Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; код ДК 021:2015: 90510000-5
Очікувана вартість
871,91 UAH
UA-2022-10-03-005193-a 790899921e034b32868bdd47631d969e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойченко Сергій Миколайович

+380682525815 boichenkoodessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Код ЄДРПОУ: 43315529
Місцезнаходження: 54000, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. 8 Березня, буд.107
Контактна особа: Бойченко Сергій Миколайович
+380682525815
boichenkoodessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4.94 метри кубічні
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; код ДК 021:2015: 90510000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67100, Україна, Одеська область, смт. Велика Михайлівка, вул. Пушкіна, 2 б; вул. Центральна, 126 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично наданих Послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надання рахунку та акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 3-х банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного призначення на фінансування наданих послуг на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

03 жовтня 2022 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Злагода"
#32506348
Переможець 871,91
UAH з ПДВ
03 жовтня 2022 13:44