Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
14 880,00 UAH
UA-2022-10-06-011460-a 12d570ee30e742ef92390eaf2e896ce4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілка Людмила

+380487342843 od.customs_tc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ
Код ЄДРПОУ: 44005631
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21 А
Контактна особа: Стрілка Людмила
+380487342843
od.customs_tc@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
у зв’язку із наявністю підстав для закупівлі конвертів із застосуванням переговорної процедури, оскільки двічі відмінено процедуру відкритих торгів.
Електронною системою закупівель було двічі відмінено тендер (процедуру відкритих торгів) (UA-2022-08-04-009787-a, UA-2022-08-26-001859-a) відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону у зв’язку з поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022 17:07
Оскарження наміру укласти договір: 17 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 штуки
Конверт поштовий DL (110x220 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет не менше 75 г/м² прозора вставка (вікно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
6400 штуки
Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет не менше 80 г/м² прозора вставка (вікно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем згідно з виставленим Продавцем рахунком (рахунком-фактурою) та видатковою накладною, протягом 10-ти банківських днів з дня отримання Товару Покупцем, після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені Договором. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця в національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця та відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Покупця. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2022 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 17:04
UA-2022-08-26-001859-a-report.pdf
06 жовтня 2022 17:04
UA-2022-08-04-009787-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбланковидав»
#36002620
Переможець 14 880,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2022 17:07

Документи

06 жовтня 2022 17:07
Електронний підпис
06 жовтня 2022 17:06
Протокол 120.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2022 17:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбланковидав»
#36002620
14 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2022 17:07
Електронний підпис
06 жовтня 2022 17:06
Протокол 120.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 10:20
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 15:11
ДУ 71-22_1.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 15:10
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2022 11:37
Договір 71-22.pdf укладений
26 жовтня 2022 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до додатку №1 Договору
Номер договору про закупівлю: 71-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 480,00 UAH)