Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Код ДК 021:2015 - 33600000-6 – Фармацевтична продукція.; номенклатурні позиції предмету закупівлі: Фармацевтична продукція: 1) Сельтавір, код ДК 021:2015: 33651400-2- Противірусні засоби для системного застосування; (МНН- Oseltamivir); 2) Азитроміцин, код ДК 021:2015: 33651100-9- Протибактеріальні засоби для системного застосування; (МНН-Аzithromycin); 3) Азимед, код ДК 021:2015: 33651100-9- Протибактеріальні засоби для системного застосування; (МНН-Аzithromycin) 4) Парацетамол, код ДК 021:2015: 33651400-2- Противірусні засоби для системного застосування; (МНН- Рaracetamol); 5) Парацетамол Бебі, код ДК 021:2015: 33651400-2- Противірусні засоби для системного застосування; (МНН- Рaracetamol); 6) Агвантар, код ДК 021:2015: 33616000-1-Вітаміни; (МНН- Levocarnitine).
Очікувана вартість
54 540,00 UAH
UA-2022-10-05-009436-a 08d9782e74d74f398740aaf9916a30e2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ящук Альона Василівна

+380432466220 vincpmsd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25502352
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Ящук Альона Василівна
+380432466220
vincpmsd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2022 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 54 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 545,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до пп. 1. п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану “ зі змінами. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штуки
Сельтавір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Oseltamivir
15 штуки
Азитроміцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin
7 штуки
Азимед
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin
136 штуки
Парацетамол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paracetamol
49 штуки
Парацетамол Бебі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paracetamol
16 штуки
Агвантар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levocarnitine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на поточний рахунок Постачальника в термін 15-ти календарних днів після поставки Товарів Замовнику та підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм" 52 815,12
UAH з ПДВ
52 815,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2022 09:28
Електронний підпис
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p151-180.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p181-210_p16-30.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p241-270.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p091-120.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p031-060.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p271-299.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p181-210_p01-15.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p211-240.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p121-150.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p001-030.pdf
13 жовтня 2022 09:11
1647578_p061-090.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТМ-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 52 815,12
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 15:00

Документи

14 жовтня 2022 15:00
Електронний підпис
14 жовтня 2022 14:57
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
52 815,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 жовтня 2022 15:00
Електронний підпис
14 жовтня 2022 14:57
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 15:06
62 від 19 жовтня 2022 р..pdf укладений
29 листопада 2022 15:03
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 12:04
Додаткова угода 1 від 21 жовтня 2022_СТМ.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 12:01
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 10:55
Договір про закупівлю №62 укладений
19 жовтня 2022 10:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сельтавір 106 штуки 388,31
UAH з ПДВ
Азитроміцин 15 штуки 76,23
UAH з ПДВ
Азимед 7 штуки 142,69
UAH з ПДВ
Парацетамол 136 штуки 13,24
UAH з ПДВ
Парацетамол Бебі 49 штуки 66,40
UAH з ПДВ
Агвантар 16 штуки 278,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: №62
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сельтавір 106 штуки 353,02
UAH з ПДВ
Азитроміцин 15 штуки 76,23
UAH з ПДВ
Азимед 7 штуки 142,69
UAH з ПДВ
Парацетамол 136 штуки 13,24
UAH з ПДВ
Парацетамол Бебі 49 штуки 66,40
UAH з ПДВ
Агвантар 16 штуки 278,59
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2022 — 20 листопада 2022
Сума оплати за договором: 49 074,08
UAH (в тому числі ПДВ 504,47 UAH)