Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою населених пунктів (установка та заміна існуючих лав в м. Новоград-Волинський (24штуки)) за ДК 021:2015 - 45233293-9 - Встановлення вуличних меблів
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-10-05-000017-a e8433de69e2b46238983ede65fc0b6d9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Бакало

+380964056594 uokpnvgitloservis@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЖИТЛОСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 36229211
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вул. Житомирська, будинок 45
Контактна особа: Галина Бакало
+380964056594
uokpnvgitloservis@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2022 00:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022р.№169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів ( установка та заміна існуючих лав в м. Новоград-Волинський (24штуки)) за ДК 021:2015 - 45233293-9 - Встановлення вуличних меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, міський парк культури і відпочинку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2022
ДК 021:2015: 45233293-9 — Встановлення вуличних меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату протягом 15 ( п’ятнадцяти) банківських днів, на підставі акту прийняття наданих послуг (ф. КБ-2в) . Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2022 00:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2022 00:40
ОГОЛОШЕННЯ СЗ_встановлення вуличних меблів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крамаренко Артем Сергійович 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2022 23:52
Електронний підпис
13 жовтня 2022 23:51
аналогічний договір.pdf
12 жовтня 2022 23:08
Електронний підпис
12 жовтня 2022 23:06
4.Паспорт.pdf
12 жовтня 2022 23:06
ІПН.pdf
12 жовтня 2022 23:06
Довідка довкілля.pdf
12 жовтня 2022 23:06
Довідка повноважень.pdf
12 жовтня 2022 23:06
Довідка статут_ пдв.pdf
12 жовтня 2022 23:06
Лист_згода на опд.pdf
12 жовтня 2022 23:06
Ліцензія.pdf
12 жовтня 2022 23:06
банківські реквізити.pdf
12 жовтня 2022 23:06
виписка з єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крамаренко Артем Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крамаренко Артем Сергійович
#3379901895
Переможець 276 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 21:43

Документи

20 жовтня 2022 21:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2022 21:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крамаренко Артем Сергійович
#3379901895
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2022 21:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 00:46
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 23:16
ДУ 2 до Договору 375.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 23:14
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2022 23:59
ДУ 1 до Договору 375.pdf зміни до договору
16 листопада 2022 23:57
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 17:53
протокол 141 тех помилка договору.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 15:28
Договір 375.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 22:46
Договір № 375.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 22:45
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 09:11
Договір№375.pdf укладений
31 жовтня 2022 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження відповідного договору в зв'язку з виявленням механічної помилки при завантаженні попереднього примірника договору.
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 375
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження відповідного договору в зв'язку з виявленням механічної помилки при завантаженні попереднього примірника договору.
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 375
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проджовження строку поставки товару (строку виконання зобов’язань) виконавця щодо передачі товару у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин.
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 275 985,00
UAH