Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2022-10-06-006042-a d3f3e5c783684f4db3552a1dc1574487
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хлєбова Людмила

380674435519 kzcentrdoz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ" НЕМИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44098506
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, вул.Соборна, будинок 26
Контактна особа: Хлєбова Людмила
380674435519
kzcentrdoz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2022 14:55
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія) (згідно документації (оголошення) спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата електричної енергії здійснюється за фактично відпущену електричну енергію за попередній місяць у строк не більше 10 (десяти) робочих днів від дати отримання акту Споживачем. .Інша інформація: місцезнаходження замовника - 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, вул.Соборна, будинок 26; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: електрична енергія - код (ДК 021:2015) - 09310000-5 — електрична енергія. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв зазначається у документації (оголошені) спрощеної закупівлі) (додається). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2022 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 13:31
Документація СЗ електрика.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-06-006042-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 24 жовтня 2022 17:15
Скарга на неправомірне відхилення
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.10.2022р., Замовником було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» у зв’язку з тим, що у складі пропозиції учасника надано відгук на аналогічний договір на універсальну послугу, що не відповідає вимогам розділу 12.2 документації (оголошення) спрощеної закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником встановлено необхідність надання таких документів:
-наявність документально підтвердженого позитивного досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання аналогічного договору щодо поставки електричної енергії;
- відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датованим, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення.
Слід зазначити, що Замовник не розкриває поняття, які саме договори останній вважає аналогічними.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Слід зазначити, що відповідно до позиції Мінекономіки на запит № 1126/2020, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини 1 статті 1 Закону. Вищезазначене підтверджується і практикою Органу оскарження. Наприклад, за рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — АМКУ) 16585-р/пк-пз від 20.07.2021, оголошення № UA-2021-06-10-004656-c було визнано аналогічним договір, який співпадав з Державним класифікатором (ДК 021:2015) товару, що закуповувався. Позиція АМКУ була пояснена тим, що оскільки замовником у документації не визначено формулювання щодо аналогічних договорів та відсутні будь-які інші вимоги щодо аналогічності договорів, учасник може надати будь-який документ про виконання аналогічного договору за тим самим четвертим знаком ДК 021:2015.
ТОВ «ООЕК» надано у складі своєї пропозиції Договір № 04-108300/1 УП від 15.04.2020р., предмет закупівлі: Товар за ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія». Як уже було зазначено, відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предмет, що бажає закупити Замовник, також являє собою товар за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (електрична енергія). Таким чином, Товариство повністю виконало вимоги Замовника, щодо необхідності надання аналогічного договору. Окрім того, зазначаємо, що аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). В даному випадку ТОВ «ООЕК» було надано договір з предметом ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія», тобто постачання товару «електрична енергія», з урахуванням розподілу для даної категорії Замовника, який відповідно до законодавства носить назву універсальна послуга. Універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на всій території України. Тобто, як уже було зазначено, це все ж те саме постачання електричної енергії.
Таким чином, Замовник, безпідставно відхиливши пропозицію ТОВ «ООЕК», грубо порушив чинне закупівельне законодавство, оскільки товариством було повністю дотримано вимоги Замовника. Звертаємося до вас з вимогою скасування свого неправомірного рішення та повторного розгляду пропозицій у відповідності до законодавства.
В противному випадку, з метою захисту своїх прав та законних інтересів будемо вимушені звернутися з заявою до Державної аудиторської служби України, для ініціювання моніторингу діяльності Замовника в сфері публічних закупівель, а також моніторингу законності проведення даної закупівлі. Додатково повідомляємо, що в не залежності від рішення органів ДАСУ, будемо вимушені звернутися також з позовом до суду щодо неправомірного рішення Замовника та безпідставного відхилення товариства за даною Закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2022 21:42
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Документація (оголошення) спрощеної закупівлі містила вимогу щодо того, що учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання аналогічного договору щодо поставки електричної енергії. Тобто, було чітко встановлено, яку інформацію щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору потрібно надати. Окрім того, відповідно до ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимог до предмета закупівлі не надходило.
Вимога замовника передбачала надання аналогічного договору щодо поставки саме електричної енергії. Постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії.
Універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України (Закон України “Про ринок електричної енергії”). В тариф універсальної послуги включається вартість послуг з розподілу електричної енергії.
Окрім того, при підтвердженні досвіду учасником не враховано вимоги оголошення абз.3 п.12.2.1 ч.12.2 , а саме: ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». До вартості пропозиції учасником включається затверджений у встановленому законодавством порядку тариф на послуги з передачі електричної енергії та не включається вартість послуг з розподілу електричної енергії.
Окрім цього, зазначене рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — АМКУ) 16585-р/пк-пз від 20.07.2021, оголошення № UA-2021-06-10-004656-c не є аналогічним до ситуації по даній спрощеній закупівлі, адже замовником у документації (оголошенні) спрощеної закупівлі визначено формулювання щодо аналогічного договору та наявна вимога щодо аналогічності договору.
Хочемо також відмітити, що у пропозиції учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" надані документи: аналогічний договір та відгук, що несуть інформацію не для публічного доступу в умовах воєнного стану. Оприлюднення інформації про місцезнаходження військових об’єктів являється грубим порушенням чинного законодавства України. При висвітленні даної інформації чи отримали ви дозвіл від контрагента на її публічне оприлюднення? Невже за 2 роки діяльності ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" не було укладено жодного аналогічного договору на поставку електричної енергії? З якою метою висвітлювався відгук дворічної давнини з інформацією, що не підлягає публічному доступу? Адже уся інформація по даному об’єкту наразі закрита в електронній системі закупівель.
Отож, спрощена закупівля здійснюється замовником відповідно до норм чинного законодавства. Усі рішення прийнято остаточно та повторно переглядатися не будуть.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-10-27-000003 • 9684784b389d4a0e9ff4a5259924e8c2
Автор звернення: ТОВ "ООЕК", І.В. Курильська
Дата створення звернення: 2022-10-27 14:25
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.10.2022р., Замовником (КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ" НЕМИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ) було прийнято рішення щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» у тендері UA-2022-10-06-006042-a у зв’язку з тим, що у складі пропозиції учасника надано відгук на аналогічний договір на універсальну послугу, що нібито не відповідає вимогам розділу 12.2 документації (оголошення) спрощеної закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником встановлено необхідність надання таких документів: -наявність документально підтвердженого позитивного досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання аналогічного договору щодо поставки електричної енергії; - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датованим, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Слід зазначити, що Замовник не розкриває поняття, які саме договори останній вважає аналогічними. Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі. При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі. Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015). Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Слід зазначити, що відповідно до позиції Мінекономіки на запит № 1126/2020, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини 1 статті 1 Закону. Вищезазначене підтверджується і практикою Органу оскарження. Наприклад, за рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — АМКУ) 16585-р/пк-пз від 20.07.2021, оголошення № UA-2021-06-10-004656-c було визнано аналогічним договір, який співпадав з Державним класифікатором (ДК 021:2015) товару, що закуповувався. Позиція АМКУ була пояснена тим, що оскільки замовником у документації не визначено формулювання щодо аналогічних договорів та відсутні будь-які інші вимоги щодо аналогічності договорів, учасник може надати будь-який документ про виконання аналогічного договору за тим самим четвертим знаком ДК 021:2015. ТОВ «ООЕК» надано у складі своєї пропозиції Договір № 04-108300/1 УП від 15.04.2020р., предмет закупівлі: Товар за ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія». Як уже було зазначено, відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предмет, що бажає закупити Замовник, також являє собою товар за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (електрична енергія). Таким чином, Товариство повністю виконало вимоги Замовника, щодо необхідності надання аналогічного договору. Окрім того, зазначаємо, що аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). В даному випадку ТОВ «ООЕК» було надано договір з предметом ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія», тобто постачання товару «електрична енергія», з урахуванням розподілу для даної категорії Замовника, який відповідно до законодавства носить назву універсальна послуга. Універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на всій території України. Тобто, як уже було зазначено, це все ж те саме постачання електричної енергії. Таким чином, Замовник, безпідставно відхиливши пропозицію ТОВ «ООЕК», грубо порушив чинне закупівельне законодавство, оскільки товариством було повністю дотримано вимоги Замовника. ТОВ «ООЕК» зверталось до Замовника з вимогою через електронну систему закупівель задля усунення порушень у сфері публічних закупівель з боку Замовника, але Замовник користуючись тим, що за типом «спрощена закупівля» не передбачено подання скарги до АМКУ, проігнорував це звернення, надавши формальну відписку. Таким чином, Замовник навмисно відхилив пропозицію ТОВ «ООЕК» задля визначення переможцем потрібного йому учасника. Просимо провести моніторинг цієї та вжити необхідних заходів у відповідності до положень чинного законодавства.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 177 264,00
UAH з ПДВ
177 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" 198 000,00
UAH з ПДВ
187 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 187 560,00
UAH з ПДВ
187 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2022 13:57
Електронний підпис
13 жовтня 2022 13:27
3.4. Лист-Відгук ВЧ 1485.pdf
13 жовтня 2022 13:27
Витяг ПДВ.pdf
13 жовтня 2022 13:27
Копія Витягу ПДВ.pdf
13 жовтня 2022 13:27
документи пропозиції.zip

Публічні документи

13 жовтня 2022 13:06
Електронний підпис
13 жовтня 2022 13:06
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Статут.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Договір з ОСП_1_новий.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Витяг ЄДРПОУ на 31.08.22.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Постанова 375, 1550.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Відомості з ЄДР 09.04.2021.pdf
13 жовтня 2022 13:06
виписка на 08.10.21.pdf
13 жовтня 2022 13:06
Статут.pdf
13 жовтня 2022 13:06
Гарантійний лист (1).pdf
13 жовтня 2022 13:06
Гарантійний лист (1).pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Витяг ЄДРПОУ на 31.08.22.pdf
13 жовтня 2022 13:06
Довідка.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Договір з ОСП_1_новий.pdf
13 жовтня 2022 13:06
виписка на 08.10.21.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Довідка - довкілля.pdf.p7s
13 жовтня 2022 13:06
Довідка - довкілля.pdf
13 жовтня 2022 13:06
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
13 жовтня 2022 13:06
Постанова 375, 1550.pdf
13 жовтня 2022 13:06
Довідка.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2022 14:13
Електронний підпис
14 жовтня 2022 13:41
22 Погоджений договір.pdf
14 жовтня 2022 13:41
5 Статут від 09.07.2021.pdf
14 жовтня 2022 13:41
4 Довідка ст.17.pdf
14 жовтня 2022 13:41
8 Установчі.pdf
14 жовтня 2022 13:41
6 Витяг з ПДВ.pdf
14 жовтня 2022 13:41
7 Копія Витягу з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")
#42114410
Відхилено 177 264,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 12:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
Переможець 187 500,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 12:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2022 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
187 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:19
д.у.№2 від 23.12.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:15
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 14:09
дод угода 1 світло.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 14:02
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 16:54
Договір (6).pdf укладений
31 жовтня 2022 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено відповідно до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: НЕ-130202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено відповідно до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: НЕ-130202
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія 22116 Кіловат-година 5,21
UAH з ПДВ