Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистилянти
Очікувана вартість
229 344,00 UAH
UA-2022-10-06-009473-a 5f258deef4284cf98a77f50b65b7a28b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Желонська Олена Миколаївна

+380985426615 tendercpmsdovruch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Овруцький ЦПМСД"
Код ЄДРПОУ: 38796636
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вул.Тараса Шевченка,41
Контактна особа: Желонська Олена Миколаївна
+380985426615
tendercpmsdovruch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону. У відповідності до положень п.1 ч. 2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі оголошено процедури закупівлі відкриті торги -02.09.2022 р. оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель UA-2022-09-02-002137-a та 19.09.2022 р. оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель UA-2022-09-19-003593-a згідно предмету закупівлі: «Нафта і дистиляти (Бензин А95. Дизельне паливо. Газове паливо). ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти) на потребу до кінця 2022 року в кількості: Бензин А-95 – 4 000 літрів, Дизельне паливо – 400 літрів, Газове паливо – 400 літрів. В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги не відбулись та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно п.1 ч.2 ст. 32 Закону (звіти про результати проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, що підтверджують автоматичну відміну торгів - UA-2022-09-02-002137-a від 19.09.2022 року та UA-2022-09-19-003593-a від 05.10.2022 року (далі – Звіти). Отже, враховуючи вищенаведене, Закупівля для замовника може бути здійснена на підставі п.1 ч. 2 ст. 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2022 16:58
Оскарження наміру укласти договір: 21 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
Бензин марки А95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м.Овруч, вул.Тараса Шевченка,41В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
400 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м.Овруч, вул.Тараса Шевченка,41В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
400 літр
Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м.Овруч, вул.Тараса Шевченка,41В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 жовтня 2022 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 15:47
звіт від 05.10.22р.pdf
06 жовтня 2022 15:47
звіт від 19.09.22.pdf
06 жовтня 2022 15:47
протокол 157.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лівайн Торг"
#41449359
Переможець 227 600,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 16:58

Документи

10 жовтня 2022 16:58
Електронний підпис
10 жовтня 2022 16:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лівайн Торг"
#41449359
227 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2022 16:58
Електронний підпис
10 жовтня 2022 16:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:56
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 11:35
ДУ _2.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 11:31
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 15:26
ДУ.pdf зміни до договору
24 жовтня 2022 15:21
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 10:14
договір укладений
21 жовтня 2022 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 2 Договору та викласти в наступній редакції п. 2.2. Ціна цього Договору становить: Загальна вартість Товару з ПДВ 227 600 грн. 00 коп. (двісті двадцять сім шістсот грн. 00 коп.). З них за бюджетні кошти 10 280 грн. 00 коп. (десять тисяч двісті вісімдесят грн. 00 коп.) і 217 320 грн. 00 коп. (двісті сімнадцять тисяч триста двадцять грн. 00 коп.) за власний рахунок. З урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України зобов’язання Замовника за цим Договором в частині оплати поставленого товару виникають в межах асигнувань встановлених кошторисом. Реєстрація бюджетного зобов’язання здійснюється з урахуванням абз. 2 ч. 2.2. наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012р. №209 «про затвердження порядку реєстрації та обліку бюджетних забовязань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» зі змінами.
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до розділу 11. «Юридичні адреси і реквізити сторін» виклавши їх у наступній редакції: Постачальник ЗАМОВНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Лівайн Торг» 49600, м.Дніпро, вул.Мандріківська, буд.47, офіс 503 р/р UA203054820000026003335673570 в ПАТ «Ощадбанк» м.Дніпро МФО 305482 ЄДРПОУ 41449359 ІПН 414493504633 11500, Житомирська обл., м.Коростень, вул.М.Грушевського 15, оф.29 тел. (04142)5-02-18 e-mail: avias180@ukr.net КНП «Овруцький ЦПМСД» юрид.адреса: м.Овруч.,вул. Т.Шевченка 41В факт.адреса: 11508, Житомирська обл., м.Коростень, вул.Жмаченка, 46 р/рах. UA363116470000026000300242 ДКСУ м.Київ МФО 311647, ЄДРПОУ 38796636 ІПН 387966306166 Тел. (04142)2-26-90
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 227 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 889,72 UAH)