Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги правової (правничої) допомоги Клієнтові та представництво інтересів Клієнта у Верховному суді
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2022-10-06-011539-a dd406593b5aa4a13a2eb9f3dd09072e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Зайцева

+380661540566 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Людмила Зайцева
+380661540566
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79100000-5: Юридичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги правової (правничої) допомоги Клієнтові та представництво інтересів Клієнта у Верховному суді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79100000-5 — Юридичні послуги

Тендерна документація

06 жовтня 2022 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 17:11
Оголошення.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Постольник Оксана Сергіївна
#3132400282
Переможець 9 000,00
UAH
06 жовтня 2022 17:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 09:06
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:17
ду1 договор 30.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:16
договор 30 Постольник.pdf укладений
06 жовтня 2022 18:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти пункт 2.1 розділу 2 в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 000,00
UAH