Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
1 079 935,00 UAH
UA-2022-10-04-010500-a ● d9c1eca055144720aea12d7eb911dede
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Вебсайт: | http://vokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Вікторія Устименко +380332773111 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2022 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2022 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 079 935,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
04 жовтня 2022 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2022 16:53 |
Додаток 1.docx | |
04 жовтня 2022 16:53 |
тендерна документація.docx | |
04 жовтня 2022 16:53 |
Додаток 2.docx | |
04 жовтня 2022 16:53 |
Додаток 4.docx | |
04 жовтня 2022 16:53 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-04-010500-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бурим Сергій Леонідович, Код ЄДРПОУ:3236820139
Дата подання: 31 жовтня 2022 15:21
оскарження
викладено у листі
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2022 16:12
За результатами розгляду вимоги Ідентифікатор: UA-2022-10-04-010500-a.c1 від 31.10.2022 р. повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до п. 3 Додатку 3 до закупівлі UA-2022-10-04-010500-a зазначено, що товар обов’язково під час постачання повинен супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та походження (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, тощо), також зазначені документи подаються в складі тендерної пропозиції. Тендерною документація передбачено інші документи, які вимагаються Замовником для підтвердження якості та походження Товару. Відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її Замовником.
Учасник може запропонувати будь-який документ, що засвідчує якість та походження запропонованої продукції виданий та засвідчений відповідним акредитованим органом, чи виробником. ТОВ “Епіцентр К” на підтвердження походження товару (Анкер-клин 6,0х40, та Cітка скловолоконна Fiberglass 160 біла 1м х 50м (рулон 50 м.п.)) надавши відповідні листи до запропонованої продукції, що “товар не підлягає обов’язковій сертифікації” видані Державним підприємством науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації, даний орган безпосередньо займається видачею документів, що підтверджує якість та походження продукції. З огляду на вищевикладене ТОВ «Епіцентр К» було доведено відсутність обов’язкової сертифікації. Отже відсутні підстави стверджувати, що ненадання ТОВ «Епіцентр К» у складі тендерної документації сертифікатів, отриманням яких не є обов’язковим є порушеням умов тендерної документації.
На підтвердження відповідності запропонованого товару ТОВ “Епіцентр К” було додатково надано етикетки продукції з зазначенням повної інформації про виробника, перевіривши назву виробника на етикетках та назву на листах запитах від виробників продукції до відповідних органів “стандартизації, метрології та сертифікації” було встановлено, що листи стосуються наданої продукції та підтверджують її якість та походження.
Щодо дискваліфікації вашої пропозиції повідомляємо, що вами було надано документи в яких відсутня будь-яка інформація, що засвідчує якість та походження продукції, дані документи не засвідчені ні виробником, ні відповідною акредитованою організацією. Щодо підписів: документи на продукцію (Анкер клин 6x40 мм 100 шт EXPERT FIX; Плінтус Е-14 LUX 60*60; Сітка скловолоконна фасадна Майстер Premium лугостійка 160 г/м² 1х50 м Помаранчевий (А0024262)), які Ви подаєте як “Паспорт якості”, не засвідчені жодним підписом, в тому числі і Вашим. Згідно інформації поданої у Тендерній документації відповідно до п. 1 Розділу 3 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”: – «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.». Таким чином, розглянувши вашу пропозицію, завантажену через електронну систему закупіпель було визначено, що пропозиція не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації, отже така пропозиція відхиляється відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Також зазначаємо, що Замовник не може змінити своє рішення на підставі поданої вимоги.
Враховуючи все вищевикладене, Замовник повідомляє про відхилення вимоги в повному обсязі.
Відповідно до п. 3 Додатку 3 до закупівлі UA-2022-10-04-010500-a зазначено, що товар обов’язково під час постачання повинен супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та походження (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, тощо), також зазначені документи подаються в складі тендерної пропозиції. Тендерною документація передбачено інші документи, які вимагаються Замовником для підтвердження якості та походження Товару. Відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її Замовником.
Учасник може запропонувати будь-який документ, що засвідчує якість та походження запропонованої продукції виданий та засвідчений відповідним акредитованим органом, чи виробником. ТОВ “Епіцентр К” на підтвердження походження товару (Анкер-клин 6,0х40, та Cітка скловолоконна Fiberglass 160 біла 1м х 50м (рулон 50 м.п.)) надавши відповідні листи до запропонованої продукції, що “товар не підлягає обов’язковій сертифікації” видані Державним підприємством науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації, даний орган безпосередньо займається видачею документів, що підтверджує якість та походження продукції. З огляду на вищевикладене ТОВ «Епіцентр К» було доведено відсутність обов’язкової сертифікації. Отже відсутні підстави стверджувати, що ненадання ТОВ «Епіцентр К» у складі тендерної документації сертифікатів, отриманням яких не є обов’язковим є порушеням умов тендерної документації.
На підтвердження відповідності запропонованого товару ТОВ “Епіцентр К” було додатково надано етикетки продукції з зазначенням повної інформації про виробника, перевіривши назву виробника на етикетках та назву на листах запитах від виробників продукції до відповідних органів “стандартизації, метрології та сертифікації” було встановлено, що листи стосуються наданої продукції та підтверджують її якість та походження.
Щодо дискваліфікації вашої пропозиції повідомляємо, що вами було надано документи в яких відсутня будь-яка інформація, що засвідчує якість та походження продукції, дані документи не засвідчені ні виробником, ні відповідною акредитованою організацією. Щодо підписів: документи на продукцію (Анкер клин 6x40 мм 100 шт EXPERT FIX; Плінтус Е-14 LUX 60*60; Сітка скловолоконна фасадна Майстер Premium лугостійка 160 г/м² 1х50 м Помаранчевий (А0024262)), які Ви подаєте як “Паспорт якості”, не засвідчені жодним підписом, в тому числі і Вашим. Згідно інформації поданої у Тендерній документації відповідно до п. 1 Розділу 3 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”: – «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.». Таким чином, розглянувши вашу пропозицію, завантажену через електронну систему закупіпель було визначено, що пропозиція не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації, отже така пропозиція відхиляється відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Також зазначаємо, що Замовник не може змінити своє рішення на підставі поданої вимоги.
Враховуючи все вищевикладене, Замовник повідомляє про відхилення вимоги в повному обсязі.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Матеріали |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 738 365,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 691,83 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
225 шт
Гіпсокартон 12,5/1200/2500
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки:
15 листопада 2022
4500 шт
Клин анкерний 6/40
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки:
15 листопада 2022
80200 кг
Цемент М-500
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки:
15 листопада 2022
390 шт
Плінтус стельовий Е-14 60х60
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки:
15 листопада 2022
40 рул
Сітка армуюча 1м х 50м
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки:
15 листопада 2022
375 кг
Клей для гіпсокартону
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки:
15 листопада 2022
2365 шт
Стельова плита 60х60
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки:
15 листопада 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2022 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бурим Сергій Леонідович |
685 585,00
UAH з ПДВ
|
685 585,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
692 567,10
UAH з ПДВ
|
692 567,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бурим Сергій Леонідович #3236820139 |
Відхилено |
685 585,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2022 16:09
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
692 567,10
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2022 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 16:51
|
Додаткова угода № 1 до договору № 623.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2022 12:51
|
Договір 623.pdf | укладений |
11 листопада 2022 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |