Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасаду адмінбудівлі за адресою: вул. Кременчуцька, 2В, с. Розсошенці, Полтавської області
Очікувана вартість
138 632,89 UAH
UA-2022-10-06-011594-a 6bd6be5369ee4de7a14c97c6d602b3ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробйова Яна Олександрівна

380955104155 rschsc16@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611865
Місцезнаходження: 37950, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Розсошенці, ВУЛИЦЯ КРЕМЕНЧУЦЬКА, будинок 2 В
Контактна особа: Воробйова Яна Олександрівна
380955104155
rschsc16@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 138 632,89 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 693,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Проведення спрощеної закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», на підставі наказу ГСЦ МВС від 20 квітня 2022 року № 48 вс «Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Полтавській області (філії ГСЦ МВС) в умовах воєнного стану» (у редакції наказу ГСЦ МВС від 03 жовтня 2022 року № 433)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду адмінбудівлі за адресою: вул. Кременчуцька, 2В, с. Розсошенці, Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37950, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, буд. 2В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично та якісно надані Послуги проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту та Довідки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

працівники
Дата подання: 11 жовтня 2022 15:14
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 18:01
Відповідно до вимог тендерної документації обов’язкова наявність у виконавця робіт інженера з проектно-кошторисної роботи, фахівця з охорони праці. Крім того, учасник надає кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів) щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації. / Шановний Замовнику, учасник повинен виконати роботи з будівництва, а не проєктування, навіщо вам інженер - проектувальник? Навіщо потрібен інженер з охорони праці? На виконання робіт, що є предметом закупівлі більш ніж достатньо інженера - будівельника, який буде здійснювати функцію виконроба. Внесіть відповідні зміни. З повагою, ФОП Ладоніна Н.Г.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно вимог п.8. р.2 Додатку 3 до Оголошення, Учасником у складі пропозиції має бути розроблено та надано відповідну кошторисну документацію, отже Учасник має залучити відповідних працівників.
охорона праці
Дата подання: 11 жовтня 2022 15:18
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 17:56
Учасник повинен надати документ (протокол/витяг з протоколу та посвідчення), що підтверджує проходження навчання з охорони праці (загальний курс з охорони праці. /Вимога всії вище зазначених документів щодо проходження охорони праці по суті є порушенням комерційної таємниці Учасника, адже в протоколі можуть бути зазначені всі працівники, а учасник, наприклад, має намір або можливість залучити лише частину з них? Прошу видалити вищезазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо Вашого питання повідомляємо, що при подачі пропозиції на підтвердження даної вимоги, Учасник має можливість самостійно вирішувати спосіб та вигляд відповідних документів з метою захисту власної комерційної таємниці наприклад, шляхом подачі витягу з протоколу, що передбачено умовами Додатку 1 Оголошення.
кошторис
Дата подання: 11 жовтня 2022 15:22
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 17:34
Шановний Замовнику, ви надаєте кошторис (Таблиця 2 Додатку 3), де визначено заробітну плату працівників. 1) чи може заробітна плата, зазначена в учасника бути меншою, ніж у Вашій таблиці? 2) Вами надано лише частину кошторису (зокрема в частині виконання робіт, що є предметом закупівлі). Надайте повністю кошторис і щодо виконання робіт і щодо матеріалів, які будуть використані при виконанні робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо Вашого запитання повідомляємо: 1) заробітна плата розраховується Учасником у складі кошторисної документації ( п.8. р.2 Додатку 3 до Оголошення) та подається Учасником у складі пропозиції; 2) Замовником у р.2 Додатку 3 до Оголошення, надано документи Таблиця 1 - Дефектний акт згідно якого Учасник має можливість розробити кошторисну документацію, окрім того Учасник має можливість безпосередньо зявитись на об'єкт та ознайомитись з обсягом робіт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 138 632,88
UAH з ПДВ
138 632,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2022 18:17
Електронний підпис
19 жовтня 2022 18:17
Електронний підпис
19 жовтня 2022 18:17
Електронний підпис
19 жовтня 2022 18:11
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2022 18:11
проект договору.pdf
19 жовтня 2022 18:11
Лист згода.pdf
19 жовтня 2022 18:11
протокол зміни.pdf
19 жовтня 2022 18:11
Наказ на директора.pdf
19 жовтня 2022 18:11
довіреність.pdf
19 жовтня 2022 18:11
Ліцензія.pdf
19 жовтня 2022 18:11
Виписка з протоколу.pdf
19 жовтня 2022 18:11
Посвідчення.pdf
19 жовтня 2022 18:11
Сертифікат Мурза.pdf
19 жовтня 2022 18:11
Дипломи (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 138 632,88
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 11:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

21 жовтня 2022 11:00
Електронний підпис
21 жовтня 2022 10:57
Протокол 124.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2022 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
138 632,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2022 11:00
Електронний підпис
21 жовтня 2022 10:57
Протокол 124.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 10:06
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 12:00
180-22.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 11:13
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 15:53
167-22.pdf укладений
27 жовтня 2022 10:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт фасаду адмінбудівлі за адресою: вул. Кременчуцька, 2В, с. Розсошенці, Полтавської області 1 послуга 138 632,88
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, змінивши строк дії Договору, з урахуванням Закону України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 07 листопада 2022 року № 757/2022.
Номер договору про закупівлю: 167вс-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/180вс-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт фасаду адмінбудівлі за адресою: вул. Кременчуцька, 2В, с. Розсошенці, Полтавської області 1 послуга 138 632,88
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 138 632,88
UAH (в тому числі ПДВ 23 105,48 UAH)