Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services (Security of facilities of LLC Gas Transmission System Operator of Ukraine)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Майко Олена Володимирівна 380442986920 MAYKO-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Maiko Olena 380442986920 MAYKO-EV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2022 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2022 11:27 |
Очікувана вартість: | 10 100 458,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 004,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 303013 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Publication date: | 04 жовтня 2022 18:18 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 10 100 458 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 101 005 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані послуги проводиться Замовником протягом 120-ти (ста двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту про надання послуг та наявності інформації про реєстрацію ПН в ЄРПН | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2022 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2022 16:48 |
22-2053_ПЕРЕЛІК ЗМІН_зм.docx | |
13 жовтня 2022 16:48 |
22-2053_Додаток 2 перелік інформації_н.р..docx | |
13 жовтня 2022 16:48 |
22-2053 ТД_зм.docx | |
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 1 ТЗ.docx | |
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 5 форма оцінки.pdf | |
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 4 Проект договору.docx | |
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 1.1 гарантійний лист.docx | |
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 6.2 забезпечення договору.docx | |
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 6.1 забезпечення ТП.docx |
13 жовтня 2022 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2022 16:48 |
22-2053_ПЕРЕЛІК ЗМІН_зм.docx
|
|||
13 жовтня 2022 16:48 |
22-2053_Додаток 2 перелік інформації_н.р..docx
|
|||
13 жовтня 2022 16:48 |
22-2053 ТД_зм.docx
|
|||
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 1 ТЗ.docx
|
|||
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 5 форма оцінки.pdf
|
|||
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 1.1 гарантійний лист.docx
|
|||
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 6.2 забезпечення договору.docx
|
|||
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 3 вимоги до переможця.docx
|
|||
04 жовтня 2022 18:18 |
22-2053_Додаток 6.1 забезпечення ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічними договорами вважаються такі, які виконувались одночасно щонайменше протягом 6 місяців силами 16 добових постів, та в одному з таких договорів був 1 кінологічний пост, то цього буде достатньо для виконання вимог п. 2.3 Додатку 2 ТД.
П. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник на власний розсуд може встановити надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасника, але у розмірі не більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»).
П. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказаний критерій дає змогу Замовнику переконатися в тому, що Учасник вже має позитивний досвід роботи не один рік, тобто виконував свої зобов’язання якісно та в зазначений термін.
Крім того, п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасника надання підтвердження саме обсягу річного доходу. Вказані вимоги тендерної документації замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з надання послуг. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник бажає впевнитися, що учасники використовують якісне та стандартизоване обладнання та мають відповідний паспорт.
Вимоги про усунення порушення
В зв’язку із зазначеним, Замовник вважає, що він має беззаперечне право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення службової собаки, яка належить Учаснику.
Примітка: у разі надання інформації щодо автотранспорту третіх осіб, учасник, на підтвердження володіння/користування, повинен надати скан-копію/-ї з оригіналу договору оренди транспортних засобів. Тобто транспорт може бути власний або орендований. Але згідно статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність»: транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Тобто транспорт має бути власний. Тоді чому Ваша ТД суперечить вимогам Закону, який має вищу юридичну силу?
Тендерною документацією, а саме п 7.2. було передбачено надання Учасником наступних документів: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія диплому/-ів, виданого Учаснику, який/-і підтверджує/-ють, що кожна службова собака пройшла курси дресирування по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі в державних організаціях або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій, і придатна для роботи.»
На підтвердження даної вимоги, ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» (далі – Учасник) було надано копії саме СЕРТИФІКАТІВ, що й стало причиною дискваліфікації пропозиції Учасника.
Окрім того, Учасник намагається звернути увагу Замовника на те, що йому не є зрозумілим у чому саме полягає невідповідність наданих на собак документів. Учасник зазначає, що у складі його пропозиції цитуємо: «нами надано скановану копію ДИПЛОМІВ, виданих Учаснику…» та прикріплює відповідні документи назва яких містить напис кирилицею «СЕРТИФІКАТ». Таким чином, Учасник свідомо намагається ввести в оману Замовника та намагається маніпулювати фактами.
2. Різниця між документами полягає у тому, що Учасник ТОВ «АНТАРЕС-3000» були виконані вимоги п. 7.2 частини 7 розділу I Додатку 2 до тендерної документації, згідно з якою учасник повинен надати «оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію диплому/-ів, виданого/-их Учаснику, який/-і підтверджує/-ють, що кожна службова собака пройшла курси дресирування по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі в державних організаціях або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій, і придатна для роботи.», їм було надано скановані копії ДИПЛОМІВ а Учасником ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» були надані скановані копії СЕРТИФІКАТІВ, що суперечить вимозі пункту 7.2 частини 7 розділу I Додатку 2 до тендерної документації.
3. Учасником було зазначено, що у складі пропозиції ТОВ Охоронна Компанія «Альфа Безпека» (далі – Учасник 1) було надано паспорт на тварину Вольф, дата народження якого 07.05.2009 року.
Учасник посилається на ч. 20, Інструкції організації діяльності кінологічних підрозділів, в частині Переліку вад, хвороб та недоліків, що виключають використання собаки (цуценяти) в службовій і племінній діяльності, у якому зазначено, - старість (8 років).
Хочемо зазначити наступне, що Учасник посилається на Інструкцію організації діяльності кінологічних підрозділів, однак Учасником не було вказано, що це за документ, коли і ким він був виданий і діяльність яких саме кінологічних підрозділів він регулює! Таким чином Учасник намагається маніпулювати Замовником посилаючись на документ, який жодним чином не стосується діяльності суб’єктів охоронної діяльності та порядку надання ними охоронних послуг. Також Учасником не було надано жодних підтверджуючих доказів, які б свідчили, наявність та чинність такого документу, яке б зобов’язувало суб’єктів охоронної діяльності здійснювати градацію щодо допуску чи не допуску тієї чи іншої тварини до службової діяльності під час надання охоронних послуг.
Окремо хочемо зазначити, що можливо Учасник посилався відповідно до Наказу МВС України від 05.08.2014 р. № 772 «Про затвердження Інструкції з організації службової кінології в Національній гвардії України», у ч. 20, дійсно передбачений пункт - «старість (8 років)». У той же час, Наказом МВС України № 597 від 11.07.2018 р., «Про затвердження інструкції з організації діяльності кінологічних підрозділів ДСНС», а саме п. 20, передбачено - «старість (за рішенням комісії).
Такі нормативні акти регулюють використання службових собак в державних (правоохоронних) органах, але ніяк не в приватних охоронних структурах.
Крім того, тендерною документацією не встановлювались відповідні вимоги щодо фізичного стану тварин та їх віку.
Враховуючи вищенаведене, твердження Учасника щодо порушення Учасником 1 вимог Інструкції організації діяльності кінологічних підрозділів є цілковито хибним та маніпулятивним.
Окремо хочемо застерегти Учасника від намагань впливу на рішення Замовника шляхом зловживанням своїм становищем, як Учасника процедур закупівель. Адже будь-які дії будь-яких Учасників, які будуть містити будь-які ознаки зловживань своїми правами будуть мати відповідні наслідки у встановленому законодавством порядку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000040 ● d3e532ecafd6486b898728f62b9fa0d3
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-10-04-011249-a 04.10.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-23 18:50:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (Охорона об'єктів ТОВ "Оператор ГТС України") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-04-011249-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 15.12.2022 № 1 до договору про закупівлю від 08.12.2022 №4600006840.
Наголошуємо, що відповідно до частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Пунктом 7 частини першої статті 1 Закону визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-28 16:12:04
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 23.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-04-011249-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження з дотриманням вимог Закону України «Про охоронну діяльність».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) та відповідно до регламентуючих документів ТОВ «Оператор ГТС України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Відповідно до частини першої статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 29.11.2022 № 587 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік).
Згідно з пунктом 4.4. Переліку до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що відомості щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме п`ять комерційних пропозицій від потенційних постачальників, надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» ТОВВИХ-КТ-190 від 28.03.2023 на адресу Державної аудиторської служби України.
2. По другому питанню, відповідно до п. 11.1. договору від 08.12.2022 № 4600006840 (далі – Договір) цей договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє в частині надання послуг з 01 грудня 2022 року по 30 листопада 2023 року, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
У зв’язку з тим, що надання послуг починається з дати укладення договору, датою фактичного надання послуг є 08 грудня 2022 року, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 6.2.2., п. 14.1. Договору укладено додаткову угоду № 1 від 15.12.2022 в умовах якої передбачено зменшення строку надання послуг та дії договору з 08.12.2022 по 30.11.2023 та зменшення загальної ціни Договору до 9 747 017,07 грн. з ПДВ, відповідно до фактичного терміну надання послуг.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-04-011249-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 16:05:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-04-011249-a) установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого в електронній системі закупівель 18.11.2022, тендерну пропозицію учасника ПП «Шериф-Захист» відхилено, як такого що на нетримання пункту 7.2 частини 7 розділу І Додатку 2 тендерної документації не надав оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію дипломів, виданих учаснику, які підтверджують, що службові собаки учасника за кличками «Джек» та «Рекс» пройшли курси дресирування по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі в державних організаціях або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій, і придатна для роботи.
При цьому учасник ПП «Шериф-Захист» у тендерній пропозиції надав копії сертифікатів про здачу нормативів зазначеними службовими собаками за програмами «Захисно-караульна служба» та «Загальний курс дресирування» (файли «Документи на собак.pdf»), видані Всеукраїнською громадським об’єднанням «Кінологічний клуб України».
Відповідно до пункту 5 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема «невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), що обґрунтовують рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Шериф-Захист» (з наданням інформації про нормативно-правові акти, відповідно до яких сертифікати про здачу нормативів не підтверджують проходження курсу дресирування).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-05 18:02:38
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 03.04.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-04-011249-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 03.04.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-04-011249-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
У зв’язку з тим, що надання охоронних послуг буде здійснюватися із залученням службової собаки яка повинна мати належний рівень та підготовку.
Замовником відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» були проведені попередні консультації з «Кінологічною спілкою України» з метою отримання рекомендації та інформацію щодо форми документів, які можуть свідчити про проходження курсів дресирувань по програмі слухняності і караульній службі. Відповідно до отриманих рекомендаціях «Кінологічною спілкою України» було зазначено, що після завершення навчальної програми, службова собака за результатами перевірки (екзамену) отримує тільки ДИПЛОМ, що є підтвердженням проходження повного курсу дресирування по програмі слухняності або караульній службі. (Офіційна інформація щодо дипломів зазначена на офіційному сайті «КІНОЛОГІЧНОЇ СПІЛКИ УКРАЇНИ» http://uku.com.ua/pravila_sport/vymogy_zkd.html).
Таким чином були сформовані вимого, зазначені у п. 7.2. Тендерної документації:
«Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія диплому/-ів, виданого Учаснику, який/-і підтверджує/-ють, що кожна службова собака пройшла курси дресирування по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі в державних організаціях або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій, і придатна для роботи».
Зазначаємо, що дана вимога встановлена лише відносно диплому(ів), підтверджуючого(чих), що службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній службі.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП “ШерифЗахист” була правомірно відхилена на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” – так як учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, оскільки: - для підтвердження іншої інформації, яка вимагалася замовником відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, учасником у складі тендерної пропозиції надано оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію сертифікатів про здачу нормативів службовими собаками учасника за кличками “Джек” та “Рекс” (файли “Документи на собак.pdf” та “Документи на собак.pdf.p7s”), що, в свою чергу, суперечить вимозі пункту 7.2 частини 7 розділу I Додатку 2 до тендерної документації, згідно з якою учасник повинен був надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію диплому/-ів, виданого/-их Учаснику, який/-і підтверджує/-ють, що кожна службова собака пройшла курси дресирування по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі в державних організаціях або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій, і придатна для роботи.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-04-011249-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 15:47
|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 15:48
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 15:50
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" |
10 038 800,00
UAH
|
9 937 795,41
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
10 098 356,40
UAH
|
9 997 340,81
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" #35439877 |
Переможець |
9 937 795,41
UAH
|
25 листопада 2022 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:57
|
4600006840 Допугода 1 зменшення.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 10:02
|
4600006840 ТОВ АНТАРЕС-3000.pdf | укладений |
09 грудня 2022 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі на 7 календарних днів |
Номер договору про закупівлю: | 4600006840 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |