Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери пластмасові для відходів (скла), об’ємом 360 л.
Очікувана вартість
1 140 000,00 UAH
UA-2022-10-05-011191-a ● 44046865c4784d2ead39dfc9a5b13769
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 03348465 |
Вебсайт: | http://lsct.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Беднарський Олександр Віталійович 380676963591 praid2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2022 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Контейнери пластмасові для відходів (скла), об’ємом 360 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Контейнери пластмасові для відходів (скла), об’ємом 360 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Повна оплата за кожну окремо поставлену партію товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відтермінування не менше 6 місяців з дня поставки. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 16:34 |
Тендерна документація_360 л.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо локалізації предмета закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:05
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:23
Шановний Замовник просимо розяснити : Чи попадає предмет закупівлі під підтвердження ступеня локалізації ? Відповідно до п.3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861
Відповідь: Законом встановлено, що Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Просимо ознайомитися з переліком товарів на відповідному сайті.
еквівалент товару
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:10
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:45
Просимо розяснити, що буде вважатися еквівалентом товару, якщо пропозиція буде на 360л, але розміри будуть інші, відмінні від розмірів, які зазначені в тендерній документації ?
Відповідь: Еквівалент (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються. РОміри є суттєвими технічними характреристиками, які мають бути дотримані.
стан контейнерів
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:10
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:45
Контейнери 360л закуповуються вживані чи нові ?
Відповідь: Нові
колір предметіу закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:13
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:47
Просимо пояснити в яких кількостях і якого кольру будуть закуплятися контейнери 360л ? Оскільки колір впливає на кінцеву ціну.
Відповідь: Просимо уважно читати тендерну документацію. В технічному завданні вказано, що колір на вибір Замовника.
стандарт предмета закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:16
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:48
Якому стандарту має відповідати контейнер 360л ?
Відповідь: Стандарту, який звичайно ставиться для такого виду товару, що підтверджує його якість та безпеку для довікілля.
джерело фінансування предмета закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:39
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:50
Просимо повідомити яке джерело фінансування предмета закупівлі ?
Відповідь: Учасник має змогу переглянути план закупівлі, де вказано джерело фінансування. Відповідна інформація є відкритою.
Просимо не зловживати правом на уточнення та запитання.
Просимо не зловживати правом на уточнення та запитання.
Розміри предмета закупвлі
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:43
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:51
Чи можна поставляти предмет закупівлі - тобто контейнер 360л з розмірами відмінними від вказаних в тендерній документації ? Чи буде така пропозиція відхилена ?
Відповідь: Розміри є суттєвою технічною вимогою. Якщо Учасник не обгрунтує пропозицію еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, то пропозиція буде відхилена.
проект договору , пункт 6.4. У разі несвоєчасної поставки товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості несвоєчасно проставленого товару.
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:53
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:53
Просимо розяснити: Як непопасти на штрафи о пункту 6.4. У разі несвоєчасної поставки товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості несвоєчасно проставленого товару. ? Оскільки невідомо якого кольру буде закуповуватися предмет закупівлі. Колір на вибір або інший, виробництво не зможе вчасно виготовити !!!
Відповідь: Щоб не застосовувалися штрафні санкції достаньо виконувати умови договору. Питання закупівлі Учасником товару у виробника не є компетенцією Замовника.
6.3. У разі поставки неякісного товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 30% від вартості неякісного товару.
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:54
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:55
Просимо пояснити що буде вважати Замовник під поняттям - неякісний товар .
Відповідь: Товар, який не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути використаний Замовником за призначенням у його господарській діяльності, зокрема через дефекти чи брак.
6.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойку, штраф, пеню).
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:57
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:57
А якщо закуповується за власні кошти підприємства, що тоді ? поясніть в проекті договору пункт 6.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойку, штраф, пеню).
Відповідь: Штарфні санкції застосовуються до Постачальника за порушення ним зобов'язань, їх застосування не залежить від походження коштів (бюджетьні чи власні).
партія поставки предмета закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2022 19:59
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:58
Просимо пояснити яка кількість предмета закупівлі кожної партії, буде замовлятися Замовником ? Оскільки це впливає на кінцеву ціну.
Відповідь: Згідно п. 4.1 проекту договору: Мінімальна кількість товару в заявці може становити 50 штук та остаточно визначається згідно виробничих потреб Замовника.
графік поставки
Дата подання: 10 жовтня 2022 20:02
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 09:59
Чи відомий графік поставки кожної партії в 50шт ? В якому буде відображено кількість по кольорах контейнерів 360л .
Відповідь: Поставка партії товару визначатиметься згідно виробничих потреб Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-10-05-011191-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3400404914
Дата подання: 14 жовтня 2022 14:07
Дата подання: 14 жовтня 2022 14:07
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Умови тендерної документації, які оскаржуються
1. Замовником у Процедурі закупівлі передбачено що документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї є копії сторінок паспорту громадянина України (зразка 1994 року у формі книжечки) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції, а саме сторінки 1-6 та місце проживання) / копії паспорту громадянина України у формі пластикової картки типу ID або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами. - п. 1 Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції- Інструкція з підготовки тендерної пропозиції .
2. Замовником у інформації о процедурі закупівлі опублікованої за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-05-011191-a не вказано «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4».
3. Замовником у Процедурі закупівлі вимагається «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 18.10.2022 № 6310.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2022 15:12
Інформація про відміну
Дата відміни
21 жовтня 2022 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій