 2022 20:17
формальні помилки .pdf
15 жовтня 2022 20:17
про фін звітність.pdf
15 жовтня 2022 20:17
Договір ЦПХ Жарулов.pdf
15 жовтня 2022 20:17
захист довкілля .pdf
15 жовтня 2022 20:17
()Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2022 20:17
укладання договору.pdf
15 жовтня 2022 20:17
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО"
#42908972
Переможець 1 600 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 13:12

Документи

20 жовтня 2022 13:12
Електронний підпис
20 жовтня 2022 13:11
Протокол 1019 1 Ю.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2022 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО"
#42908972
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2022 13:12
Електронний підпис
20 жовтня 2022 13:11
Протокол 1019 1 Ю.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 15:17
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 15:20
ДУ 1 до Договору 189 від 01.11.22.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 15:17
Електронний підпис укладений
01 листопада 2022 15:17
Договір 189 від 01112022.pdf укладений
01 листопада 2022 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг до 25.12.2022 року відповідно до Указу Президента України № 757/2022 від 7 листопада 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Закону України № 2738-IX від 16 листопада 2022 року «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 600 000,00
UAH