Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відсів
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2022-10-07-003411-a d65bd4b0572946e8ae1a7021b2b6143f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кощеєва

+380675634136 dniproparks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-direkciya-teritorij-i-obektiv-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Кощеєва
+380675634136
dniproparks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2022 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2022 10:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2022 10:00
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 тонни
Відсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2022
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлені Товари проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на Товар та відповідних сертифікатів якості, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної Замовником та отримання належним чином оформлених зазначених документів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний в даному Договорі. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2022 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2022 11:15
Оголошення.docx
07 жовтня 2022 11:15
Проект договору.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій