Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 148+700 – км 149+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область)
Очікувана вартість
436 084,00 UAH
UA-2022-10-07-007094-a c598dacafe7d4f6183f1fdac45939316
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Оксана Володимирівна

380677747897 savchuk.ov@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
Контактна особа: Савчук Оксана Володимирівна
380677747897
savchuk.ov@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2022 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2022 09:00
Очікувана вартість: 436 084,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 180,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Закупівля проводиться керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.

Під час проведення закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 148+700 – км 149+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше одного місяця в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги згідно примірної форми № КБ-2в та примірної форми № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних Сторонами примірної форми № КБ-2в і примірної форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (примірної форми № КБ-2в та примірної форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України України. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 436 064,48
UAH з ПДВ
436 064,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2022 12:29
Електронний підпис
18 жовтня 2022 12:21
2. Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2022 12:21
5. Повноваження.PDF
18 жовтня 2022 12:21
6. Ліцензія, дозвіл.pdf
18 жовтня 2022 12:21
3. Працівники.pdf
18 жовтня 2022 12:21
4. Досвід ч 2.pdf
18 жовтня 2022 12:21
4. Досвід ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
Переможець 436 064,48
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 08:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2022 08:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
436 064,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2023 08:47
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 12:05
Додаткова угода № 230_7_36 від 17 лютого 2023.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 12:03
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 12:59
Додаткова угода № 230_1_265 від 18.11.2022.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 12:58
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 08:59
Договір № 230 від 27.10.2022.pdf укладений
27 жовтня 2022 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1.4. та п. 15.10. Договору, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та п. 13.1. Договору викласти в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до припинення або скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, оголошеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», подовженого Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»,Указом Президента України від 12 серпня 2022 року №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», і протягом строку, необхідного для проведення процедури закупівлі, а в частині оплати за надані послуги – до повного виконання Сторонами узятих на себе зобов’язань. Строк дії Договору може бути продовжений за згодою Сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні. Строк виконання зобов’язань за Договором – в межах періоду дії воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022, Указу Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022, Указу Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022, Указу Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022, Указу Президента України від 12 серпня 2022 року №573/2022, Указу Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 - до 31 грудня 2022 включно.». Сума договору після внесення змін: 436 064,48 (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 230/1/265
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1.4. та п. 15.10. Договору, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та п. 13.1. Договору викласти в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до припинення або скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, оголошеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», подовженого Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»,Указом Президента України від 12 серпня 2022 року №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», та протягом строку, необхідного для проведення процедури закупівлі, а в частині оплати за надані послуги – до повного виконання Сторонами узятих на себе зобов’язань. Строк дії Договору може бути продовжений за згодою Сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», але не довше ніж до 31 грудня 2023 року. Строк виконання зобов’язань за Договором – в межах періоду дії воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022, Указу Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022, Указу Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022, Указу Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022, Указу Президента України від 12 серпня 2022 року №573/2022, Указу Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022, Указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/2023 - до 19 травня 2023 включно.». Сума договору після внесення змін: 436 064,48 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 230/7/36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 19 травня 2023
Сума оплати за договором: 436 064,48
UAH (в тому числі ПДВ 72 677,41 UAH)